پیشنهاد تشکیل هیات منصفه
یکی از پیشنهادهای خوب رسیده برای حل مشکلات کاربران، پیشنهاد تشکیل هیات منصفه است که در قسمت نظرات مطلب قبلی وبلاگ بالاترین توسط یک خواننده بالاترین گذاشته شده است. پیشنهاد خوبی بنظر میرسد چون میتواند در آینده نیز اگر بین بالایارها و کاربران مشکلی پیش آمد برای رفع مشکل کمک کند. چون هرچقدر هم ما قوانین را بهتر کنیم بالاخره همیشه بعضی از قوانین مبهم خواهند بود یا برای بعضی ناخوشایند خواهند بود.
تشکیل هیات منصفه برای هر شکایتی ممکن نخواهد بود چون هم اکنون اکثر کار رسیدگی به شکایات بالاترین توسط یک بالایار انجام میشود و او وقت اینکه بخواهد هر مورد را به هیات منصفه ارجاع دهد نخواهد داشت. اما میشود در مواردی که کاربر خاطی از رفتار بالایار ناراضی بود و دلیل موجه داشت، به هیات منصفه مراجعه کرد. البته باید در اینکه چه مواردی به هیات منصفه فرستاده شوند معیارهای خوبی پیدا کرد که کار اضافهای برای بالایار بالاترین درست نشود. همچنین باید در چگونگی انتخاب این هیات منصفه بحث کرد. نظر شما چیست؟ آیا این راه حل خوبی است؟
بله
موافقم
خوب نکته اینجاست که هیئت منصفه رو چه کسی قراره انتخاب کنه؟ آیا قراره عده ای از باسابقه ها کاندیدا بشن و بعد نظر سنجی بشه؟
یا اینکه خودتون می خواهید هیئت رو معرفی کنید؟ اگه این باشه که همون بالایار خودش نظر بده بهتره.
با این روش فقط زمان اجرای قونین به تاخیر میوفته و هرج و مرج میشه.اگر مصداق بارز تخلف از قوانین وجو د داره باید قانون اجرا بشه در مورد جرمنی هم اجرای قانون کاملا درست بوده. من نمیفهمم چرا برای اجرای قوانین از یک رباط استفاده نمیشه.با این حجم زیاد بازدید کننده و ویزیتور و غیره و غیره این پیشنهاد خنده دار و غیر قابل اجراست.
یه نظر من شما باید مطاقبت کامل تیتر لینک داده شده در بالاترین و تیتر نوشته ی در وب سایت مرجع رو بوسیله ی یک رباط کنترل کنید.بدین ترتیب تناقض در تیتر و نوشته حتی اگه مشکلی هم داشته باشه بر طرف میشه و مسئولیت نظر شخصی هم بر عهده ی کسیه که اون تیتر رو برای مطلبش انتخاب کرده و نه کاربر بالاترین که به اون مطلب لینک داده.ممنون
پیش از این کارها به نظر میرسه بالاترین به یک باز تعریف نیازمند باشه
این طبیعی و متعادل به نظر نمیرسه در پروسه ای که مرتبط با مشارکت اعضا هست، صرف اینکه یک عضو قدیمی تر از دیگری باشه از هزاران برابر بیش از او امکان فعالیت داشته باشه، یا بالاترین به پیشرفت معتقدست و عرصه وب تو را بخصوص در وبلاگها میخواهد به نمایش بگذارد که بایستی به قدیمی ها امتیاز بدهد ولی نه با این تفاوت که اگر آنها در پشت پرده ارتباط غیر مجازی هم داشته باشن که دارن با صد ها هزار امتیاز بیش از بقیه عملاٌ مسیر حرکت غیر طبیعی خواهد شد که الان هم هست و هر گونه اندیشه اصلاح هم به نابودی کشیده میشود و نگاه نکنیم در حال حاضر فضای سیاست داغست با این اشتباهات فاحش در سیاست کشور و سایت بالاترین، آینده ای در خور ارزش خود باقی نمی گذارد
آیا هدف فعالیت در بالاترین مثل بازی تراوین هست که عده ای را معتاد خود کند و به حیاتش ادامه دهد؟ نه خیلی بالاتر در حد بالاترین از این سایت توقع میرود
هیئت منصفه پیشنهاد خوبی هست ولی وقتی روال فعالیت سایت طبیعی نیست و حتی بسیاری را از فعالیت سیاسی و تعامل با یکدیگر هم سرخورده میکنه، هیئت منصفه غیر طبیعی خودش به مشکلات سایت اضافه میکند
نگاه کنیم اشخاصی که امتیازهای فعالیت بالا دارن میتونن در چند لحظه چند لینک کاملاٌ مشابه را با بالاترین امتیاز داغ نگه دارن
پس اگر شخصی به بالاترین مراجعه میکند میخواهد در درجه اول لینکهای داغ را بر اساس نظر افراد متنوع در سایت ببیند و سیر حرکت جامعه را درک کند و دلیل مثبت و منفی هم چیزی به جز این نباید باشد ولی جریان بالاترین در یک نگاه کاملاٌ این تنوع را رد میکند
بالاترین عزیز نکنه فکر کردی به واسطه کاربران قدیمی آنهم حداکثر دو سال پیش فقط به ارزش رسیده ای؟ خیر به واسطه طراحی و فعالیت کلیه اعضا به ارزش رسیده و به بالاترین نیز خواهی رسید
پس در درجه اول امتیاز فوق العاده کاربران قدیمی را متعادل کن و با قانونی اجازه نده که افراد بتونن در لینکهای کاملاٌ مشابه دائم رای بدن تا باند بازی به کل از سایت دور بشه
خدمت بالاترین محترم
امکان ارسال دعوت نامه از صفحه من بدون انجام دادن هیچ گونه تخلفی حذف شده،
این در حالیست که بنده قادر نیستم لینک هائی ارسالیام رو به موضوعات داغ نیز اضافه کنم. لطفا رسیدگی فرمایید.
با تشکر
yakamuz
سلام،
و سپاس فراوان از تمامي زحمات شما،
من فكر ميكنم ايجاد يك هيات منصفه ميتواند به حل خيلي از مشكلات كاربرهاي سايت كمك كند،
ولي سئوال اينجاست كه اين هيات منصفه را چه كس يا كساني و بر چه اساسي قرار انتخاب كنند؟
اگر جسارتن قرار باشه به سبك ج.ا خودتان ببريد و خودتان هم بدوزيد و فقط يك كلمه بله را از دهن كاربرها براي تاييد كارتان و مورد اقبال عموم بودنش با اينجور كارها بيرون بكشيد و برويد، همان بهتر كه زحمت اين كار را به خودتان هموار نكنيد و بگذاريد آش همان آش باشد و كاسه همان كاسه.
اميدوارم براي تعيين و انتخاب اين هيات منصفه،كه حق همه كاربرهاي بالاترين هم هست فكر بكري بكنيد و خود ما را هم در تعيين و انتخاب آنها شريك و دخيل بدانيد و به قول معروف بصورت دموكراتيك و مشاركت عمومي اين كار انجام بشه.
درضمن اسم كاربري من در بالاترين Lucifer. است.
بهترينها را براي شما آرزو ميكنم.
با درود،
این پیشنهاد، براستی پیشنهاد خوبی است. از جناب کوروش بابت این طرح مفیدشان کمال سپاسگزاری را دارم. همینطور از مدیریت بالاترین که نشان دادند که علاقمند به بسط فضای گفتگو و پیشبرد روح دموکراسی در این سایت اند. این اقدام -تاسیس هیات ژوری- گامی است مفید در بستن دست و محدود ساختن روح اتوکراتیکی که در ناخودآگاه ما ایرانی ها حلول و رسوخ کرده است و تا به کمک مکانیزم هایی قانونی به بند کشیده نشود قابل مهار نیست.
دیروز در گفتگو با دوستی در همین باره عرض کردم اساسن در علم حقوق فرض بر این است که برای یک جرم یا تخلف، یک مجازات شناسایی شود. در این مورد خاص، وقتی قانونگذار برای «تخلف» تیتر نامناسب، «جریمه» منطقی رای قرمز را شناسایی کرده است، پس «بستن یک هفته ای آیدی» مجازات جدیدی ناشناخته ایست که نه تنها غیرعقلایی و غیرمنطقی است، بلکه با نص قانون مکتوب بالاترین نیز در تضاد آشکار است: یک تخلف و دو مجازات مختلف!
در پایان بار دیگر یادآور میشوم که لطفن همه ی انتقاداتی را که طی دو روز گذشته از مدیری که اقدام به بستن آیدی اسفندیار نمود کرده ام را از دید «نصیحت مشفق» بنگرید چرا که هدفی به جز ارتقای اعتبار و نام «بالاترین» در ورای این انتقادات نبوده، نیست و هرگز نخواهد بود.
ارادتمند- آریوبرزن
با سلام، حساب کاربری من به خاطر توهين به کاربری بسته شده، در حاليکه اون کاربری در همون لينک به من می گه:
http://ashpazi.shamsikhanoom.rr.nu/permlink/2009/8/30/1731632#c-2130171
من هرچی به تو فاحشه مغزی هیچی نمی گم فکر می کنی دست شکسته ای زیر سر کسی دارم؟ بدجور خارش گرفتی و نمی دونی به کجا بمالی که از دیروز دایم دنبال گفته های من ریسه شدی و ** زیادی می خوری. شاید هم خیلی سوختی که اینجوری داری بالا پایین می پری؟ انگار باید چندتا لیچار بارت کنم تا دهنت کثیفت را ببندی و ساکت بشی . دوتا نظر بعد می گه:
خفه شو لجن. 3 هفته هست **های زیادی که می خوری را تحمل می کنم و بهت هیچی نمیگم. هی از صبوری من سوء استفاده میکنی؟
و حسابش تعليق نشده. تا آخر صفحه رو بخونيد پره از فحاشی های ايشون .
لطفاً اگر معيارتان قانون است، با همه يکسان طبق قانون رفتار کنيد و حساب اين شخص فحاش رو هم ببنديد. اگر هم اينطور نيست و بعضی کاربران با بعضی ديگر «برابرترند» بگين ما بريم پی زندگيمان.
پیشنهاد خوبی هست ، ضمن اینکه اضافه کردن امکانات ذیل نیز مناسب خواهد بود :
1- اضافه نمودن tab جدید علاوه بر لینکهای داغ و تازه با عنوانی مانند لینکهای غیر داغ یا هر نام دیگر ، که نمایش این لینکهای غیر داغ بستگی به تایید اکثریت در هیئت منصفه داشته باشد. این تغییر مشکل انرژی نداشتن برای کاربرانی که خبرهای خیلی فوری و ضروری دارند را نیز بر طرف می نماید.
2- دسته بندی کاربران به کاربرانی که بتوانند لینک داغ و تازه و یا لینک غیر داغ ارسال کنند.
3- جریمه کاربران به نزول به کاربران فقط غیر داغ ، در صورت مشاهده تخلف .
4- بررسی تخلفات در صورتیکه چند منبع آنرا گزارش نمایند.
farghi nemikone be nazar e man
heiat e monsefe ham hamin harfa ro dar barashon mizanan on moghe
مسخرهبازی چیه بابا؟ مگه کشور میخواید اداره کنید؟
salam be hamegi mikhastam begam ke dar bazie pers polis va al nasr emarat ke az tv iran pakhsh nashod,bazi az tamashagaran va hata abdi(morabie pers polis)sabz dashtan
tamashagara sa ta pa sabz boodan.abdi ham moch band sabz dasht khahesh mikonam en ekas bedin va nazarin ke bi hemayat bemoonan
فکر خوبیست. باید عملی شود.
یادمه مدتی پیش همین پیشنهاد رو به بالاترین ایمیل کردم (ماه پیش) اما دوستان بالاترینی جواب هم ندادند منم به عنوان اینکه ایده مزخرفی بوده بی خیال شدم! بابا دمتون گرم توضیحات من که بیشتر بود!
هيأت منصفه بايد برخاسته از کليه ی طرز تفکر ها باشه و صافی ای هم مانند شورای نگهبان وجود نداشته باشه
با انتخاب مستقيم کاربران صورت بگيره (توأم با آگاهی کاربر از اون شخص)
و پروسه ی کانديداتوری و انتخاب و تأ ييد و نحوه ی فعاليت اون ها کاملا» شفاف باشه
×قانون انتخاب هیات منصفه مثل انتخاب لینک برتر باشد. توجه داشته باشید که رای مساوی در اینجا معنا ندارد و باید میان رای کسی که امروز آمده و کسی که مدتها بوده و آورده داشته تفاوت قائل شد(حداقل با ضریب متناسب با اعتبار). این مثل تفاوت رای سهامداران مختلف است. در عین حال برای این که سیستم همیشه دست یک جمعیت خاص نباشد میتوان این قانون را گذاشت که کاندیدای هیات منصفه نمیتواند در رای گیری شرکت کند (خودش هم باید حداقل اعتبارش بالای یک مقداری باشد)
× ارجاع درخواست به هیات منصفه هم میبایست مثل انتخاب لینک برتر باشد تا موارد بیمورد پیش نیاید .همچنین میتوان در صفحه اول یک portlet کوچک برای این کار تخصیص داد.
سلام یکی از کاربران بالترین برای من دعوت نامه فرستاد ولی بیش از یک هفته است که ایمیلی دریافت نکردم sorena526@live.com
همین که بالاترین برای بعضی چیزها نظرخواهی می کنه خیلی عالیه
ای کاش یک بخش هم برای دریافت پیشنهادات بود یا رایگیگری درمورد برخی مسائل بالاترین
همین که بالاترین برای بعضی چیزها نظرخواهی می کنه خیلی عالیه
ای کاش یک بخش هم برای دریافت پیشنهادات بود یا رایگیری درمورد برخی مسائل بالاترین
مخالفم. باید قوانین را شفاف کنید تا واضح تر شود. فکر نمی کنم نیازی به تغییر قوانین هم باشد.
باید مواردی که کاربران در قوانین اشکال دارند، لیست کنید و آنها را به طور کاملا واضح و شفاف در قوانین تان ذکر کنید.
اضافه کردن هیات منصفه یقینا داستان های دنباله دار دیگری را در پی خواهد داشت که عملا وقت بالاترین را خواهد گرفت. لینکهای زیادی درباره ی هیات منصفه و بالایار و نفرات آن در نظر بگیرید که هیچ معنایی برای فردی که بیرون از گود نشسته است، ندارد. نمونه ی کاملا ساده اش وضعیت روزهای گذشته ست.
من با قانون مخالف نیستم ولی از هر مسیله ای که باعث کشمکش و تو گفتی من گفتم و اینها باید فرار کرد ببینید همین 4 تا بالا یار چه بلبشویی در سایت راه انداخت گذاشتن هیات منصفه و بالایار و دادگاه و پاسگاه قضیه را بجای دیگر میبرد و حواس کاربران ناخوداگاه به محکوم کردن بالایارها و یکدیگر پرت میشود گذاشتن قوانین کار امد بدون استفاده از اسم خاصی تحت هر عنوان به کار امدی سایت کمک می کند مثلا چه لزومی دارد همین کار بستن حساب متخلفین بنام بالایار و هیت منصفه و بگیر و ببند باشه اتوماتیک کاربر متخلف حسابش بسته شه توضیح هم نداره که کی کجا کی خب کاربر به بسته شدن حسابش اعتراض داره توی یک کادر بهش اجازه بدین دفاع کنه بی سر صدا چک کنید حق گفت حسابش را باز کنید نه نه دوم قانون بگذارید در بالاترین کسی حق اظهار نظر در مورد بالاترین و یا کاربر دیگری نداره تا این وضع چند روزه پیش نیاد این سیستم مچ گیری را هم کنار بگذارید قانون هر چه بی سر و صدا اجرا شود هزینه اش کمتر است مثلا در راهنمایی رانندگی ایران چقدر روزانه ما برخورد مردم با پلیس داریم ولی ایا تا حالا شنیدید برخورد مرد با دوربین ثبت سرعت یا دیگر نرم افزار و سخت افزار کنترل امد وشد خلاصه هر چه اسم و رسم در اجرا قوانین کمتر و بیسر وصدا تر باشه بهتر در ضمن اظهار نظر در مورد بالاترین و یا کاربرانش را به همین سایت ارجاع بدید بجای وقت گیری بیمورد در بالاترین از فردا تیتر زده میشه هیات منصفه بی رحم یا اف رین هیات منصفه …اون کاربری که از بیرون فقط امده خبرش را بخونه بره چه کار داره به مسایل داخلی یک سایت لطفا قانون بگذارید بیان تو همین سایت فعلی که من نوشتم عزت زیاد
سلام
سوالی داشتم :
چرا این لینک ، در قسمت لینک های فرستاده شده توسط فرستنده نمیاد ؟
http://balatarin.com/permlink/2009/9/2/1736705
معذرت ، اشتباه از من بود ، مشکلی نیست .
هیئت منصفه مدت دار مشکلات خودش را دارد. مثلا اینکه هیچ تضمینی نیست که آنها بتوانند در مواع لازم آنلاین باشند و دیگر اینکه بعد از یک مدت ممکنه به بی طرفی متهم بشوند و یا اینکه واقعا عادل نباشند که در اینصورت عده ای دیگر باید به تخلف آنان رسیدگی کنند که این بر مشکلات خواهد افزود!
به نظر من میشه این کار را کرد:
هر گزارشی که رد میشود یک پرونده برایش تشکیل میشود.
سیستم بالاترین بصورت خودکار فرضا 6 یا 12 نفر را بصورت رندوم انتخاب میکند( مثلا به عنوان پیغام جدید در صفحه شخصی در بالاترین. انتخاب بصورت رندوم میتواند افراد را با دیدگاههای مختلف انتخاب کنند که نماینده ای از افکار همه بالاترینی ها هستند.)
از آنها سوال میشود که آیا میخواهند برای رسیدگی به این موضوع عضو هیئت منصفه باشند((فرضا قبول میکنند و شرایط که مثلا بر اساس وجدان و قوانین بالاترین حکم کنند را تایید میکنند. البته میشه محدودیتی بوجود آورد که افرادی که فرضا در طول 15 روز، یکماه یا دو ماه گذشته تخلفی انجام داده باشند لایق برگزیده شدن نخواهند بود. این خودش به سالم تر شدن فضای بالاترین هم می انجامد. چون افراد تشویق میشوند برای عضویت در هیئت منصفه تخلف نکنند. محدودیت قضاوت روزانه هم میتواند در نظر گرفته شود. حدنساب امتیاز هم میتواند یکی دیگر از این شرایط باشد.))
اسم همه افراد هیئت منصفه و دلیلشون برای رأی مثبت یا منفی هر در یک جمله کوتاه در پرونده لینک ثبت میشود تا دیگر افراد عضو هیئت منصفه هم از آنها با اطلاع باشند.(این به نوعی مشورت هم به حساب می آید)
تا 12 ساعت همه افراد عضو هیئت منصفه باید رأی مثبت یا منفی خود را ثبت کنند.
نتیجه در ذیل لینک ثبت خواهد شد
دعوت نامه مي خوام کسي داره؟
من پیشنهاد می کنم که لینک های مشکل دار برای21 کاربر از 1000 کاربر اول به صورت تصادفی و اتوماتیک فرستاده بشه و از آنها خواسته بشه که نظر خودشون را ظرف مدت حداکثر48 ساعت اعلام کنند(درخواست میتونه به صورت چند گزینه ای مطرح بشه تا کاربران منتخب به صراحت نظر خودشون را اعلام کنند) بعد از اخذ نظرات سیستم میتونه به نظری که بیشترین رای را داشته به صورت اتوماتیک عمل کنه….
تبصره 1: لینک مشکل دار لینکی است که دارای حداقل 5 رای منفی باشد یا توسط یکی از بالایاران دارای مشکل تشخیص داده شده باشد.
تبصره2: 1000 کاربر انتخاب شده باید دارای شرایط زیر باشند:
الف)در 10 لینک آخر فرستاده شده توسط کاربر لینک حذف شده وجود نداشته باشد و مجموع لینک های حذف شده کاربر بیش از 3 مورد نباشد.
ب) کاربر در 24 ساعت قبل از زمان فرستادن درخواست برای قضاوت در مورد لینک مشکل دار به وی بایددارای حداقل یک نوع فعالیت اعم از رای دادن،ارسال لینک یا نظر دادن باشد به عبارت دیگر کاربر در 24 ساعت قبل از زمان فرستادن درخواست برای قضاوت به وی باید در سایت آنلاین بوده باشد..
تبصره3: کاربران منتخب مسئولیت دارند که حتما در مورد لینک مورد نظر قضاوت کنند در غیر این صورت و در صورت تکرار از اعتبار آن ها کاسته میشود و از لیست 1000 کاربر اول حذف و فرد دیگری جایگزین وی خواهد شد .
جملات قصار زير توسط بالاترين نوشته شده است :
استفاده از کلمات بیطرفانه در نوشتن موضوعات داغ مهم است. ………………… روزنامههای حرفهای همچون نیویورک تایمز و بیبیسی استفاده میکنند استفاده کرد. آنها هم بدلیل اینکه حکومتی با زور سرنگون نشده از لفظ کودتا استفاده نمیکنند.
این نظر انعکاس نظر مدیریت بالاترین است. این نظرات جنبه پاسخ به مشکلات روزمره در بالاترین را دارد. برای نظرات و بیانیههای رسمی وبسایت بالاترین به وبلاگ بالاترین مراجعه کنید.
جايي اين جمله رو از بالاترين خوندم واقعا بالاترين خودش رو در حد بي بي سي ميدونه؟؟
بالاترين خبرگزاري هست؟ آيا اگر موضوع يك مقاله توش كودتا بود باي عوض بشه؟
واقعا خجالت بكشيد
احساس ميكنم يا بخاطر منافع شخصيتون فكر ميكنيد خيلي بزرگ شديد يا واقعا شرم آور كه اين جمله رو بكار ببريد ؟اگر به زور سرنگون نشده پس با چي سرنگون شده ؟ 72 نفر كشته و تمام عالم ميدونند. پس سپاه چكاره بوده اين وسط؟ديگه دارم حالم نه از بالاترين بلكه از هرچي آدم توي بالاترين اداعاي رياست ميكنند بهم ميخوره خجالت بكشيد
متاسفانه در بالاترین تابحال نماد اصلی دموکراسی یعنی رای گیری را مشاهده نکرده ام (شایدهم به این دلیل باشد که عضو نیستم)
پیشنهاد می کنم که هیئتی را (بالایارها را) از طریق رای گیری بین کاربران بالاترین برای رسیدگی به شکایات انتخاب کنید
سپس برای بررسی شکایات ، آن ها را با تعیین یک سقف زمانی بین بالایارها به رای بگذارید
اگر این پیشنهاد را قابل اجرا دانستید ، خوشحال می شوم برای بررسی بیشتر آن کمک کنم
باز سایت بالا نمیاد 😦
دو روز است که سرعت سایت به شدت کاهش یافته است.
در ضمن با هیات منصفه هم مخالفم. به جای آن قوانین تکمیل و گویاتر شوند.
الان حدود دو ساعت است که با سرعت پایین سایت دارم سر و کله میزنم. لطفا راهنمایی و کمکی بفرمایید.
آقای مدیر بلاگ
من تازه ثبت نام کردم..هرچه میخام وارد اکنتم بشم این جملات میاد
The change you wanted was rejected.
Maybe you tried to change something you didn’t have access to.
این یعنی چی!!؟!
مدیران گرامی، لطفا راهنمایی بفرمایید یا توضیح بدهیذ که آیا قطع شدن سایت و عدم دسترسی به آن در طول ساعاتی از روز، اشکال از سمت ما است یا اشکالات فنی سایت؟ با تشکر.
بله.
این مشکل برای من هم به وجود اومده. و قطعا مشکل از طرف ماست که با فیلتر شکن وارد سایت میشدیم. نمیدونم چرا دیگه نمیتونم با فیلتر شکنهایی مثل فریگیت و اولتراسرف بالاترین رو باز کنم….اما با استفاده از سایتهای فیلتر شکن میتونم وارد بالاترین بشم اما دیگه هیچ فعالیتی جز دیدن لینکها نمیتونم انجام بدم.
اعصابم کاملا بهم ریخته….امیدوارم یک راه حلی برای ما فیلترزدگان ارائه کنید (سیستم https سایت هم که مدتهاست از کار افتاده، وگرنه یادمه قدیما با وجود اون، مشکلات اکثرا حل میشد.)
خواهشمندم رسیدگی کنید
http://balatarim.co.cc از اینجا میتونی استفاده کنی
مرسی wiseman. کار من که راه افتاد.
من هم نمیتونم وارد سایت بشم. توصیه میکنم بدون فیلتر شکن از آدرسهای باز وارد نشوید چون قابل ردگیریست.
من چون از مديريت بالاترين انتقاد کردم و اونا رو به چالش کشيدم حساب کاربريم به بهانه » منفی غير قانونی » مسدود شده
جالبه در همون لينکی که من منفی دادم يک کاربر ديگر هم مثل من منفی » تيتر توضيح يا بخش نامناسب» داده
ولی اون کاربر اکانتش بسته نشده ولی اکانت من بسته شده
اين نشون ميده که مديريت بالاترين فقط قصد داشته به اصطلاح روی منو کم کنه
و از قدرتشون سو استفاده کردند
اين هم لينکی که اکانت من را به بهانه آن مسدود کردند
http://balatarin.com/permlink/2009/9/2/1737327
البته بگم من کلا با هر گونه ايجاد محدوديت و بسته شدن اکانت مخالفم و الان هم
قصدم اين نيست که بگم چرا آن کاربر ديگر را مجازات نکرديد
من فقط ميخوام بگم کم ظرفيتی و سو استفاده از قدرتت ان بدجوری تابلوست
مديريت بالاترين در راه اندازی اين سايت از خودشان هوش و توانمندی نشان دادند ولی متاسفانه در مقابل انتقاد بينهايت کم ظرفيت و ديکتاتور ماب هستند
منکه با آدرسهای دیگه میام بالاترین و با فیلترشکن نمیام
http://blog.balatarin.com
ولی باز هم نمیتونم وارد اکانتم بشم
اعصابمو خورد کردین
The change you wanted was rejected.
Maybe you tried to change something you didn’t have access to
اون آدرس بالا رو اشتباه زدم
من با این آدرس وارد بالاترین میشم
http://balaolagh.rr.nu
آقای مدیر..لطفا درستش کنید
من كه هرچي بهتون ايميل زدم جوابم رو ندايد .گفتم تو وبلاگتون بزارم شايد بخونيدش.
من اكانت saeedradd رو داشتم كه چون اسم خودم روش بود و از نظر امنيتي مشكل داشت تصميم گرفتم اكانت ayne رو درست كنم.ولي چون انرژي اكانت جديدم كم بود مجبور بودم از اكنات اولم هم استفاده كنم.به هرحال معذرت ميخوام از اتفاقي كه پيش اومده و اگر ممكنه يكي از اكانت هام رو باز كنيد. به خدا من براي بالاترين خيلي زحمت كشيدم.يكبار هم كه شده جواب من رو بدين.و من رو ببخشين.ديگه نميدونم .
سلام به كار براي محترم من از بينندگان شما هستم مي خواستم عضو بشم كسي هست به من دعوت نامه بده من از بچه هاي دنباله هستم
ننگ بر هر چی ديکتاتور کوچيک و بزرگه
بالادارهای عزیز. چرا بعد از تغییرات اخیر در سایت. اینقدر زود انرژی ها تبخیر میشن؟ خیلی خنده داره با یه لینک دادن و 10 تا مثت دادن به لینکهای دیگه انرژی یهو از 1870 به -71 افت میکنه. آیا مشکلی در سیتم هست یا این افت فشار برای همه است؟
لطفا قبل اینکار ها همون طور که به روز رسانی نظرات رو داریم به روز رسانی آرا رو هم اضافه کنید که لازم نباشه هر دفعه refresh کنیم
اینجوری احتمالا ترافیک هم میاد پایینتر
درود بر تمام هم میهنان سبزم .
ممنون میشم اگر یه نفر برام دعوت نامه بفرسته…
با تشکر قراوان و به امید ایرانی آزاد …
daviddotnet@yahoo.com
سلام به همه دوستان
از دوستان ميخوام تا اگه ممكن باشه يكي برام دعوتنامه بفرسته!!!
هميشه سبز باشيد.
سلام به همه دوستان
از دوستان ميخوام تا اگه ممكن باشه يكي برام دعوتنامه بفرسته!!!
هميشه سبز باشيد
sabzine.sabzine@yahoo.com
من فرشادم، دارای نامه کاربری farshadsha، بیشتر از ۱ سال در بالاترین فعالیت میکنم و در تمام این مدت به سختترین شکل ممکن به قوانین پایبند بودم، کچکتری توهینی به کسی نکردم و همیشه به بالاترین به چشم مکانی برای عرضه اندیشه و محل تضارب افکار نگریسته ام. در ضمن هیچ گاه، با هیچ استدلالی، فعالیت غیر قانونی رو حتا به عنوان استثنا قبول نکردهام و از منفی دادن به لینکهایی که واجد تخلف تشخیص دادم دریغ نکرده ام، امروز متوجه شدم که حساب من تحت عنوان منفی غیر قانونی بسته شده، من این رو نوع توهین به خودم که توهین به عملکردم میدونم، عملکردی که بر طبق این باور که بالاترین به قانون قوام داره شکل میگیره، اگر قانون مشکل داره لطف کنید قانون رو عوض کنید و اگر ن ما به طیف متخلفن بپیوندیم که تعدادشان هر روز بیشتر میشه. لطف کنید پیگیری کنید.در ضمن لینکی که به سببش حساب من بسته شده لینک زیر است، لطفا پیگیری کنید، لینک واضحا تخلف تیتر و توضیح کرده، حتا به عنوان کامنت هم علت منفی رو توضیح دادم، در صورتی که هیچ الزامی به انجام این کار نیست
http://balatarin.com/permlink/2009/9/10/1749131
سلام
من از مسئولان و دوستان ديگر سؤال و درخواستي دارم. باتوجه به اينكه كودتاگران موضوع اينترنت رو به شدت دنبال مي كنند و به بالاترين هم عنايت ويژه! دارند، آيا احتمال شناسايي آدرس ايميل هاي ما در بالاترين وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است ازچه طريقي مي توانيم ايميل خود را تغيير دهيم. حقيقت اين است كه من ايميل واقعي خود را كه اسم و فاميلم است در بالاترين ثبت كرده ام و الان نگران هستم. ممنون از راهنمايي تان.
این موضوع برای من هم سوال است. متخصصین لطفاً همت کنن جوابی بدن. ممنون!
من یه مشکل دارم خیلی خطیره … یه لطفی کنید این ای میل جدیدمو برام به عنوان ای میل قبلیم تو بالترین ثبت کنید
پس از مشکلاتی که برای من در بعد از انتخابات رخ داد … و پس از احضار به اطلاعات.. متوجه شدم 10 ایمیل فعال من غیر قابل استفاده شده و دیگه توانایی استفاده از انهاروندارم
اگه جواب ندادین لینگ میکنم به بالاترین …
با تشکر فراوان …زنده باشید رفیق
ببخشید ای دیمو نداده بودم 111111 این ایدی منه
سلام
ممنون می شوم دوستی برای من دعوتنامه بفرسته
shiva_tanha_1985@yahoo.com
با سلام
دوستان صفحه اول بالاترين از دسترس خارج شده (از امروز جمعه ) لطفا سريع تر اقدام كنيد !
طبق معمول در مواقع حساس بالاترین به کما رفت. لعنتی!
لطفاً یکی یه دعوتنامه واسه من بفرسته
لطفاً یکی یه دعوتنامه واسه من بفرسته
aliasa707@yahoo.com
آیا بالاترین رو زدن؟ لطفا یک اطلاعیه چیزی بنویسید بدونیم چه خبره بالاترین بالا نمیاد؟
امروز جمعه. روز قدس. سایت به هیچ وجه کار نمیکند.
کسی راه حلی بلد است؟ فیلتر شکنی؟ سایت Mirror؟ آدرس بدون فیلتر؟ نرم افزاری؟
کسی اگر امروز توانسته وارد بالاترین شود. من را راهنمایی کند. سپاس.
sسلام
من با اکانت aligh_mjg در بالاگردون مدتهاست منتظر دعوتنامه بالاترین هستم. چرا ترتیب اثر نمیدید؟
با درود بر دوستان از مشتاقان بالاترین هستم که متاسفانه ابراز نظر در بالاترین برای من تقریبا به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده . اینحا می نوسیم شاید دوستان در بالاترین درج کنند
متاسفانه حوادث کردستان بیشتر به صورت شایعه پخش می شود و برخی دوستان هم از روی بی معرفتی می گوینده کردها سلاح برداشته اند یا تجزیه طلبند(طبق معمول)غافل از آنکه حتی کردهای عراق خود را ایرانی می دانند این را در استقبال از معین در عراق بفهمید. بنده با توجه به تحقیقات در مدیاهای کردی نتیجه را برایتان نوشته ام
در میان کردها هم آدمهای با تعصبات دینی پیدا می شوند که مذهب خود را از شافعی (که خشونت را همیشه نفی می کند) به حنفی تبدیل کرده اند تا دستشان برای کشتن باز شود و به آن رنگی خدایی دهند غافل از اینکه آنها اگر مسلمان هم نبودند باز هم می کشتند . بعد از گسترش تروریسم القاعده و بیرون راندن آنها از عراق توسط نیروهای آمریکایی سعی بر این شد که شاخه ای از القاعده را تحت عنوان سلفی ( که حامی اجرای بی چون و چرای سنت پیامبر هستند یعنی همان کشتار و زاری و عملیات جنسی) در کردستان ایران بوجود بیاورند این افراد غالبا از طبقات زیر صفر فرهنگی و اجتماعی کردستان هستند که در سکونتگاههای غیر رسمی اطراف سنندج مانند تپه خجه و فرجه و ….در فقر شدید زندگی می کنند و همیشه بهترین طعمه برای تروریست پرورهای القاعده اند آقای کاوه ک که بعدا به عبدالرحمن تغییر نام داد رییس این گروه در سنندج شد یکی از اعضای این گروه به نام شورش مهدیخانی پس از یک عملیات انتحاری ناموفق در سنندج دستگیر شد و به رغم تهدیدات این گروه در زندان سنندج اعدام شد و این گروه لیستی 30 نفره از افراد کرد حامی حکومت که به کارهای دولتی هم مشغولند را تهیه و در مساجد پخش کرد و تهدید به خونخواهی شورش مهدیخانی کرد پس از آمدن خامنه ای به سنندج و مهدورالدم خواندن سلفی ها موج حملات به سلفی ها بیشتر شد که تعدادی نیز در درگیریهای سنندج کشته شدند اینک این گروه کار خود را مبنی بر انتقام از حکومت شروع کرده و تا کنون چندین ترور را انجام داده که فقط ترور قاضی داوطلب جزء این لیست نبوده و پیشمرگان کرد (غیر از کومله و دمکرات و پژاک) آن را در انتقام ترور ملابرهان علی بر عهده گرفته اند.
در نهایت از برخی دوستان غیر کرد تقاضا دارم در این شرایط حساس و سبز کردها را با یاوه سراییهای خود نرنجانند و بازتر بیندیشند و اگر هم شد به من افتخار دهند تا عضوی از بالاترین باشم با تشکر diyako
probitflatron@gmail.com
به نظر منم فكر جالبيه.اما در باره انتخاب هيئت منصفه يك پيشنهاد داشتم و اونم اينكه هر ماه تعدادي از كاربران براي اين كار به صورت رندم دعوت بشوند.مثل هيئت هاي منصفه در دادگاه ها.تا اينطوري هم عدالت رعايت بشه هم سختي كار گردن تعدادي معدود نيفته.
دانشجويان دانشگاه شيراز در خطر محکومیت (لطفا کمک کنید)
از تمامی عزیزانی که تو سایت بالاترین و در حوزه اینترنت فعال هستند خواهش میکنم کمک کنند.
من و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز یک تیم انتشار اخبار تشکیل داده بودیم و اخبار بعد از کودتا رو برای بچههای فعال دانشگاه که در تعطیلات تابستان در شیراز نبودند، میفرستادیم. یک بانک ایمیل از بچههای دانشگاه در اختیار ما بود که هر روز چندین ایمیل برای اعضای این بانک ایمیل فرستاده میشد. اما در انتخاب اعضای بانک دقت زیادی صورت نگرفته بود چراکه کار در اواخر ترم و خیلی عجلهای صورت گرفت. یکی از افرادی که ایمیل براش فرستاده میشد، تو زرد و از اعضای بسیج طرفدار ا.ن از آب در اومده و رفته در دادگاه با عنوان مزاحمت و انتشار اکاذیب در فضای سایبر از سه نفر از اعضای تیم انتشار اخبار شکایت کرده. مستنداتش هم ایمیلهایی است که از ما در اختیار داره و 3 تا شاهد بسیجی….. ایمیلشم aldr121@yahoo.com هستش… از تمامی دوستان خواهش میکنم هر جور که میتونید این ایميل رو هک کنید یا از کار بیندازند. من ترم اخر و در آستانه فارغ التحصیلی هستم و اگر مشکلی برام پیش بیاد نمیتونم فارغ التحصیل بشم…خواهش میکنم کمکمون کنید، واقعا تو دردسر افتادیم…..
آقایون و خانومای مدیر
تورو خدا این قضیه دعوت نامه رو درست کنین خیلیا می خوان عضو بشن تو بالاترین
البته اینجوری که الان هست یه دست تر باشه شاید ولی عضو بیشتر فکر نمیکمنم مشکلی ایجاد کنه براش
من خیلی وقته هر کاری میکنم نیمیتونم دعوتنامه پیدا کنم
یه فکری برای این داستان بکنید لطفا
ببینید نفر قبل از من هم اگه اکانت داشت شاید مشکلش راحت تر حل میشد
شما مهمترین مشکلات سلیقه ای عمل کردن به قوانینی است که بسیار مبهم و گیج کنند ه نوشته شده است.
اگر شما قانونی دارید، باید مجازات عدم عمل به قانون را نیز داشته باشید. اگر توهین به کاربران بد است، مجازاتش چیست؟ یک روز تعلیق؟ دو روز تعلیق؟ 10 روز تعلیق؟ کدام یک؟
و از همه مهمتر ، اساساً چه چیزی رو توهین تلقی میکنید؟ اگر کسی به من توهینی کرد و من در جواب گفتم خودتی، آیا حرف من توهین محسوب میشود؟
بخش بعدی، مجازات های سلیقه ای بالاترین است. وقتی دو کاربر به هم توهین میکنند، یکی رو اصلاً بیخیال میشوید، ان یکی رو حسابی نقره داغ میکنید.
این لینک رو ببینید،
http://balatarin.com/permlink/2009/9/18/1762445#c-2206671
دو کاربر به هم توهین میکنند. یکی رو حسابش رو کامل بسته ایدف آن یکی رو به امان خدا سپرده اید! برای چی؟
به نظر من بهتر است قوانین رو یک بازنگری کلی کنید و سعی کنید جزئیات بیشتری در آن بگنجانید. ضمن اینکه مجازات عمل نکردن به هر یک از قوانین باید مشخص باشد. در غیر اسنصورت اساساً این قوانین معنی نخواهد داشت.
با سلام به دوستان بالاترین و با تشکر از شما
پیشنهادم اینه که برای هر کاربر بالاترین امکان دریافت کامنت شخصی ایجاد کنید تا در ذیل لینکها بحث شخصی در نگیرد.
درود بر مدیران بالاترین
من به دوتا از دوستان پیشنهاد دوستی دادم و گفتم که هفته ای یکبار به لینکهای من سر بزنند و تبادل رای کنیم..این کاربر اومده و بهم میگه گزارش تخلفتو به دلیل باندبازی دادم..خواهش میکنم این آدم احمق رو یه چیزی بهش بگین http://amiri.rr.nu/users/avrin11
سلام. یه نفر برای من دعوتنامه بفرسته خواهشا
هر چی صبر کردم بالاترین این کار رو نمیکنه
aligh_mjg@yahoo.com
میشه بگید من به کی توهین کردم که موقتا مسدود شدم!؟
منو واش صبح تا شب برای شما تبلیغ میکردم.!
این هم یوزر من
hoseyn271
لطفا به ایمیلم بفرستید که چرا موقتا مسدود شده ام!!!!!!!!!!!!!!!!؟
من به کی توهین کرده ام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
اگه منظورتون از توهین..این جمله است
خوب..اگه به بعضیا بگم الاغ..میگن چرا توهین کردی.. حالا به نظر تو به شما چی باید گفت!؟
من که به طرف نگفتم» الاغ»
بلکه گفته ام..»به بعضیا بگم الاغ»
این» بعضیا» از نظر قانونی و حقوقی اصلا شامل اون فرد نیست که شما بخاطرش حساب منو بستید.!
کار شما از نظر حقوقی مشکل دارد…لطفا حساب منرا باز کنید..من کاملا مودبانه از شما تقاضا کردم حساب منرا باز کنید..و بیش ازین مایه دلخوری فعالترین عضوتان را فراهم نکنید
من همیشه بالاترین را تبلیغ میکردم..ولی با اینکار شما که از نظر حقوقی هم مشکل دارد..من کاملا دلخور شده ام
دوستان..خودتان قضاوت کنید..این هم لینکی که منرا بخاطرش بسته اند
http://amiri.rr.nu/permlink/2009/9/10/1749370
hossein jan nazare shoma az nazare manam tohin amiz bude,shayad manzuri nadashtin ama ba khundanesh adam hese khubi behesh dast nemide
badesham chera holi?ghanuno reaayat kon ke baste nashe accountet,hala taligh movaghat khordi khube,4 ruz dige dandun ru jigar bezar doros mishe aziz
عضویت در سایت کار حضرت فیله.
حتما باید یه آشنا داشته باشی تو سایت که این خودش ته نا مردیه هرچند به دلایلامنیتی این کار صورت میگیره اما…………حالا من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
من به او نگفتم الاغ… به بعضیا گفتم..اگر بهش میگفتم»ای الاغ نفهم» شما حق داشتید منو ببندید..»بعضیا»رو گفتم که بهش توهین نشه..بعدشم..حتی اگه بهش میگفتم الاغ..توهین نبود
الاغ هم خلق خداست..تازه من به الاغ توهین کرده ام نه به او..
لطفا حد نصاب رأی را برای لینکهای اقتصاد، فرهنگ و هنر و علم و تکنولوژی کاهش دهید.
nدوستان بالاترینی و بالایارهای عزیز
ممدتی هست که صفحه ی انگلیسی راه افتاده و بالاترین امتیاز خوبی به کاربران برای ترجمه می ده. متاسفانه دوستان زیادی به طمع این امتیاز با کپی پیست کردن ترجمه ی خودکار عملن صفحه ی انگلیسی رو به یه مضحکه تبدیل کردند.
به خدا این باعث آبروریزی است. تعداد زیادی از دوستان خارجی من حالا بالاترین رو می شناسند.
باید حتمن برای این وضعیت تصمیمی گرفته بشه.
doostane balatarini salam. 29 Sep. tavalode MirHosein e . lotfan saz o kari tartib bedid in rooz ro baraye in marde moghavem shad konim. motmaennan delesh ghavi tar mishe.
lotfan Balayar ha komak konan ke ye joori eide ha ro jam konim.
* Nokte: amma lotfan kari konim shakhs parasti nashe ha. faghat ye tavvalode majazi bara kasi ke dare bara ma zahmat mikeshe.
lotfan bejonbid.
کار خودمه اگه میشه انتشار بدید.
http://img.club2m.com/misc.php?showseries=MTVEQ180QUJDODVCRg%3D%3D&
درود میثم..به شعارنویسیت ادامه بده..من خودم توی شهر کوچکمون..شعارهای خیلی تندی نوشتم..طوری که از استانداری آدم فرستادند برای تحقیق و شهرمون امنیتی شده بود
یه نفر برای من دعوتنامه بفرسته خواهشا!
هر چی صبر کردم بالاترین این کار رو نمیکنه
aligh_mjg@yahoo.com
یکی مارو دعت کنه!
الان 3 ماهه منتظر دعوتنامه بالاترینم ولی خبری نشد که نشد.
اگه میشه برام دعوتنامه بفرستید.
mordad85@gmail.com
فعلا امکان ارسال دعوت نامه برای همهی کاربران غیر فعال شده است.
ساعت 13:10 دقیقه به وقت ایران. آیا باز بالاترین از کار افتاده است؟
بالاترین نمیاد
از امروز ظهر از کار افتاده است. مثل این که دوباره مورد حمله قرار گرفته است یا مشغول تعمیرات و کارهای فنی هستند.
میثم اگر بالاترین دعوتنامه ها رو باز کرد برات دعوت نامه میفرستم
غصه نخور
همینجوری جسارتا عرض میکنم اگه میشه یه فکری به حال این وضعیت دعوتنامه کنید هم بد نیست ها! البته ببخشید ها!
اگر دوستی منو برای عضویت در بالاترین دعوت کنه شدیدا سپاس گذارش می شم
moein03@yahoo.com
جون مادرتون دیگه چی بگم که یکی دلش به رحم بیاد
الان که می خوام با ای پی سایت یعنی این:
http://174.129.8.110
فیلتر را دور بزنم ارورGateway Timeout را میده که فکر میکنم مشکل از خوده بالاترین باشه.
خیلی ها با استفاده از ای پی سایت و کمک کردن از سایتهای دیگر به بالاترین میایند لطفا این مشکل را بر طرف کنید.
فکر نمیکنم برای کاربران معمولی و کسانی که از بالاترین خبر برداشت میکنند از لحاظ امنیتی مشکلی باشه استفاده از این روش.
با سپاس
سلام
از دیروز بالاترین دچار مشکل شده و هیچ کاربر در ایران نمیتونه به آدرس های فیلترنشده بالاترین دست پیدا کنه.
گویا مخابراط شیوه جدیدی رو استفاده کرده.
خواهشا راحی پیدا کنید……..
از دیشب تا حالا هر کار میکنم نمیتونم بیام بالاترین،با فیلترشکن یا هر چیز دیگه،یکی خبر بده ببینیم چه خبره؟!!!
کسی نیست؟
سلام.
چندی پیش عضویت من به تعلیق در آمد. الان چند هفته گذشته و هنوز خبری نیست.
لطفا توضیح دهید که دیگر بر نمیگرده؟
alireza21
سلام لطف می کنید برای من یه لینک عضو شدن بفرستید. ممنون می شم.
من یه پیشنهاد دارم:
یه کاری کنید که کسانی که دارای انرژی بالا هستند..بتونند به بعضیا که تقاضای انرژی دارند..انرژی قرض بدن..قرض دادن انرژی به کسانی که نیاز دارند..جالب نیست!؟
یه پیشنهاد دیگه:
خود مدیران بالاترین به کسانی که تقاضای دعوتنامه دارند..دعوتنامه بفرستند با این تفاوت که کسی که اینجوری عضو بالاترین میشه..از بعضی خدمات محروم باشه..مثل انرژی کمتر از دیگرانی که با دعوتنامه کاربران عضو شده اند و یا هرجور که خودتون میدونید
در ضمن..تمامی آدرسهایی که دادین..مثل بالا الاغ و امیری وووو… یا فیلتر شده..یا اصلا بالا نمیاد..یه فکری بردارید..ممنون..راستی..هرگاه با فیلترشکن سایتی میخوایم رای بدیم..نمیشه رای داد..ولی میشه نظر داد…بدرود
http://shakari-s.persianblog.ir
یه فکری به حال این وبلاگ بنمائید.
اراجیف زیادی مینویسه این یارو وعضش خیلی خرابه،از اون mokhless هاست.
من دسترسی به سایت ندارم،یه مطلب بزارید یه جوری یه بلایی سر این کودتاچیه بیارید.
خواهش میکنم عجله کنید بد چرند مینویسه.
آقا یاخانم بالاترین عزیز سلام.
http://balatarin.com/permlink/2009/9/28/1777477
balamuslimدر این لینک شخصی با اکانت
به عجیبترین و زننده ترین شکل به همه توهین میکند
و در خوشبینانه ترین حالت همه را سر کار میگذارد
بنا به اظهار خود کاربران سابقه هم دارد.
اکانت وی فقط برای 6 روز مسدود میشود.
اما برای من با توجه به سابقه کم کوچکترین اشتباه که ناشی
از نا آگاهی بوده به مسدود شدن کامل اکانت منجر میشود
از این موارد زیاد است.
لطفا با تجدید نظر بالاترین منو پس بدین!
alireza21
با سلام.
فکر خوبيه، البته اين هيئت بايد بيطرف باشند و تسلط کافی هم به قوانين داشته باشند
حساب من بخاطر رعايت قوانين بالاترين توسط بالاترين بسته شده است ! حريم خصوصی شهدای جنگ با عراق -که تصويرپيکر بيجان شان در داخل سنگر های مقاومت و پس از اصابت گلوله و ترکش, در بالاترين لينک داده شده – نقض شده که من منفی دادم به لينک گذار، ولی گويا اشکالی ندارد انتشار اين عکس ها و اجاز ه خانواده هاشون رو نميخواهد.
که خواهش ميکنم اين قانون را تشريح کنيد تا ما هم روشن شويم يا اگر اجاز ه داريم ما هم دست به انتشار تصاوير مشابه بزنيم.ممنون
http://balatarin.com/permlink/2009/9/27/1775538
با درود دوباره..پیشنهادی دیگر هم دارم
برای رفع مشکل فیلتر..به ایمیل تمامی کاربران(غیر از کاربران بسیجی) آدرس جدید را هر هفته ارسال کنید..با تظکر..در ضمن..این کسانی که منفیهای الکی میدهند رو چجوری مجازات کنیم!؟
سلام
این کاربران الکی راه میافتند..هرچه که خلاف نظرشون بود رو منفی میدن..بدون اینکه در نظر بگیرند راست میگه یا دروغ
vava
sound
این لینک رو ببینید..بنده خدا دروغ نگفته و عین واقعیتو گفته..ولی اونا بهش منفی دادند بخاطر خبر غیرواقعی.!
http://balatarin.com/permlink/2009/9/30/1779198
در ضمن..نمیشد گزارش تخلف رو از جای دیگه ای بدم..ازینجا گزارش دادم
متشکر
آقای بالاترین
ممکن است بفرمایید چه دلیل منطقی وجود دارد که جواب 3 ایمیل من را بعد از ژذشت 23 روز نمی
دهید؟
آقا یاخانم بالاترین عزیز سلام
پس چرا جوابی به ما نمیدهی؟
ادب حکم میکنه جواب بدی
پس دعوتنامه کی فعال میشه؟
سلام دوست من
سایتت عالیه
من چندتا لوگو برای میر حسین و کروبی و امام خمونی و.. درست کردم خیلی خوب شدهخواستس بیا استفاده کن
بای
سلام دوست من
سایتت عالیه
من چندتا لوگو برای میر حسین و کروبی و امام خمینی و.. درست کردم خیلی خوب شدهخواستس بیا استفاده کن
ببخشید بالایی رو تند نوشتم غلط داشت
بای
مديران ارشد بالاترين محض رضاي خدا نگذاريد بالاترين كه به عنوان يك رسانه ي تاثير گذار رو به زوال برود.چرا بر كار بالاياران خودتان نظارت نميكنيد؟چرا اجازه ميدهيد كه اين حس به كاربران جديد دست بدهد كه همه در چشم شحنه و شرطههاي شما يكسان نيستند؟من تخلفي كردم كه به موجب قانون مستوجب تنبيه بود و از اين موضوع گله ندارم اما چرا بايد لبۀ تيز شمشير بالاياران شما گردن تازه واردين را بزند و در برخورد با كاربراني كه هر راي و نظر آنها مصداق بارز تخلف است كُند عمل كند؟ قانون هنگامي ميتواند مفيد به فايده باشد كه براي همگان يكسان اجرا شود.ولي متاسفانه بالايارهاي شما مثل اينكه با خط و ربط اين قانون را اجرا ميكنند.خيلي خوشحال ميشم اگر خودتان را پاسخگوي كاربرانتان بدانيد و حداقل ارزش را براي آنها قائل باشيد تا جوابگوي شبهات آنها باشيد.
Long time readerof balatarin, last night for the second time, my computer got infected by some sort of anti-virus, as a result of balatarin link. It seems that some links posted on balatarin infect the PCs. A prompt investigation of the matter is much appreciated.
به نظرم اولین کاری که باید هیئت منصفه انجام دهد این است که باعث و بانی این وضعیت عضوگیری را مجازات کند . من شونصد هزار تا ایمیل به بالاترین فرستادم و درخواست دعوتنامه کردم . همیشه هم جواب بی ربط گرفتم . مثلا میگویند که امکان ارسال دعتنامه فعل وجود ندارد و هروقت درست شد ، گوشه ی بالای سمت چپ سایت مینویسیم . در صورتی که مدتهاست این نوشته آنجا وجود دارد . من به عنوان یک ایرانی دلم میخواهد به جای عضویت در سایتهایی مثل digg در سایت ایرانی بالاترین عضو شوم و اگر هم تخلف کردم حسابم مسدود شود . اعصاب آدمو خورد میکنین با این روش سایت داریتون . اه .
آقا جون :
مــــــــــــــــــن دعوتنــــــــــــــــــــامه می خـــــــــــــــــــــــــوام .
can you hear me Mr Balatarin ??????? pls
ff
سلام
من یک پیشنهادی برای ارتقا امکانات بالاترین داشتم….(در ضمن من خودمم عضو نسبتا قدیمی بالاترین هستم)
برای اینکه ما بتونیم از نظرات و سلایق بازدیدکنندگان بالاترین که در روز چندین برابر از بازدید کاربران بالاترین هستند بدون دخالت خودشون استفاده بکنیم پیشنهاد می کنم پخش طراحی بشه در سایت که مانند بخش بهترین لینک های 2 ساعت گذشته بخشی احداث بشه که لینک های با بالاترین کلیک در اون روز رو نمایش بده….
در حال حاظر از این امکان بلقوه که موجود هست وبسیار هم صادقانه هست زیرا بازدیدکنندگان این اثر رو از خودشون ناخواسته بجا می گذارند می تواند استفاده مفید تر برد….
در صورت ایجاد چنین بخشی نوع نگرش عمومی رو نسبت به مهم ترین-جالب ترین و حتی جنجالی ترین اخبار را دراختیار عموم کاربران و بازدیدکنندهگان خواهید گذاشت….
امید است بررسی شود
آقا جون . من میگم اگه دوست ندارید عضو جدیدی رو بالاترین راه بدید و میخواید حالا حالاها به این وضعیت ادامه بدید ، لااقل اجازه بدید که کاربران غیر عضو هم بتونن در پائین لینکها نظر بدن یا به قول دوستمون یک بخشی رو راه اندازی کنید که مخصوص کاربران غیر عضو بشه یا عضویت رو آزاد کنید و امکان ازسال لینک رو به اعضای تازه وارد ندید . خلاصه دوهزار تا راه هست که میتونید افراد جدید رو به عضویت بالاترین در بیارید .
مثلا به اعضای جدید اجازه ی نظر دادن بدید و اگه تعداد نظرات به حد معینی رسید ، مثلا به 200 رسید ، اونوقت براشون دعوتنامه بفرستید . مثل بالاگردون که بعد از یک مدت فعالیت میتونستید عضو بالاترین بشید . منها فرقش اینه که هیچکی دوست نداره بره توی سایتی مثل بالاگردون وقتشو تلف کنه . من همون یکی دو ساعت وقت آزادم رو در روز ، توی بالاترین میگذرونم و اگه علاقه ای به وبلاگای مسخره داشتم که دنبال بالاترین راه نمی افتادم هر چند اگه وقت اضافی هم داشته باشم میرم توی صفحات بعدی همون بالانترین که لینکهای خاک خورده ی خوبی توشون هست سرچ میکنم یا میذارم روی پخش زنده و در هر صورت وقتم رو با بالاگردون هدر نمیدم . این کار شما واقعا توهین به علاقمندان سایتتونه که برای دریافت دعوتنامه میفرستیدشون دنبال نخود سیاه .
الو . کسی از مسئولین محترم بالاترین اینجا رو میخونه ؟؟؟
بالاترین! سپاسگــــــــــــــــــــــزارم 🙂
بنده یک عدد خس و خاشاک هستم تشنه دعوتنامه بالاترین ، دوستی هست کمکمون کنه ؟
ایمیل: vof89@yahoo.com
دوستان عزیز سلام.یک طرح جدید به نام اسمان سبز برای جنبش سبز به نظرم رسیده.لطفا به وبلاگ من بیاید و این طرح را تو بالاترین مطرح کنید.من عضو بالاترین نیستم.ممنون از همه شما.کاش بالاترین عضو جدید بگیره بابا کلی طرح و نظر ملت پشت این بالاترین مونده.از مسئولان بالاترین عاجزانه درخواست دارم سیستم دعوتنامه را دوباره باز کنن.بازهم ممنون.
پس دعوتنامه هم بسته شده
درسته العان در این وضعیت بسیاری از عزیزان جنبش ایده هایی دارن که بدلیل عضو نبودن در بالاترین توانایی گسترش ایده خودشون رو ندارن ، حداقل برای یک مدت دوباره باز کنید که یک سری تازه نفس ها هم به جمع بالاترین اضافه بشن
Dear Balatarin
My account (yakamuz) has been closed over mistake,
in this link:
http://balatarin.com/permlink/2009/10/6/1788274
I have selected the language to English not Persian,
Some one has given wrong report and now I see that the language is changed to Persian from English and my account has been closed for a week,
even if you look to the comments there was comment to change the language to Persian which I wasn’t anymore to edit my post.
Please attention,
all the bestst
Yakamuz
چه جالب 🙂
یکی میگفت اقا لینک نده و انتقاد نکن از سیاست های بالاترین که میان اکانتت رو میبندن ولی فکر نمیکردم این قدر جو دیکتاتوری این جا حاکم باشه
جمهوری اسلامی دوم شدین شما
خواهشا فقط الکی نگین به خاطر بخش زبان نامناسب بوده که خندم میگیره
چون همون جا زیر لینکم و تو کامنت ها توضیح داده بودم
به هر حال جالب بود.خیلی چیزها دستگیرم شد و فهمیدم که بهتره فقط برم لینک های سکسی و ورزشی بدم!!!
سلام،
توي بالاترين عضو هستم و امتيازم بالاي 10000 رسيده،
ميخواستم بپرسم چطوري ميتونم موضوع داغ درست كنم و چگونه لينكهاي ديگه را هم به آن اضافه كنم؟
سپاس.
چرا کسی به اعتراض من پاسخ نمی دهد.حساب کاربری من چند روز است که بسته شده است.ظاهرآ دلیل هم تکراری بودن لینک است. من مطلبی را از یوتوب لینک کردم و توضیحات خود فرستنده فیلم در یوتوب را در توضیحات گذاشتم. خودم تا آن موقع این فیلم را ندیده بودم. ظاهرآ بسیاری دیگر هم ندیده بودند چون به سرعت به صفحه اول آمد. اگر سیستم بالاترین در تشخیص لینکهای تکراری دچار اشکال است چرا باید حساب من بسته شود؟ بالترین متعلق به همه ماست یک بالایاری که مشکل با عقاید من دارد به تنهایی صاحب آن نیست . بالاترین یک سایت مشارکتی است و بدون مشارکت کاربران به مفت هم نمی ارزد. من از بالایاری که حساب مرا بسته شکایت دارم. باید به کی بگویم
کاربری که حسابش را می بندید هیچ گونه حق اعتراض و دفاعی برایش وجود ندارد؟ من ناچار شدم مطلبم را برای دوستی ای میل کنم تا او به بالاترین لینک کند و جالب است که در مورد مطلب من بسیاری نظر می دهند و خودم از پاسخ دادن محروم هستم. مسئله چند روز بیرون ماندن من نیسبلکه پرنسیب است. در مورد من پرنسیبها رعایت نشده است
در مورد جرمنی هم که به اصطلاح تنبیه اش کردید من پیام گذاشتم که اگر قادر به اجرای عادلانه قوانین نیستید پس گزینشی هم عمل نکنید. در اینجا شبهه غرض و مرض بوجود می آید . از کجا معلوم که بالایاری که کسی را بیرون می کند قرض شخصی ندارد و یا با عقایدش مخالف نیست. در همین ضمینه فکر می کنم هیئت منصفه فکر خوبی باشد که می تواند تا حد زیادی از این احتمالات بکاهد. از آن گذشته کاربری هم که حسابش را می بندند حق دارد از خودش دفاع کند نه اینکه بی هیچ حق دفاعی حتی موقت از خانه اش بیرون بیاندازند
این نظر توسط یک بالایار بالاترین گذاشتهشده است و انعکاس دهنده تصمیم بالاترین درباره موضوع مورد بحث است. بالادارها اختیار اجرای قوانین بالاترین را دارند. نظر ارایه شده توسط بالایار تنها محدود به این موضوع است. برای قوانین کلی وبسایت به وبلاگ یا صفحه راهنمای وبسایت مراجعه کنید. بالایارها وقت زیادی برای کمک به پویایی و رعایت قوانین در بالاترین صرف میکنند. از شما خواهشمندیم که از برخورد ناشایست با بالایارها خودداری کنید.
————————————————————————————————
نظر بالا را یک بالایار بسیار عزیز و دوست داشتنی برای من گذاشته است و در این پاسخ ماشینی و بی احساس از من خواسته است تا برخورد ناشایست نکنم چون بالاارها وقت زیادی برای پویایی و رعایت قوانین صرف می کنند٠ اول اینکه بالا یار عزیز و محترم. واقعأ مشتاقم که بدانم چه برخورد ناشایستی با بالایاران داشته ام. مگر خدای ناکرده خل شده ام با بالایار کج بیفتم. من فقط مدعی! توجه کنید، مدعی شده ام که لینک تکراری من به دلیل عدم امکان تشخیص تکراری بودن آن صورت گرفته است و در حالی که لینکهای تکراری در بهترین لینکهای امروز و دیروز ردیف شده اند این لینک یک بار در ٢ ماه پیش داده شده بود . شما مرا بخاطر اشتباهی که سیستم بالاترین مرتکب شده است ٨ روز از ورود به خانه خودم بالاترین محروم می کنید و اعتراض مرا برخورد ناشایست می گویید. اگر همینطور پیش برویم لابد به همین زودی هم جزو اراذل و اوباش باید بروم کهریزک
با درود … اینجانب کاربر بالاترین با آیدی tictac.r هستم / دیروز در بالاترین به لینکی منفی دادم که حداقل به نظر من تیتر آن نامناسب و غیر واقعی می آمد. امروز خواستم وارد سایت شوم و به فعالیتم ادامه دهم که در کمال شگفتی دیدم حسابم را برای مدت «9» روز بسته اند؛ حال از شما این سوال را دارم که بر فرض اینکه منفی اینجانب غیر قانونی بوده آیا بستن 9 روزه حساب من عادلانه است آن هم در شرایط کنونی که کاربران بر خود واجب می بینند حتا بیشتر از گذشته در بالاترین فعالیت داشته باشند؟!
لذا خواهشمندم در صورت بررسی و صلاحدید در این خصوص ترتیب اثر دهید…
با سپاس
در مورد هیات منصفه هم کاملن موافقم اگر چنین سیستمی در بالاترین راه اندازی گردد مسلمن بسیاری از موارد و مشکلات کاربران پیرامون تخلفات در بالاترین حل خواهد شد؛ البته اگر بالاترین از الگوریتمی برای گزینش این هیات منصفه از اعضای فعال بالاترین با اعتبار بیشتر از حد معینی به صورت تصادفی این کار را انجام دهد، راه برای تقلب و اعمال نظر شخصی بسته خواهد شد و کاربران این اطمینان را خواهند داشت که در مورد رسیدگی به تخلفات هیچ گونه غرضی به کار گرفته نخواهد شد
درود بر شما …
بارها با ارسال ایمیل و خواهش از دوستان سعی در عضویت بالاترین کردم اما موفق نشدم …
من برای فعالیت در این سایت با پتانسیل زیبادی اشتیاق به خرج دادم اما این اشتیاق را دارم از دست میدم …
خواهش میکنم برای عضویت من را راهنمایی کنید …
از دوستان پرسیدم گفتند دعوتنامه بسته است …
طفاً برای بنده به آدرس fallen.lifeless@gmail.com دعوتنامه بفرستید …
قبلاً متشکرم …