دلیل بسته‌بودن ثبت‌نام بالاترین و راهکارهای احتمالی

همه ما می‌دانیم که بالاترین فقط یک لینکدونی نیست. بالاترین تبدیل به یک رسانه فراگیر شده است. براساس آمارهای ما، بالاترین در ماه حدود هفتصد هزار خواننده (متفاوت) دارد. در بین این خوانندگان تعداد زیادی از خبرنگاران و مفسران اخبار سیاسی هستند که به انعکاس بیشتر اخبار داغ شده در بالاترین کمک می‌کنند. بالاترین رسانه‌ای مردمی بوده و محتوایش توسط خود کاربران فراهم می‌شود. اما متاسفانه مدتی است که بدلیل عدم امکانات راه اضافه شدن کاربران بیشتر به وبسایت بسته شده‌است و تعداد زیادی از کسانی که می‌توانند در این کار گروهی شرکت داشته باشند امکان ورود نداشته‌اند. این برای بزرگترین رسانه مردمی بزبان فارسی اصلا خوب نیست.

ما با دو مشکل مواجه بودیم، یکی اینکه کاربران جدید بخوبی با قوانین بالاترین آشنا نیستند و مشکلات زیادی در ابتدای کار خود ایجاد می کنند. نکته دیگر اینکه هر کاربر جدید هزینه‌ی قابل توجهی برای بالاترین ایجاد می‌کند. هر کاربر جدید کار زیادی به بخش رسیدگی به شکایات بالاترین اضافه میکند. همینطور هر سایت با رشد تعداد کاربران به مشکلات تکنیکی جدیدی برخورد خواهد کرد و نیاز به بهبود کد و برنامه وبسایت بطور مستمر وجود دارد. در لیست ما حدود ۱۰۰ کار و پیشنهاد انجام نشده برای بالاترین وجود دارد که اکثر آنها از طرف خود کاربران پیشنهاد شده‌اند. هرکدام از این پیشنهادها ممکن است تنها به یک یا دو روز کار برنامه نویسی نیاز داشته باشد. اما برنامه‌نویسی که بحد کافی توانا باشد و بتواند برای وبسایت بالاترین کد بنویسد هزینه‌ای بین ۴۰ تا ۱۰۰ دلار در ساعت طلب میکند و هر تغییر جزیی (مثلا اضافه کردن امکان پس گرفتن رای) هزینه‌ای در حد هزار دلار برای بالاترین خواهد داشت. متاسفانه با توجه به حجم کار و پیچیدگی کار دیگر نیروی داوطلب مشکل گشای کار بالاترین نیست. اضافه براینها حملات به سرور بالاترین و فعالیتهای خرابکارانه مشکلات بیشتری برای بالاترین ایجاد کرده که وقت کمتری برای نیروی موجود می‌گذارد. برای رفع بسیاری از مشکلات بالاترین و گسترش بالاترین به یک تیم سه تا چهار نفره حرفه‌ای تمام وقت نیاز است. با توجه به استفاده بیش از ۷۰۰ هزار نفر از بالاترین، داشتن سه تا چهارنفر فرد دایم برآورد زیادی نیست. اینروزها هر وبسایت « نیوز دات کامی» بیشتر از این کادر ثابت دارد.

برای بقای وبسایت، بدنبال راه حلهای مختلفی بودیم. متاسفانه تبلیغات وبسایت قادر به پرداخت هزینه‌های موجود نیست. برنامه‌ای برای «پولی» کردن ثبت‌نام داریم که مفصلتر درباره آن خواهیم نوشت. پیشنهادهایی همچون پرداخت حق عضویت سالانه وجود دارد. منتها ما هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم و دوست داریم که نظر شما را بشنویم.

یک دیدگاه

  1. pentagerom

    چطوره مثل خيلی از سايت ها يدونه قسمت کمک کردن داشته باشيد در کل سال ؟؟؟

  2. mehrad

    شما به اندازه کافی از تبلیغات دارین اگه کم آوردین کمک بگیرن ولی حق اشتراک کار درستی نیست کدوم سایت با زمینه فعالیت خودتون سراغ دارین که آبونه داشته باشه؟ اگر اینکارو بکنین براحتی هم کاربر و هم مخاطب را از دست میدهید

  3. Pouyana

    با سلام
    من یوزر که تو ایرانم چه طور برای شما پول بفرستم.اگر دیگر نمی خواهید فعالیت کنید رک راست بگید که بچه ها به دنبال یک سایت دیگر باشن.
    با تشکر

  4. رضا

    واقعا پیشنهاد مسخره ای هست.شما باید تبلیغاتتون را تو سایت بالا ببرین نه از کاربران پول بگیرین.فکر نکنم کسی با تبلیغ تو سایت مخالف باشه.

  5. دست نوشته / ياسر کمالي نژاد

    می تونید تبلیغات کلیکی بگذارید که درآمدش هم بهتره و هر کاربر مجبور باشه هر بار که وارد می‌شه که تبلیغ هم ببینه. فکر کنم این از پولی کردن بهتر باشه
    خیلییییی افت کاربر پیدا می‌کنیدها این‌جوری! خیلی!
    و بالاترین بی کاربر می‌شود بلا نسبت همان درپیت.کامی که گفتید. (دور از جون)

  6. آموزگار

    دوستان امیدوارم چنین وضعی پیش نیاید و مشکلات مالی بالاترین حل شود. چون پرداخت پول از طرف ما که در ایران زندگی می‌کنیم و نام مستعار داریم عملا غیرممکن است. آیا نمی‌شود توماری تهیه کنیم و از نهادهای بین‌المللی بخواهیم برای مبارزه با سانسور و در دفاع از آزادی بیان به سایت بالاترین کمک مالی کنند؟
    ضمنا مطلبی در مورد بالاترین نوشتم که سپاسگزار می‌شوم بخوانید.
    بالاترین و دشمنانش
    http://balatarin.com/permlink/2009/10/7/1789927

  7. سیاوش

    خود بنده الان نزدیک یک ماه است که پشت در بالاترین مانده ام و لذا مجبورم نظرم را در این صفحه بگذارم، امیدوارم این جا را هم بخوانید.

    در مورد بحث مشکلات کاربرهای تازه کار (والبته مشکلات ناشی از عدم درک صحیح از قوانین از سوی کاربران نه چندان تازه کار هم کم نیست) می توانید در چهار لایه اقدام کنید:
    1- دقیق تر کردن قوانین سایت با استفاده از بیان جامع، مانع و حقوقی جهت رفع بسیاری ابهام ها و مناقشات بر سر قوانین.
    2- همراه کردن قوانین کلیدی با مثال های مصداقی و واقعی از کاربرد درست آن قوانین و به خصوص مثال هایی واقعی از سوء برداشت و سوء استفاده از آن قوانین. خوشبختانه هزاران لینک جهت تشکیل چنین «بانک مثال»ی موجود است!
    3- قرار دادن یک بخش «آشنایی با نحوه کار در سایت» (tutorial)، به صورت انیمیشن یا مجموعه ای اسلاید -و اجباری کردن دیدن تمام آن پیش از آغاز به کار کاربر-.
    4- نهایتا جهت کاهش هزینه ها و سنجش میزان آشنایی کاربران تازه وارد، حتی می توان یک «آزمون» یا «کوییز» آزمایشی از نحوه استفاده از بالاترین و قوانین آن گرفت و حدنصاب امتیازی را شرط آغاز به کار در فضای واقعی سایت قرار داد. چنین کوییزی اگر خوب طراحی شود، می تواند به خوبی بسیاری از سوءبرداشت ها و کج فهمی های ما تازه واردان را آشکار و رفع کند.

    جهت انجام این اقدامات -که قطعا بخشی از آن هم اکنون در حال انجام است-، بسیاری اعضا (و بازدیدکنندگان، از جمله خود من) آماده همکاری هستند.

  8. سیاوش

    در مورد حق عضویت هم به احتمال قوی جواب نخواهد داد.
    بحث این نیست که نگهداری وب سایتی با حدود 1 میلیون بازدید کننده، هزینه زیادی دارد. بحث این است که اگر وب سایت این تعداد بازدید کننده دارد، به دلیل رایگان بودن آن است. اگر عضویت پولی شود، دیگر 1 میلیون بازدید کننده نخواهید داشت که بخواهید نگران نگهداری سایت و استخدام کارمند باشید!

    امیدوارم راه حل مناسبی پیدا شود.

    • ایران جاوید

      من موندم شما با این همه بازدید کننده چطور نمیتونید از تبلیغات بهره ببرید حداقل برین پیش یه مشاوری که اینکارست تا بهتون راهنمایی کنه لازم نیست مشاور تبلیغاتی استخدام کنید.
      آره واقعا سایت آویزون یادش بخیر خیلی بازدید کننده داشت ولی خداییش مدیریت قوی داشت. شما از بین همین کاربران خودتون چند نفری رو به کار بگیرید اونایی که مطمئن و با سابقه اند از خداشون هم است

  9. hasan

    بهترین کار قبول کردن کمک دو طلبانه مالی است. شما ظرف یک روز ۱۵ هزار دلار جمع کردین برائ سرور ها. مطمئن باشید ما کمک می‌کنیم چون به نقش بالاترین در اطلاع رسانی و پیشرفت جنبش سبز آگاه هستیم. اگر من بتوانم با ماهی‌ ۲۰ دلار کمک مالی به پیشرفت دموکراسی در ایران کمک کنم، حتما این کار را خواهم کرد. البته میتوانید دوستان را تشویق کنید به پرداخت پول. مثلا آن کسی‌ که کمک می‌کند، در پروفایلش میتوانید بگویید چقدر کمک کرده است. البته این باید به صورت دو طلبانه باشد چون یک عده نمیخواهند کسی‌ بداند کمک کردند.

    خیلتان راحت، ما کمک می‌کنیم

  10. طرح اسمان سبز

    درود به مدیران بالاترین.دلایل شما در مورد هزینه های سایت کاملا درست است ولی بنده به عنوان یک فرد که در داخل ایران زندگی میکنم و هنوز نتوانسته ام عضو بالاترین شوم از شما خواهشمندم از اینکه بالاترین به طور کلی یک سایت پولی شود خودداری کنید چون هم کیفیت ان پایین میاید هم اینکه اینکار بجای اینکه باعث (بقای)سایت شود باعث نابودی ان میشود.شما میتونید برای اداره سایت از خود همین کاربران سایت که هرکدام در رشته ای متخصص هستند کمک بگیرید.فرض کنید من نوعی ایده های جالب و راهگشا در ضمینه های سیاسی و اجتماعی و …دارم و هزینه عضویت در سایت بالاترین را ندارم و فرد دیگری از لحاظ مالی مشکلی برای پرداخت هزینه ندارد ولی از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار ندارد! شما این موضوع را چگونه توجیه میکنید؟
    به هرصورت به عنوان فردی که کلی ایده برای مسایل سیاسی اخیر دارم و نظراتم پشت دیوار بالاترین مانده است از شما تقاضا دارم به هرشکل ممکن هرچه سریعتر عضویت بالاترین را باز کنید.
    اما از دوستان عزیزی که در بالاترین عضویت دارند تقاضا دارم طرحی که برای ادامه اعتراضات مدنی جنبش سبز به نظرم رسیده که نام انرا اسمان سبز گذاشتم و در وبلاگی به همین نام گذاشتم لطفا پیگیری کنید.یادتان باشد که طرح خاموشی سبز که توسط کاربران بالاترین ارایه شد در ابتدا به هیچ وجه برای هیچکس طرح درستی به نظر نمی امد ولی با گذشت زمان دیدید که چگونه تاپیری بر حکومت اسلامی داشت که حتی باعث دستگیری هسته اجرایی ان شد!
    امیدوارم این طرح را در بالاترین مطرح کنید ولی بدانید من خودم به شخصه پیگیر این طرح بزرگ هستم.http://asemanesabz-iransabz.blogspot.com/

  11. Arian2222

    سلام می تونید از گوگل ادز استفاده کنید و یا از سیستم رسیلری های تبلیغاتی
    اگر پولی کنید مطمئن باشید با سر به زمین می خورید

  12. kingfoska

    سلام..مشکلات شما کاملا قابل درک هستش اما همانطور که دوستان هم گفتند آبونه باعث ریزش کاربران و مهاجرت به سایتی مثل دنباله میشه…در نهایت این شما خواهید بو د که ضرر میکنید..بهترین راه حل این هستش که بتوانید همانند سایتهای معتبر و پربیننده با استخدام کارمند رسمی برای قرار داد های آگهی تولید درآمد کنید..شاید در نگاه اول این هزینه شما رو بالا ببره ولی اگر شما سرمایه گذاری اولیه بکنید و بتوانید به قول خودتون همانند نیوز دات کامهای در پیت شرکتی و سیستماتیک کاربکنین حتما قرارداهای خوبی برای ماهی یک تا دومیلیون بیننده(با احتساب افزایش کاربرا بعد از استخدام کارمند) خواهید داشت

  13. کاژیره

    «بحث این نیست که نگهداری وب سایتی با حدود 1 میلیون بازدید کننده، هزینه زیادی دارد. بحث این است که اگر وب سایت این تعداد بازدید کننده دارد، به دلیل رایگان بودن آن است. اگر عضویت پولی شود، دیگر 1 میلیون بازدید کننده نخواهید داشت که بخواهید نگران نگهداری سایت و استخدام کارمند باشید!»

    کاملن درسته! چون رایگانه 1 میلیونه وگرنه تعطیل میشه! اینو مطمئن باشید.
    من نمی گیرم تو ایران پره از متخصصانی که هزار برابر متخصصان اتوکشیده خارجی کار بلدن… چرا فراخوان برای همکاری نمی دید؟ مطمئن باشید 4 نفر که هیچی خیلی بیشتر از اینها پیدا می کنید ولی پولی کردن ساده ترین و بی معناترین راه حله! هیچ کس از ایران نمی تونه پول بفرسته و نخواهد فرستاد. اینجا کل محصولات آدوبی رو که بیش از صدها دلار قیمت داره رو یه سی دی کپی می کنن 300 تومن تازه بازم ناراضین!!! کجای کاری داداش؟؟
    پول برای سایت؟؟؟ شوخی بود نه؟ شوخی 8 اکتبر بود؟؟؟!!!

  14. فرهاد

    آقایون محترم اگر قرار بر گرفتن حق اشتراک باشه سایت از دست میره نه به خاطر ندادن مبلغ مورد نظر شما از سوی مردم بلکه برعکس همونایی که مخابرات را میخرند این سایت را هم میخرند و بالاترین میشه هر جا نیوز ! یا تابناک یا کیهان…

  15. اردی خان

    مهدی من که یک پیشنهاد دادم بهت می تونی از اون شروع کنی. بازی آنلاین راه بنداز که هم بچه های ایرانی به سمت سایتهای خارجی کشیده نشوند و هم اینکه با فروش توکن برای پوکر یا تخته نرد و بقیه بازیها در آمدی هم داشته باشی و هم برنده ها هم به نوایی برسند. خیلی از سایتها این کار را می کنند. من خودم تو یه سایت عضو بودم و هر هفته 50-100 یورو برنده می شدم. البته پوکر و تخته نرد بازی می کردیم . حالا ببین صاحب سایت چقدر در آمد داشت..!!!
    اینجا را پولی کنید دو سوم کاربرها می روند. به ویژه اونها که تو ایران هستتند.

  16. نيلوفــــــــر

    با سلام به مدیران بالاترین، شاید به نظر برسه که پرداخت آبونمان سالیانه برای افرادی که ساکن ایران نیستن از نظر مالی کار سختی نیست، اما سئوالی که پیش میاد اینه که آیا این آبونه شدن و پرداخت بانکی آبونمان، مستلزم این نیست که مشخصات حقیقی خودمون رو برملا کنیم؟!
    به عبارت دیگه اینطوری هر کاربر به عنوان یک شخصیت در دنیای مجازی صاحب یک معادل حقیقی هم میشه و خب این مسئله افشای هویت میتونه برای بعضی از کاربرها -خصوصا اگر بخوان در زمینه های سیاسی فعالیت کنن- خیلی مطلوب نباشه.
    اگر خاطرتون باشه همون موقعی که بالاترین هک شده بود هم این مسئله شایع شده بود که ممکنه اطلاعات شخصی کاربران لو رفته باشه و این مطلب باعث نگرانی هایی شده بود، که خوشبختانه طبق فرمایشات شما هکر ها موفق به دستیابی به اطلاعات شخصی کاربرها نشده بودند.
    به این ترتیب آیا تضمینی هست که در مواردی مثل هک و … هویت واقعی کاربران به سرقت نره و مورد سواستفاده قرار نگیره؟!
    متشکرم

  17. Kaspim

    هیچ فکر کردید در صورت پولی شدن چه فاجعه ای پیش میاد؟
    اون وقت بالاترین تنها صدای بر و بچ خارج نشین رو میشنوه و عملا بچه های داخل ایران نمیتونند مطلبی بنویسند.نکنه انتظار دارین امثال ما از ایران برای شما پول واریز کنیم!!! با وجودتهدیدات سپاه

  18. ariana

    معمولا پولی کردن برای اون دسته وب سایت هایی انجام میشه که کاربران در ازای پرداخت مبغی خدماتی در یافت میکنند ولی در بالاترین خدمات توسط خود کاربران برای دیگران ایجاد می شود نه توسط مسوولین سایت .
    پس اگر بالاترین پولی شود تعداد کاربران این سایت به شدت کاهش میابد و فقط در اختیار کسانی خواهد بود که امکان پرداخت الکترونی این پول را دارند .
    کم شدن کاربران و لینک های بالاترین یعنی نابودی این سایت ، به جای پولی کردن بالاترین به فکر بهینه کردن آگهی ها باشید که این بهترین راه ممکنه است .

  19. ایران جاوید

    با تشکر از شما بابت زحماتتون
    مشکلی که در پولی کردن سایت وجود داره اینه که کاربران در داخل ایران نمیتونن این کار رو انجام بدن دلیلشم مشخصه ثانیا شما میگین برای کاربران داخل ایران فکری میکنید چه فکری؟ سایت بالاترین در ایران فیلتره و همه با فیلتر شکن وارد سایت میشن که در واقع آی پی رو تغییر میده در این صورت با تغییر آی پی آیا راه حلی وجود داره که بفهمین این کاربر از ایرانه چون با آی پی یه کشور دیگه مثل فرضا امریکا یا کانادا وارد بالاترین شده؟

  20. patti

    پولی کردن سایت کار بسیار غلطی است و نتایجی معکوس خواهد داشت. عملی هم نیست مخصوصا برای بچه های داخل ایران. من فکر میکنم باید فقط روی ایده کمک داوطلبانه به خصوص توسط ایرانیان خارج از کشور کار کنید. باید فقط سعی کرد مشخصات کمک کننده ها محفوظ بماند. حتا روی کمک داوطلبانه بچهای خارج از کشور حساب کنید. مثلا هر کسی در ماه چند ساعت کار مفید و داوطلبان انجام دهد. مثل نوشتن برنامه. شما فقط اعلام کنید ما به چند نفر داوطلب كه تخصص در برنامه ریزی داشته باشند نیاز داریم كه مثلا هر کدام ۱۰-۲۰ ساعت در ماه وقت بگذارند. مطمئنا نتیجه میگیرید.

  21. باران

    سلام.. من یکی از اون کاربرایی هستم که 3،4 ماهِ دنبال یک دعوتنامه واسه عضویتم! اما انگار وضع بالاترین بدتر از این حرف ها شده.. خیلی بهتر بود اگه طریقه ی دسترسی به امکانات بالاترین بیشتر و بهتر از این می شد..
    و اما هزینه ی عضویت سالانه یا ماهانه.. فکر می کنم از شور و هیجان بالاترین جلوگیری می کنه و دسترسی به خیلی از گزینه ها رو از دست همه خارج کنه که این خیلی بد می شه.. مثل سایت آفتاب میشه که برای گرفتن خبرهای مهم و بیشتر و بهتر و نابتر حتما باید شش ماهه اشتراک بگیری.. شاید شیوه های بهتری رو بشه در پیش گرفت.. باز هم همفکری کنید..
    ممنون اگه بشه امثال من رو هم عضوی از بالاترین کنید..
    تا دوباره ها..

  22. آرش

    با سلام. من هم عضو نیستم. یعنی خیلی دوست دارم عضو بشم ولی نمی دونم چه جوری. ایران زندگی نمی کنم. فکر می کنم باید روی کمک بجه های خارج از ایران حساب کرد. اگه تو ایران دوستانمون دارن میرن جلوی باتوم و گلوله و…من یکی باید خیلی بی غیرت باشم که کمک نکنم. ولی یه راهی که هویت کمک کننده ها لو نره به فکرم نمیرسه. شاید بشه یه چیزی فروخت مثلا یه چیزی مثل «گل سینه» که 1 دلار در میاد ولی میشه 20 دلار فروختش. به عنوان کمک. میشه هم نقد پرداخت کرد. میدونم این کار خیلی هماهنگی میخواد. ولی با یه «فراخوان» تو ـمریکا و کانادا و اروپا جواب میده. دانشجو ها حاضرن همکاری کنن. یا این تبلیغایی که با کلیلک پول میدن. یا کمک گرفتن از سازمانهای بین المللی گردش آزاد اطلاعات.. نترسین که بگن از خارج خط میگیرین. این حرف مثل خط گرفتن خاتمی از بنیاد سوروس خنده داره. خلاصه اگه کلا پولیش کنین بچه های ایران نمیتونن استفاده کنن. هر راهی که بشه بدون هویت کمک کرد… شما ها خودتون اوسایین. راهشو بگین . ما پایه ایم.

  23. کاوه

    به نظره من پولی کردن بدترین کاره. میتونین این امکان رو فراهم کنین كه هر کی هر موقع كه خواست بتونه پول بفرسته. ولی اینکه همه اعضا باید پول بدن، فقط باعث میشه كه اکثر کاربر های مقیم ایران بالاترین رو ترک کنن چون امکان پول دادن رو ندارن. با این همه بازدید کننده چطور میشه كه تبلیغات جواب نمیده؟

  24. عین‌الله

    پولی شدن بالاترین دست کم دو خواصیت دارد: دوستان بسیجی/سپاهی/حزب‌اللهی و همچنین دوستانی که بیش از یک حساب در بالاترین دارند باید فکر بکری بکنند، در نتیجه بالاترین تا حدی از دوستان دورو پاکسازی میشود.

  25. mory

    خوب به نظر می رسه که همه دوستان ثابت کردند که پولی کردن به نفع بالاترین نیست…پس باید دنبال راههای دیگه واسه سرپانگه داشتن بالاترین کرد…چه راههایی؟

  26. Yoush

    از بین ده ها راه حل فقط توانستید بدترین را عنوان کنید؟ آفرین به شما. بین اعضای بالاترین افرادی وجود دارند که انواع تخصص های مربوط به این بحث را دارند. چه در زمینه advertisement , Business manegement , Network, و غیره. لطفا اگر مطلبی را میخواهید واقعا با اعضا در میان بگذارید، آن را صحیح طرح و بسط دهید.
    خطا ترین پیشنهاد که تیشه به ریشه بالاترین خواهد زد را بعنوان گزینه اول عنوان مینمایید. انتظار دارید نتیجه این شروع غلط بحث چه باشد؟

    با داشتن 700 هزار بازدیدکننده ماهانه شما ظرفیت تبلیغات بسیار خوبی را دارید. استراتژی جذب تبلیغات شما چگونه است؟

    جلوی عضویت جدید را در بالاترین گرفتن دقیقا مثل شرکتی میماند که کارش گرفته و سرش شلوغ شده و بجای استخدام کارمند جدید، پریز تلفن شرکت را بکشد!!

    این روشش نیست. اکنون بیش از دوماه است که بالاترین هیچگونه حرکتی جهت رفع نقایص و گسترش سیستم خود انجام نداده و سانکه منتظر معجزه است! همین تعلل و وقفه باعث سقوط کیفی سایت بصورت کاملا محسوس شده است.
    اگر نجنبید صدمات جبران ناپذیر خواهند بود. همکنون بسیاری از اعضا دلسرد شده و عقبنشینی نموده اند.
    با سپاس

  27. Do not. Share it

    Hi guys
    I am one old movara user if u are remeberinfg mavara
    I can help u on securityside and hacking issue or ddos attack
    I don’t mind to donate my time to u guys
    I am ccnp and ccdp and half ass ccie so I can help 😉
    please let me know 

  28. pidibiz

    سلام،

    اول اینو بگم که من خودم تازه حدود ۲ ماه هست که عضو شدم ولی‌ بیشتر از ۲ سال بود که هر روز به سایت سر میزدم.و از اولش در جیران کاراتون هستم.

    راهی‌ که شما گفتین ، همون پولی‌ کردن اشتباهه.نه اینکه نخوایم پول بدیم.نه. موضوع اینه که شما دیگه اون بالاترین نمیشین.میشین مثل همون در پیتی ها.

    با ۷۰۰،۰۰۰ تا بازدید کننده شما به راحتی‌ میتونید مشکلاتتون رو حل کنید.خودتون هم میدونید.

    من اگه یه همچین سایتی داشتم، می‌تونستم با کمک همون آدم‌ها سایت رو سر حال نیگاه دارم.شما کمک بخواین ببیننید چی‌ می‌شه.من خودم یکیش.

    در ضمن خسته هم نباشید!

  29. مارادونا

    خیلی زرنگید! بازدید کننده های سایت برای خواندن لینک اعضا تشریف میارن تو سایت شما بعد تازه می خواهید از اعضا پول هم بگیریده؟ ها ها

  30. بازتاب: Hamed (hamed20) 's status on Friday, 09-Oct-09 05:12:47 UTC - Identi.ca
  31. balagard

    ببینید دوستان عزیز نمیشود بخدا نمی شود برای ثبت نام پول گرفت جایی پول میگیرند که کاربر بعد از ورود به سایت بتواند برای خود با امکانات سایت پول زایی کند
    من نمیگم برنامه نویس خوبی هستم ولی 8 ماه تو بخش برنامه نویسان اماتوره لینوکس کار کردم از فضاش خوشم نیومد و اومدم بیرون
    توهین نشه ولی ساختار برنامه سایت خیلی ابتداییه من میتونم سایت رو زیر رو رو کنم و یک فضای زنده و پویا خلق کنم برنامه هایی برای خود تنظیمی سایت دارم بخاطر مملکتم این کار را رایگان انجام میدهم فقط باید اجازه تحول کامل سایت به من داده شود

  32. Kianush

    1. تمام سايت هاي پرمخاطب (و كم مخاطب!) يك آيكون Donate را در صفحه اولشان قرار داده اند.در تعجبم كه چرا بالاترين هنوز دست به اين اقدام ساده نزده است.

    2. چرا بالاترين از Google Adsense استفاده نمي كند؟ اگر پاسختان اينست كه ادسنس براي وبسايت هاي فارسي مجاز نيست پس چطور televisionwashington.com از آن استفاده مي كند؟ (حتي مي توانيد براي بخش انگليسي بالاترين در گوگل ادسنس ثبت نام كنيد سپس كد آنرا در بخش فارسي بالاترين قرار دهيد)
    روي اين مورد (گرفتن تبليغ از شركت هاي خارجي) تاكيد مي كنم به اين علت كه دوستان داخل ايران من به علت ترس از تحت تعقيب قرار گرفتن از دادن آگهي به بالاترين اجتناب مي ورزند.

    3. همانطور كه خودتان گفتيد از كاربران حق اشتراك دريافت كنيد.

    اما در مورد 3:

    آيا شما تحريم مالي و بانكي عليه ايران را در نظر داريد؟ آيا مي دانيد ايرانيان از داشتن يك حساب ساده PayPal محرمند؟ (چه برسد به Credit Card و امثالهم كه برايمان رويايي بيش نيست)

    پس مي ماند حساب بانكي در دخل ايران؛ اما :

    آيا مي توانيد حسابي بانكي در داخل ايران باز كنيد؟ آيا حكومت آنرا مسدود نخواهد كرد؟ آيا حتي اگر به شما اجازه دادند حسابي بانكي در داخل ايران داشته باشيد كسي جرات مي كند به آن پول بريزد؟

    بااينحال خيل عمده اي از كاربران و بيننده هاي بالاترين در خارج از ايران به سر مي برند و امكان پرداخت حق اشتراك را دارند. ضمن اينكه تعدادي از ايرانيان داخل كشور هم به طرق مختلف توانسته اند يك حساب PayPal براي خود دست و پا كنند.

    راهكار هاي نهايي اين حقير:

    1.هر چه سريعتر آيكون Donate را در سردر وبسايت قرار دهيد (تا حتي بينندگاني كه عضو سايت نيستند امكان كمك مالي داشته باشند)

    2. براي درآمد بيشتر از محل تبليغات از Google Adsense [هم] استفاده نماييد.

    3.حق اشتراك را از كاربران جديد و قديمي دريافت كنيد.

    4. به علل ذكر شده در بالا، پردخت حق اشتراك را اختياري نماييد.

    باتشكر
    Kianush

  33. بهزاد

    با پولی کردن سایت مطمئن باشید کاربرانتون رو از دست میدید . شما به facebook یا توییتر یا هر کدام از سرویسهای وبلاگ نویسی نگاه کنید ببینید آخه کدوم سایت درست و حسابی و پر مخاطب پولیه ؟؟؟ تاحالا به این فکر کردید که چجوری از ایران براتون پول بفرستند ؟؟؟ در صورتی که بیشتر خوانندگان و یوزر های شما از ایرانند . من کاری به موارد دیگتون ندارم . اما این بحث پولی کردن سایت تیشه به ریشه ی سایتتون میزنه . اونایی که توی زندگی روزمره با اینترنت سر و کار دارند ، اخلبشون تا نونوایی هم نمیرند که برای خونوادشون نون بخرند . چه برسه به اینکه برن بانک و به حساب ارزی شما پول واریز کنند که تازه اونم مشکلات امنیتی خودش رو داره . سرویسهای بانکداری الکترونیک ایرانی هم قابلیت واریز پول به حسابهای خارج از کشور رو نداره . paypal و egold هم ایران رو تحریم کردند و همینطور اکثر بانکهای الکترونیک دیگه . پس به جای پولی کردن ، بهتره هم تبلیغاتتون رو بالا ببرید و هم اینکه یک بخشی رو برای کمک به بالاترین بگذارید و شماره حسابتون رو توش بزارید . مطمئن باشید خیلی ها کمک میکنند . از دولت کانادا هم میتونید درخواست کمک کنید . ( البته اگه اشتباه نکرده باشم و توی کانادا باشید )

  34. سیاوش

    «پولی شدن بالاترین دست کم دو خواصیت دارد: دوستان بسیجی/سپاهی/حزب‌اللهی و همچنین دوستانی که بیش از یک حساب در بالاترین دارند باید فکر بکری بکنند، در نتیجه بالاترین تا حدی از دوستان دورو پاکسازی میشود.»

    اتفاقا برادران بسیجی و سپاهی تنها اعضایی هستند که می توانند به طور منظم حق عضویت بپردازند. توی فیش حقوقی شان هم نوشته میشه: «هزینه خرابکاری در بالاترین …. ریال»

  35. Kianush

    ضمنا درست است كه ايرانيان داخل ايران نمي توانند از PayPal و Credit Card هاي بين المللي استفاده نمايند ولي مگر اينها تنها راه حل هاي پرداختهاي مالي هستند؟
    آيا مي دانيد Liberty Reserve براي ايران تحريم نيست؟!!
    ايرانيان داخل ايران مي توانند با هويت غيرواقعي به هر تعداد كه بخواهند حساب Liberty Reserve باز كنند و دريافت و پرداخت هاي مالي شان را با آن صورت دهند!
    براي تبديل ريال به دلار Liberty Reserve و بالعكس هم مي توان از صرافي هاي ايراني مجازي بهره برد.
    از مديريت بالاترين خواهشمندم هرچه سريعتر درگاه پرداخت Liberty Reserve را به بالاترين متصل كنند. ( تا خود من اولين فردي باشم كه از داخل ايران به بالاترين كمك مي كند يا حق اشتراكش را مي پردازد)

  36. aligh_mjg

    حالا تو عضویت به ملت بده پولی بده. آخه مومن داخل ایران چطور پول بده

  37. بهنام

    من عضوی از داخل ایرانم. فکر کنم بهترین کار افزایش اعضا کمک به بهترشدن سایته چون خیلیها میتونن عقاید و راه حلهای جدید ارائه بدن. برای کمک مالی هم میشه درخواست اهدای کمک داوطلبانه به شکل فصلی داد. یعنی هر سه ماه یکبار. برای داخلیها هم میتونن کارت اعتباری بخرن و بالاترین هم یه حساب خارج از کشورتونو اعلام کنید. بالاخره کاچی بعض هیچیه.
    درخواست کمک بدین من شخصاً حاضرم ماهیانه 20 دلار کمک کنم فکر کنم هر نفر 5دلار در ماه بده به شرطی که اعضا افزایش داشته باشه میتونه پول نسبتاً خوبی جمع کنه.
    برای دعوتنامه هم لطف کنین این هم سختگیری نکنین چون ملت میان اینجا عضو میشن که نظر بدن مگه میخوان چه کار دیگه ای بکنن. اگه اعضا کم باشه همه چیز منحصر به تعداد کمی از افراد میشه و تنوع از بین میره.
    برای حق اشتراک هم میشه بعد از چند وقتی فعالیت تا یه حدی از اعضا مثلاً 5 تا 10 دلار برای 2-3 ماه پول گرفت. یادتون نره که خیلی از اعضای بالاترین دانشجو هستن و پولدار نیستن.
    چقدر اوضاع خرابه که برای لینک دادن و نظر دادن مجانی توی سایت باید پول بدیم!
    ما اینجا کار مجانی میکنیم.
    در مورد تخلفات هم نگران نباشین چون خواه ناخواه تخلف هست باید قوانین بمرور برای تعداد اعضای جدید جدید تغییر کنه تا این مشکل هم حل بشه.

  38. کاژیره

    این پیشنهاد رو پاسخ بدید!! برای همین مسئله پول و ایناست…

    صفحه فیس بوک بالاترین ایجاد شده 1000 تا عضو داره فعلن، حالا این بماند…
    فیس بوک برای صفحاتش Dontation داره، اینم داشته باش…
    امروز دیدم نوشته اگر دونیشن ها در یک بازه از 7 اکتبر تا 6 نوامبر زیاد باشه جایزه 50،000 دلاری از طرف America’s Giving Challenge پرداخت میشه اینم لینک:
    http://apps.facebook.com/causes/giving/entry?cause_id=361948
    آقا سریع اینو بذار همه برن اونجا دونیت کنن یهو دیدی بردی ها. فرصت کمه. اگه می خوای سریع اقدام کن. آخرین تیرهاتم بزن…

  39. ashkan

    من کم کم دارم فکر میکنم که بالاترین هم مثل خیلی های دیگه که خودشونو فروختن داره همین کارو در قبال دیکتاتور انجام میده…. همین.
    نظر شما چیه؟؟

  40. Poriya

    منم جزو کاربرانی هستم که پشت در بالاترین هستم و از هیچ جا نمی تونم بیام در جمع بچه های بالاترین این خودش موعضلیه …

    پیش نهاد خیلی نا امید کننده ای هستش ، افت کاربر پیدا میکنین من هیچ وبسایتی را با روش شما ندیدم

  41. amti

    ابونمان بستن و پولی‌ کردن ثبت نام اصلا کار درستی‌ نیست، تبلیغات رو بیشتر کنید و صندوقی بذارید برای کمک ، هر کی‌ هرچقدر کمک میتونه می‌کنه، سنقد میتونه همیشه باشه توی یه گوشه از صفحه اول با یه توضیح مختصر

  42. yakamuz

    بالاترین محترم
    در بالای وبلاگتون نوشتین جائی برای حرف زدن با بالاترین،
    ایمیل که می‌زنیم جواب نمی‌‌دین،
    بعد از چند بار ایمیل زدن هم جواب نامربوط می‌‌دین
    کامنت من رو هم از اینجا پاک می‌کنین که چی‌ بشه؟
    من فقط می‌خوام بدونم چرا به دون دلیل موجه حساب کاربریم رو بستید؟
    دوستان شما قضاوت کنین:
    من به این سایت ( http://www.last.fm/music/Mohsen+Namjoo/Oy) که زبانش انگلیسی هست لینک دادم(http://balatarin.com/permlink/2009/10/6/1788274) زبان رو هم انگلیسی انتخاب کردم،
    بعد از اینکه لینکم ۷۸ امتیاز آورده، حساب کاربریم رو به مدت یک هفته بستید زبان لینکم رو هم به فارسی‌ تغییر دادید
    بد از ۳ بار ایمیل زدن این جواب رو به من دادید
    »
    از وقتی که بهترین لینکهای انگلیسی نمایش داده میشه زبان سایت را انگلیسی انتخاب میکنید که مورد توجه قرار بگیره این کار هم باعث تعلیق حساب میشه
    »
    ، لطفا رسیدگی کنید من هیچ خطای نکردم
    yakamuz

  43. kooshan

    مدتهاست در صف ثبت نام هستم.حتي با مديريت در تماس هستم و به من گفتند بزودي ثبت نام و دعوتنامه راه ميفته.به نظر من هم خيلي تبليغات مهمه.ولي بايد اين مشكل زود حل بشه و البته فضا هم دموكرات تر بشه.

  44. Shadi

    من يه پيشنهاد دارم

    به نظر من نميشه ثبتنام يا حق عضويت گرفت چون يکی اينکه کاربران ايرانی نميتونن پول پرداخت کنن و اصلاً بيشترشون عادت به اين کار ها ندارن

    من پيشنهادم اينه که اگر بشه يه مدت برای امتحان يک صندوق کمک و همياری بگذاريد که هر کس تونست کمک کنه
    من فکر ميکنم کاربرانی که از خارج از ايران هستند زيادن و يا حتی کاربران ايران هم که بعضی هاشون شايد بتونن و اينشا الّله کمک خواهند کرد

    يا اينکه مثلاً ثبتنام بدون نوبت و سريع را پولی کنيد..

    يا مثل فروم ها کسانی که به همراه پولی که کمک ميکنن يه چيزی بهتر از کاربران عادی بهشون تعلق بگيره که تشويق بشن و کمک کنند

  45. روانی

    من نمیدونم چرا شما اینقدر آه و ناله می کنید. این همه سایت هست که مجانی کار می کنن و داخل ایران هم فیلتر شدن. مثل روز و گویا و خیلی هایه دیگه ولی همشون یه عالمه تبلیغات تونستن بگیرن و لینک برای کمک هم دارن که بهشون کمک بشه و سالهاست که سر پا هستند. شما که اینهمه بازدید کننده دارید باید جذب تبلیغاتتون خیلی بیشتر و راحت تر باشه.
    بعلاوه در مورد نوع تبلیغات زیاد به حرف کاربرها گوش نکنید. اگر واقعن چاره ای جز این نوع تبلیغات ندارین و یا این نوع تبلیغات در آمد بهتری داره بهتره کار خودتون رو انجام بدین. منظورم تبلیغاتی هست که یه مدت مد شده بود هر کی از راه می رسید یه لینک میزد که بالاترین سکسی شده.
    هر تبلیغی بزارین یه عده هستن که ایراد بگیرن. مدیر که نباید به حرف هر کسی عمل بکنه!
    اما اگه سایت رو پولی بکنین خواهید دید که کیفیت میآد پایین، چون تعداد کمتری در تولید محتوا و رای دادن شرکت می کنن. و احتمالن بازدید کننده هم میآد پایین چون کیفیت سایت پایین میآد.
    ارادتمند

  46. green.leader

    به نظر من بهتره که با سایت دنباله متحد و یکی شوید و رقابت رو کنار بزارید .بدانید در این بازه ی زمانی حیاتی نباید از هم جدا شوید .مطمعنا با اتحاد هم مشکل مالی حل میشود و هم مشکلات سرویس دهی .

  47. امین مهاجر

    به نظر من یکی از مشکلاتی که احتمالا بالاترین برای گرفتن تبلیغات داره این هست که اونهایی که زمینه کسب و کارشون یه طوری به ایران مربوط می شه می ترسن که بهش تبلیغ بدن چرا که ممکنه وزارت اطلاعات بره و خفتشون را بگیره. در مورد آبونه هم با توجه به اینکه خیلی ها از ایران نمی تونن عضو بشن پیشنهاد خوبی نیست. بهترین راه شاید تعیین بودجه ای برای هر مقطع باشه و اعلام این بودجه در وب سایت و امکان پرداخت داوطلبانه آن هر مبلغ کمک توسط افراد، مثل کاری که ویکیپدیا کرد.

  48. طرح اسمان سبز

    سلام.من از مدیران بالاترین درخواست دارم هرکاری که قراره انجام بدین لطفا سریع!
    بابا به خدا من کلی افراد به دردبخور میشناسم که میخوان به جنبش سبز کمک کنن نمونه هایی دارم که حتی از بدنه حکومت هستن و میتونن کلی اطلاعات از حکومت بدن که به درد جنبش بخوره.دوستان عزیز عاجزانه ملتمسانه با گریه و زاری از شما درخواست دارم سیستم عضویت را باز کنین به خدا کلی ایده برای جنبش پشت بالاترین مونده.اگر واقعا علاقمند به سرنوشت کشورتون هستید عضویت را باز کنید.
    در ضمن دوستانی که عضو هستن طرحی که پیشنهاد دادم تو لینک(طرح اسمان سبز)را بفرستن بالاترین روش فکر کنید.ممنون.

  49. بهزاد

    من که هم خسته شدم و هم نا امید .
    امروز رفتم توی سایت دنباله ثبت نام کردم تا اونجا رو هم پولی نکردن و عضویتش رو تعطیل نکردن . خداحافظ بالاترین و البته گاهی که وقت بشه میام لینکاتو میخونم . ولی دیگه درخواست دعوتنامه نمیدم .
    دنباله هم خوبه . به همه ی بچه هایی که مثل من چندین ماهه به بالاترین البتماس میکنند که بهشون دعوتنامه بده و میخوان عضو بشن و همش به در بسته میخورن پیشنهاد میکنم بیاین توی دنباله فعالیت کنید . همه چیزش عین سایت بالاترینه . هیچ فرقی نمیکنه . فقط ظاهر سایت به چشمتون چند روز اول نمیاد چون طراحیش و رنگ بندیش فذق میکنه . اما ترکیبش همینه .طرز کار و قوانین و حتی پخش زندش هم همینه . خلاصه همش همینه و البته کد نویسیش خیلی بهتره و حتی یه چیز جالب توی کد نویسیش اینه که از جاوا هم استفاده کردن تا کاربرای ایرونی لازم نباشه برای دیدن چند تا نظر یک صفحه رو کاملا load کنند . خلاصه ما رفتیم . شما هم تا سال 2595 بشینید با کاربراتون فکر کنید که چجوری این ملتی رو که فعلا براتون سر و دست میشکنن و میخوان تو سایتتون عضو بشن برقصونین و جیباشونو خالی کنین . واقعا حالم از جماعت ایرونی به هم میخوره . تا وقتی که هیچی نیستن ، خودشونو به آب و آتیش میزنن تا معروف بشن . وقتی هم مثل شما شانس میارن و کمی معروف میشن ، اونقدر حول میکنن که از حول حلیم میفتن تو دیگ و کاسه و کوزه ای که واسه خودشون فراهم کرده بودند رو داغون میکنن . هر چند امیدوارم که شما اینجوری نشین . ولی متاسفانه حقیقت همینیه که همه میبینیم و دارید به انحطاط میرید . خوش باشید و موفق …… هر کی میخواد با من بیاد به http://www.donbaleh.com . بای بای

  50. علی.ق

    والا من تو بحث شرکت نمی کنم ولی کار درست اینه که رای گیری بشه
    بعد اگر پولی شد یه فکری به حال کاربرهای داخل ایران بکنین

  51. freedom1

    چرا هیچ کس متوجه نیست اگه همه از بالاترین به دنباله برند، دنباله هم با همین مشکل و به مراتب بد تر مواجه…

    بالاترین بازدیدش کم کم زیاد شده به همین دلیل خودش رو کم کم تونسته آماده کنه و از دنباله خیلی قوی تر هست !

  52. مریم

    تکلیف ما که پولی نداریم چیه؟ مثل زمان انوشیروان که طبقه پایینتر از درس خوندن محروم بودن بجرم بی پولی از این سایت محروم باشیم؟این سایت الان دنیای منه اگه سایتو پولی کنین فقط پولدارا می تونن حرف بزنن که می شه همین نظام ایران که شاهدش هستیم ما مشکلات شما رو تا حدی درک می کنیم اما یک راه دیگه پیشنهاد کنین ما می تونیم سایت دیگه ای پیدا کنیم اما شما خوانندگاه زیادی از دست خواهید داد وحدت جوونها رو از بین نبرید بذارید این سایت هنیشه اولین باشه

  53. wiseman

    سلام بالاترین عزیز،
    اول اینکه فراموش نکنید بالاترین در عمل توسط افراد داوطلب نوشته میشه که وقت و انرژی خودشون را صرف اینکار میکنند و شاید پول گرفتن از اونا کار درستی نباشه. و دیگه اینکه بعضی کاربران خارج ایران هم ممکنه کارت بانکی نداشته باشند چه برسه به کاربران داخل ایران.
    و اما پراخت پول به ازای بعضی فیچر ها میتونه راه حل جایگزین باشه.
    اول اینکه میتونید یک چت روم نوشتاری ایجاد کنید که به بحث های روزانه هم کمک میکنه (نرم افزار های کد باز زیادی وجود داره) دوم اینکه یک بخش دیکر در سایت ایجاد کنید تحت عنوان لینکهای پیشنهادی توسط کاربران(با محدودیت تعداد در روز)
    بعضی از قابلیت هایی که کاربران باید براش پول پرداخت کنند میتونه موارد زیر باشه:
    – توانایی تعویض عکس در صفحه شخصی
    – توانایی نوشتن و تعویض توضیحات در صفحه شخصی
    – عضویت در چت روم
    – قابلیت پیشنهاد لینک به دیگران
    – قابلیت پس گرفتن رای
    و موارد مشابه…
    فروش بعضی هدایا مانند تیشرت و غیره میتونه عملی باشه.

  54. بهزاد

    به جای پول گرفتن با کمی خلاقیت میتونید خیلی راه ها کشف کنید . توی مسنجر beylux رنگ آی دیها رو تغییر میدن و به ازاش پول میگیرن و البته امکانات میدن . شما اول که ثبت نام میکنی ، یک آیدی مشکی داری که یک روم میتونی باهاش بری ، ولی اگه 100 تومن بدی ، رنگ آیدی شما رو سبز میکنن و یک علامت @ میذارن کنارش و میتونی همزمان توی 2-3 تا روم بری با یک آیدی . حالا حساب کن که رنگهای آبی و صورتی و طلائی و نقره ای ….. هم دارند که بعضی از آیدی هاش ماهانه 2 میلیون تومان پولشه و پولدارا واسه کل کل میرن میخرن . من خودم میشناسم کسی رو که 10 تا آیدی بنفش داره که واسه هر کدومشون فکر کنم ماهیانه 180 هزار تومان در ماه میده . ببینید چه ابتکاری دارن ؟ میدونن که این محیط چت کردن همش کل کل و دعواست و اومدن از این حس کل کل استفاده کردن و از اونایی که پول میدن واسه کل کل استفاده میکنن . اونی هم که فقط میخواد چت کنه با همون آیدی مشکیش چت میکنه .
    شما هم ببینید اینجا با چه افرادی و چه خصوصیات اخلاقی سر و کار دارید و اینجوری پول جمع کنید . مثلا بک ستون اختصاص بدید واسه تبلیغات و هر کس که خواست بیاد یک لینک بده که ثابت بمونه اونجا برای مدت یک روز و یک مبلغی رو به ازاش بده . مثلا لینک بده به سایتش و یک کالایی رو تبلیغ کنه . و بذارید یک روز بمونه و اونم پولش رو بده . میدونید اگه بابت یک روزش مثلا 500 دلار بگیرید ، میتونید با 5 تا لینک در روز توی فضایی کوچک به شکل یک ستون کنار سایت ، روزی 2-3 هزار دلار کاسب بشید ؟ حالا حساب کنید راههای دیگه ای که هست . مثلا فروختن انرژی روزانه . فروختن امتیاز برای اینکه کسی لینکش رو داغ کنه .
    مثلا شما میتونید یک اعتباری رو پیش فروش کنید . مثلا من 100 دلار میام شارژ میخرم و میذارم تو حسابم باشه و وقتی میبینم لینکم 40 تا امتیاز میاره و داره از دست میره ، میتونم 7 تا امتیاز بخرم و اونو بیارم تو صفحه ی داغ ! کلی راه و روش هست که میتونید انجام بدید و پول در بیارید .

  55. Tablighat Idea

    ایده :
    – برای لینکی که ارسال می کنیم بتونیم داخل صفحش تبلیغات برای خودمون کنیم. اما باید هزینه شارژ بدیم تا این امکان رو داشته باشیم. ( تبلیغات متنی – بنری و … )
    – مثل بازی های اینترنتی بتونیم طلا تهیه کنیم. بالا طلا و در ازاش پول پرداخت کنیم و امکانات بگیریم.
    – با یک سطح کاربری خاص بشه رنگ صفحه و یا رنگ لینک ها و یا حتی سایز فونت ها و … رو تغییر بدیم.
    – یک سطح کاربری خاص بتونه توی پروفایلش نظر سنجی بذاره. یا مسابقه برگزار کنه.
    – فروش نام های کاربری رند و معروف به صورت مزایده : مثلا نام کاربری Facebook در بالاترین
    – ایجاد فروشگاه اینترنتی و ارائه کالاهای ناب برای ایرانی ها – اقلام مورد استفاده

  56. محمد

    نکنه وب سایت شما هم حذب این آخوند ها ازتون خریده حالا گفته بابت عضویت پول بیگیرید تا دیگه کسی بالاترین نیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا این کارتون مسخره هست ، خیلی خیلی متاسفم .

  57. agnostic

    سلام لطفا در صفحه شخصي كاربران لينكهاي داغ شده را از لينكهاي فرستاده شده جدا نماييد

  58. نیک

    با سلام
    ادمین عزیز من این کامنت رو در بالاترین نذاشتم چون جنبه پیشنهاد مالی داره و لازم نیست همه بخونن.
    من یک وبسایت با بازدید ۵۰۰ هزار در سال داشتم و اکثرا هم از داخل ایران بودند. بعد از یه مدتی فیلتر شد و خب بازدیدم به کمتر از ۶۰ هزار رسید! و تبلیغاتی که داشتم جوابگو نبود.
    اما از یک سایت تبلیغاتی که کلیکی هست استفاده کردم و بسیار هم بهم کمک کرد و فقط از دو لینک که در پایین مطالب گذاشتم در سال حدود ۳ هزار دلار ساختم (فقط از دو لینک با کلیک نسبتا پایین).
    شما میتونید براحتی از این سایتی که واستون مینویسم استفاده کنید. به ازای هر کلیک حداقل ۲۰ سنت بهتون میده که نسبتا بالاست. حتی بعضی وقتا (بسته به آی پی داره مثلا آمریکا) ۴۰ سنت میده بهتون.
    و اگه شما در پایین هر لینک یا هرجایی که خودتون میدونید چند لینک قرار بدید (یعنی اسکرپت تبلیعات رو اونجا قرار بدید) و از کاربران بخواید روی اون کلیک کنند (و نه تنها کابران بلکه همه بازدیدکنندگان) میتونید کمک درآمد بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اینکه کاربران بسیاری از خارج از کشور هستن و اونهایی هم که از ایران هستن خیلی هاشون از وی پی ان استفاده میکنن.
    شما خودتون یه حساب سرانگشتی بکنید اگر روزی هزار کلیک بشه و برای لینکتون حتی ۱۰ سنت هم بده (که بیشتر میده اکثرا ۲۰ سنت هست) روزی ۱۰۰ دلار حداقل بهتون میده که حتم دارم بیش از ۵ هزار تا میتونید در ماه ازشون بگیرید.
    و پرداختشم از طریق چک و پی پل هست.
    آدرس سایت هست:
    http://www.adster.com/
    لطفا یه نگا بهش بندازید و یک تستی بکنید باور کنید در این شرایط که گوگل تحریم میکنه این راه خوبیه.
    در ضمن اگر کمکی از دستم برمیاد خوشحال میشم کمکتون کنم.

  59. نیما

    درود بر شما..عجب هزینه ای میکنید برای سایت..دستتون درد نکنه..من یک دعوتنامه برای برادرم فرستادم و در آخر اکانتش..فامیلمون رو مشترک با اکانت خودم نوشتم..یک بنده خدایی فکر میکنه من دو اکانت دارم..واقعا بعضیا چقدر نادانند..!
    بابت حق اشتراک ماهانه..نه کار خوبی نیست..بهتره به اکانت هرکسی چند تبلیغ بفرستید و بهش بگید تا تبلیغا رو نبینه..اجازه استفاده از اکانتش رو نداره..یا یه کاری شبیه این..چون نمیشه پول حواله کرد..مشتریهاتون هم کم میشه..تبلیغات گوگلی چیز خوبیه..و چون گوگل اجازه دادن آگهی به سایت فارسی نمیده..یه سایت انگلیسی بزنید تا آگهی از طریق اون نمایش داده بشه
    خداحافظ

    • wiseman

      این کار قانونی نیست دوست عزیز. در توافق نامه شرکت های ارائه آگهی اکیدا از شما میخوان که بیننده های وب سایت را تشوق یا مجبور به کلیک کردن بروی تبلیغات نکنید.

  60. بهزاد

    میتونید به جای اینکه روزانه مقدار مشخصی انرژی روزانه به هر شخص بدهید ، تعداد زیادی لینک بزارید و بابت کلیک کردن کاربران روی هر لینک ، مقداری انرژی بهش بدید . مثلا برای ارسال یک لینک که 300 تا انرژی لازم داره ، باید من روی 3 تا لینک کلیک کنم . یعنی کاملا انرژی رو بر اساس کلیک کردن افراد بگذارید . اینجوری هر کی بیشتر کلیک کرد میتونه بیشتر انرژی داشته باشه و بیشتر لینک بفرسته !!!! تازه میتونید جایزه هم برای افراد پرکار بزارید !!!

  61. گزارش تخلف

    این چه بدبختیست که هر کسی امتیازش به 1000رسید میتونه منفی بده!!؟!!؟

    تا یه چیزی مینویسی به مذاق هقده ایها خوش نیاد..زود منفی میدن
    بدبختا عقده دارند نمیدونن چیکار کنند..لینکت یه کم مشکل داشته باشه(یا نداشته باشه)زود منفی میدن و گزارش تخلف هم که میدی رسیدگی نمیشه..
    لطفا نذارید کمتر از 3000امتیازی منفی بده
    لینک میذارم..اصلا هم تکراری نیست..منفی تکراری میده.!!!
    لینک میذارم کاملا مربوط به فرهنگ و هنر..منفی تیتر نامناسب میذاره.!!!
    لینک میذارم..خبر کاملا واقعی..یارو هیچی تحقیق نکرده..چون مخالف عقیدشه..منفی خبر غیرواقعی میده.!!
    لطفا رسیدگی کنید

  62. chinchilla

    ميگن : آش نخورده و دهن سوخته!
    همينجوريش هم متهم به پول گرفتن از اسراييل و آمريکا هستيد وای بروزی که اعتراف هم کنيد پول ميگيريد!
    بهترين کار اينه که از خود جمهوری اسلامی تبليغ قبول کنيد و پول زياد هم بگيريد ما هم کليک ميکنيم.
    از جمهوری اسلامی پول بگيريد برای تبليغات، کالا ها و….پولی که شما ميگيريد پول ماست
    پول نفت خودمونه،و برای سايت خودمان » بالاترين» خرج کرديم .
    در حال حاضر هم واقعيت اين است که سايت بالاترين بهترين تبليغ برای خبرگزاری های داخلی است. چه خوش شان بيايد چه نيايد.
    بنابراين آن کسی که واقعا بايد شارژ شود همانها هستند که پول های ما را خرج تبليغ اخبار دروغ ميکنند.
    از آنها پول بگيريد خرج بهبود سايت کنيد ،نه آنها ميتوانند تهمت اسراييلی بودن بزنند و هم کاربران خوشحالند که پول نفتشان براه درست خرج شده و هم بسيجيان چماقدار بيشتری به سايت مي پيوندند و دموکراسی بيشتری برای حداقلی ها رعايت ميشود.

  63. رها

    من چند ماه ثبت نام كردم اما هي ميگه پسوردت يا آيديت مشكل داره
    سرم كلاه گذاشتننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    من ميخوام واردددددددددددددددد بشم
    اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    :-((((
    اين نامرديه حداقل به اونايي كه اوكي داده بوديد بي‌وفاييييييييييييي نكنيد
    آييييييييييييييييييييييييي بالاترين كجايييييييييييييييييييييي
    :-((((

  64. siamak farid

    چرا کسی به اعتراض من پاسخ نمی دهد.حساب کاربری من چند روز است که بسته شده است.ظاهرآ دلیل هم تکراری بودن لینک است. من مطلبی را از یوتوب لینک کردم و توضیحات خود فرستنده فیلم در یوتوب را در توضیحات گذاشتم. خودم تا آن موقع این فیلم را ندیده بودم. ظاهرآ بسیاری دیگر هم ندیده بودند چون به سرعت به صفحه اول آمد. اگر سیستم بالاترین در تشخیص لینکهای تکراری دچار اشکال است چرا باید حساب من بسته شود؟ بالترین متعلق به همه ماست یک بالایاری که مشکل با عقاید من دارد به تنهایی صاحب آن نیست . بالاترین یک سایت مشارکتی است و بدون مشارکت کاربران به مفت هم نمی ارزد. من از بالایاری که حساب مرا بسته شکایت دارم. باید به کی بگویم

  65. احمدیان

    با سلام

    من یه پیشنهاد دارم برای درآمدزایی بالاترین و اون هم اینه که در قسمت بالاترین انگلیسی، زیر هر لینک یک google ads اضافه کنید که تبلیغات هوشمند مرتبط با اون لینک را نشون بده.
    فکر کنم بشه اینکار را با قسمت فارسی کرد اما نمیدونم چقدر درآمدزایی داشته باشه.

    نکته دیگه اینه که اگه شما احتیاج به برنامه نویسی برای بالاترین دارین و نیاز به کد نویسی دارین یه آگهی بدین توی همین بالاترین که ما مثلا یه کدی میخواهیم که این کارکرد را به سایت اضافه کنه. من مطمئنم سریع ظرف چند ساعت کلی کد به دستتون میرسه. میشه این کد ها را دوستان به صورت open بفرستند تا اگه ایرادی داشت بصورت جمعی برطرف بشه.

  66. belgiran

    این نظر توسط یک بالایار بالاترین گذاشته‌شده است و انعکاس دهنده تصمیم بالاترین درباره موضوع مورد بحث است. بالادارها اختیار اجرای قوانین بالاترین را دارند. نظر ارایه شده توسط بالایار تنها محدود به این موضوع است. برای قوانین کلی وبسایت به وبلاگ یا صفحه راهنمای وبسایت مراجعه کنید. بالایارها وقت زیادی برای کمک به پویایی و رعایت قوانین در بالاترین صرف می‌کنند. از شما خواهشمندیم که از برخورد ناشایست با بالایارها خودداری کنید.

  67. belgiran

    نظر بالا را یک بالایار بسیار عزیز و دوست داشتنی برای من گذاشته است و در این پاسخ ماشینی و بی احساس از من خواسته است تا برخورد ناشایست نکنم چون بالاارها وقت زیادی برای پویایی و رعایت قوانین صرف می کنند٠ اول اینکه بالا یار عزیز و محترم. واقعأ مشتاقم که بدانم چه برخورد ناشایستی با بالایاران داشته ام. مگر خدای ناکرده خل شده ام با بالایار کج بیفتم. من فقط مدعی! توجه کنید، مدعی شده ام که لینک تکراری من به دلیل عدم امکان تشخیص تکراری بودن آن صورت گرفته است و در حالی که لینکهای تکراری در بهترین لینکهای امروز و دیروز ردیف شده اند این لینک یک بار در ٢ ماه پیش داده شده بود . شما مرا بخاطر اشتباهی که سیستم بالاترین مرتکب شده است ٨ روز از ورود به خانه خودم بالاترین محروم می کنید و اعتراض مرا برخورد ناشایست می گویید. اگر همینطور پیش برویم لابد به همین زودی هم جزو اراذل و اوباش باید بروم کهریزک

  68. ali

    آیا شما از کانال 1 و برخی شبکه های سلطنت طلب کمتر هستید ؟ این شبکه ها به راحتی با کمکهای دریافتی از مردم هزینه های سنگین خودشان را تأمین می کنند.
    1- از ایرانیها بخواهید به صورت داوطلبانه کمک کنند.
    2- به درآمد تبلیغات ایرانیهای خارج از کشور مانند تبلیغات دوبی چشم بدوزید

  69. oonroo

    با اضافه شدن پرسنل حرفه ای تموم وقت به بالاترین بسیاری از مشکلات سایت برطرف میشه، پس بایستی فکری کرد…. من فکر میکنم اگه از این پرسنل استفاده کنید در کنار سایت بالاترین یک سایت تجاری هم داشته باشید و اعضای بالاترین با فعالیت در اون بتونن مشکل سایت را برطرف کنن و امتیازی هم بگیرن بشه مشکل را حل کرد چون امروز در اینترنت تعداد حرف اول را میزنه و شما اینرا دارید و بیشتر هم میتونید داشته باشید

  70. من من

    نادانی به مدیران بالاترین توصیه کرده بود که آی پی دو کاربر را بررسی کنند تا مشخص شود هردو یوزر از یک کاربر است..در جواب این شخص نادان باید بگویم که برادرم..همه ما از فیلترشکن یکسانی چون اولترا یا تونل استفاده میکنیم و ممکن است آی پیها در بخش نظرات.. یکی باشد

  71. نای

    عده ای کسانی که جدیدا مدیر سایت شده اند..عقده ای و تازه بدوران رسیده هستند و زود مسدود میکنند

  72. عابر

    تف بر این بالاترین و مدیران جدیدش..دیکتاتوری محض..از هرچه خوششون نیاتد زود میبندنش.!
    یه کاربر با اعتبار بالاش..4تا اسم برای خودش درست میکنه..هیچکس حالیش نمیشه.!!
    هی میاد گرگر منفی میده و بالاترینها هم لینک منتقدکننده رو میبندن..تف بر شما..تف..تف..تف..
    من دیگه گه بخورم..و غلط بکنم بیام بالاترین..برادر من رو چرا بن کردید!؟ غلط بکنم بیام بالاترین..هیچ قانونی نداره..هر عقده ایی میتونه چند یوزر درست کنه و گرگر از هرچی خوشش نیومد منفی بده.!!
    جمع کنید بابا..یه انتقادی میکنی مسدود..سیل منفی دوتا عقده ای با چندین نام کاربری.!

  73. علی ..م..از اروپا

    با درود
    بنده با پرداخت آبونمنت ماهانه موافق هستم ..چون تمام جریانهائی که هدف مشترکی دارند توسط اعضا دائمی خودشان تقویت می شوند این یک دیسیبلین جهانی است .سایت بالاترین هم باید تابع همین قانون باشد والا قادر به تامین هزینه خود نخواهد بود و یا باید دست به طرف اجنبی دراز کند و مجبور باشد مانند خیلی از سایتهای دیگر سیاستهای آنها را نیز مد نظر قرار دهد
    من حاضرم ماهانه تا 20 دلار به بالاترین کمک مادی کنم .
    بدرود

  74. علی ..م..از اروپا

    اادامه مطلب
    ضمنا دوستانی که می گویند از ایران قادر به پرداخت پولی نیستند.باید عرض کنم امکان ارسال پوا از ایران هم هست و روش به خصوصی دارد که اگر مدیران بالاترین موافق بودند در این مورد من می توانم مشکل را حل کنم و راه حل مناسبی ارائه بدهم کع این امکان فراهم بشود .

  75. سیاوش

    این همه بحث کردید، نگفتید بالاخره کی عضویت را باز می کنید؟
    مدیریت هم کار خوبی بود در گذشته! این که معضل جدی است، دلیل نمی شود حل آن را به تعویق بیندازید. ما کماکان منتظر دعوتنامه هستیم.

  76. عابر

    واقعا که مدیران بالاترین مشتی عقده ای هستند..هم حساب منو به دلیل واهی بستید..هم حساب دوستم رو.! برید حساب اونایی رو ببنیدین که کارشون فقط منفی دادنه و چندین حساب هم دارند..دیگه کم کم داره حالم از بالاترین بهم میخوره..عوضیها..ایکاش برم دنباله

  77. علی

    من تا حالا فکر می کردم بابت زحمتی که می کشیم و میگردیم توی نت و بعد میفرستیمش به بالاترین باید چیزی دریافت کنیم. جالبه هم کار کنیم هم پول بدیم.

  78. وفا

    هزینه رو پای کاربرا نباید انداخت.
    شما که ابتکار شروعش رو داشتین، ابتکار ادامه کارش رو هم بدید.
    پیشنهاد من : یک گروه کاری بسازید. سرس بالاترین رو شیر کنید، گروه تغییرات بده، شما تایید کن.
    البته یک حرفه ای مدام باید راه های نفوذ رو در تغییرات چک کنه.

  79. شادو

    سلام به مدیریت

    من حدود 1 سال در بالاترین عضوم

    الان با این پیغام مواجعه ام

    ورود شما موفقیت‌آمیز نبود. حساب شما موقتا توسط سیستم اتوماتیک بالاترین یا مدیریت سایت به دلیل ارسال لینک در بخش زبان نامناسب بسته شده است (زمان باقی‌مانده در صفحه شخصی نشان داده می‌شود).
    چه شده

    چرا…؟
    مرسی

  80. shadow391

    سلام به مدیریت

    من حدود 1 سال در بالاترین عضوم

    الان با این پیغام مواجعه ام

    ورود شما موفقیت‌آمیز نبود. حساب شما موقتا توسط سیستم اتوماتیک بالاترین یا مدیریت سایت به دلیل ارسال لینک در بخش زبان نامناسب بسته شده است (زمان باقی‌مانده در صفحه شخصی نشان داده می‌شود).
    چه شده

    چرا…؟
    مرسی

  81. mohammad

    vaghean man daram alan zajr mikesham ke to balatarin ozve nistam 😦 bacheha age kasi usere ezafe dare torokhoda behem bede , vaghean az ye site bahale irooni mahromam 😦 merc

  82. رها

    درود
    اي خداااااااااااااااااااااااااااا
    به اين info@balatarin.com كه نميشه ايميل زد
    من چند ماه پيش ثبت نام كردم با موفقيت هم انجام
    شد دوستي كه برام دعوت نامه فرستاده بود هم
    پيگيري كرد ديد بله ثبت شدم
    اما هر چي از اين فيلترشكن‌ها و از ايران خودم ميخوام وارد شم از روز اول
    نشد
    هي ميگه با موفقيت وارد نشديد
    اعلام فراموشي پسور كردم
    هي يه ايميل ميدن بهم با يه لينك ميگن برو تو اين لينك پسورد عوض كن
    اما نميشهههههههههههههههه
    صفحه عمومي ورود رو باز ميكنه كه كليد تغيير رمز در هيج كجاش پيدا نيست
    تورووووووووووووووووووووووووووو جون مادرتون مسئولين بالاترين يه راهنمايي درست درمون انجام بدن واسه من
    بابا ميخوام تو بالاترين فعاليتم رو در كنار بقيه انجام بدم
    چراااااااااااااااا به دادم نميرسيييييييييييييييييييييييييييد
    يا حق
    زنده باد ايراني با شرافت

  83. navidar

    من با پرداخت حق عضویت موافقم. برای ما که در خارج هستیم، این پرداخت ها سنگین نیست. می شود حق عضویت ایرانی ها را پایین تر گرفت.
    البته امیدوارم بالاترین حساب مرا باز کند که بسته شده است و کسی هم پاسخگو نیست.

  84. حمید ابراهیمی

    سلام
    من حمید ابراهیمی هستم از ایران – استان مازندران – شهرستان قائمشهر – خیابان جویبار – خیابان سینا – کوی وحدت – کوچه شهید ابراهیمی
    این آدرسو دادم ببینم اینا می خوان چه غلطی بکنن
    بیاین سراغم
    اگه دارتون نزدم
    مرگ بر دیکتاتور
    مرگ بر خامنه ای

  85. الهه

    اگه کارتون واقعا حرفه ای باشه همه ی مخارج رو می تونین با تبلیغات فراهم کنین .

  86. Operator

    سلام میخواستم یه اطلاعی بدید که ببینیم هنوز امکان ارسال دعوتنامه در بالاترین نیست ؟
    به نظر من هم پولی کردن بالاترین اصلا درست نیست کمی میتونید تبلیغات رو بیشتر بکنبد چرا همیشه باید محل تبلیغات بالاترین خالی باشه و اونوقت بیاید ثبت نام رو پولی بکنید ؟

  87. نیما

    سلام من که هنوز دعوتنامه گیرم نیومده اصلا برای عضویت نباید دعوتنامه و این چیز ها را بخواد
    برای تبلیغات هم باید بگم اگه دقت کنید اکثر اوقات بالاترین تبلیغ نداره چون هزینه ی زیادی بزای تبلیغ می خواد خب اگه یکم هزینه تبلیغ رو توی بالاترین کم کنن سایت ها راحت تبلیغاتشون میزارن حالا خودتون بگید سایت خالی از تبلیغ بمونه بهتره یا اینکه هر روز تبلیغ داشته باشه با یک هزینه کمتر از این والا سودش بیشتره

  88. فرشید

    من بيشتر از 3 ساله که عضو بالاترينم. يعني تقريباً از همون اوایل کار بالاترین. از کاربرهای فعال نیستم. اما دائماً بهش سر میزنم. گاهی برای نظر دادن یا لینک گذاشتم لاگین میشم.
    پولی کردن بالاترین برای کاربرانی که توی ایران هستن خیلی مشکل زا خواهد بود. ضمن اینکه من نمیدونم شما با چه شماره حسابی این پول رو دریافت خواهید کرد؟ منظورم اینه که همه که پی پل ندارن. کردیت کارد هم که ابداً. شماره حساب ایرانی که اصلاً فکرش رو نکنید.
    شما با کاربران خالص بالاترین، بالاترین شدید. یک سرویس مجانی مجازی که کلی خبر از ایران برای دنیا صادر میکنه. هیچ کس هم جلودارش نیست. حالا فکر کنید این تریبون پولی بشه و هر کسی نتونه خبر ارسال کنه.

    چرا بخش کمک مالی به بالاترین راه اندازی نمیکنید که هر کی خواست و امکانش فراهم بود کمک کنه؟ تبلیغات کلیلی PPC هم خوبه که. شما میتونید از این طریق از کاربران بخواهید که روش کلیک کند. با آماری که دارید (700 هزار بازدید خالص) با حداقل نصف کلیک تعداد بازدید کنندها میتونید کلی کمک دریافت کنید؟ درسته هزینه ها بالاست اما مگه آخه این هزینه ها چقدره که برای همچین سایتی با این حجم بازدید نشه درآمد کرد. البته حق رو به شما هم میدم که کم باشه. چون بالاترین اگر با این حجم بازدید داخل ایران بود، آگهی هاش از سایت های خبری مثل تابناک و … خیلی بالاتر میرفت و قطعاً بی نیاز از کمک می بود.

    اما این رو مطمئن باشید پولی کردن بالاترین اوضاع رو خیلی نابسامان میکنه.

  89. پیام

    بنده یک ایرانی ساکن آمریکا هستم و یک سال و نیم هست که جسته و گریخته مطالبی را در وبلاگم می نویسم. سایت بالاترین یکی از سایتهای مورد علاقه من است و مایل هستم درآن عضو شوم ولی کسی را نمی شناسم. اگر امکان دارد لطفا در مورد نحوه گرفتن دعوتنامه من را یاری کنید. متشکرم. 

  90. بهنود

    به نظر من حتما باید پولی شود البته برای کاربران جدید پولی شود راه حل مناسبتری است البته فقط طرف یک پولی بدهد خلاص اینطوری بابت رشد کاربر درآمد خواهید داشت از داخل ایران هم ارسال پول مثلا به دوبی امکان پذیر است یا حتی با پی پال می توان این کار را انجام داد قبول دارم سخت است ولی غیر ممکن نیست .
    مثلا در حال حاضر بجای اینکه اصلا ثبت نام نداشته باشید ثبت نام با مبلغ بالا بگذارید تا بتوانید از پتانسیل موجود استفاده کنید و بعد هزینه ثبت نام را کم کم پایین آورید و با رشد برنامه نویسی نیاز خود را به سخت افزار گران کم کنید . آمار شما ممکن است بالا باشد ولی نیاز به 1600 دلار در ماه ندارد در ضمن شما باید حتما سرورهایتان را افزایش دهید و به سوی لودبالانسینگ بروید تا هزینه هایتان کمتر شود و زمان پیک با تقسیم یا حذف بارها غیر ضروری سیستم را زنده نگاه دارید آنطور هم که فکر می کنید وب سایتهای بزرگ سرور های متعدد ندارند نمونه تی نی پیک

    حتی برای اینکه کاربران قبلی هم از کمک به بالاترین بی نصیب نمانند کافیست که مثلا یک جریمه هایی برای انها بگذارید کسانی که خلاف قانون حرکت می کنند مجبور به پرداخت هزینه شوند یا به ازای کمک انرژی بیتشری دریافت کنند و خلاصه از این حرفها

    این یک واقعیت است که یک لینک در بالاترین کلی ارزش مالی دارد برای لینک گذار دارد کما اینکه خیلی ها در حال حاضر دارند از این موضوع استفاده می کنند .

    لینک همیاری بگذارید – از طریق یک وب لاتین واسط از تبلیغات کلیکی خارجی درامد کسب کنید – در خصوص برنامه نویسی می توانم کمک کنم ولی وقتم بسیار محدود است

  91. davod

    من می‌تونم به بالاترین کمک کنم ولی‌ نمیکنم. حتما میپرسید به چه دلیل؟ جواب: من حدود ۵ ماه که عضو شدم، ولی‌ در این ۵ ماه ۶ بار حساب من به دلیلهای غیر منطقی‌ بسته شده، حالا میگید چرا غیر منطقی‌؟ جواب: چون مدیر‌های بالاترین هنوز از لحاظ سیاسی مشکل دارند. هنوز نمیدونن فرهنگ وحشیه عرب با فرهنگ عرب وحشی فرق درد. به هر حال من اگه قرار باشد به یک سایت که با تفکر من مشکل دارند و حساب من رو میبندند، کمک کنم برم به امام زاده‌ها که به پشیزی نمیارزند کمک کنم بهتره. مرسی‌

  92. رها

    از اين به بعد هر روز ميام ميگم
    من ميخوام بيام توي بالاتريننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    بالاترين صدامووووووووووووووووووووووووووووو بشنوووووووووووووووووووو
    منو دعوت كرديووووووووووووووووووووووووووو راهم ندادي
    اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    يكي به داد من برسههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  93. irddk

    به تظر من برای سایتی مثل بالاترین فقط از 2 روش میشه کسب درآمد کرد.

    1. کمک داوطلبانه. البته میشه به افرادی که کمک میکنند یک امتیازات خاص داد و اونها رو بعنوان کاربر VIP شناخت که در خیلی از انجمن ها هم مرسوم هستش
    2. تبلیغات

  94. رها

    اي خدااااااااااااااااا بالاترين يه بزرگواري كن انقدر خون به جيگر من نريز
    مگه نميگم من قبلاً ثبت نام كردم بابا يكيتون يه وقت بزاره واسه من طفلك
    :-((((((
    ميخوام وارد بالاترين بشممممممممممممممممممممممممم

  95. lolo021

    سلام به همگي قراره ساعت 20 30 فردا همگي (جوانان جنبش سبز) به سايت روابط عمومي صدا و سيما رفته ودر قسنت نظر خواهي و در بخش انتقاد شعاري عليه اين رسانه به اصطلاح ملي بنويسيم http://pr.irib.ir/index.php
    خوشحال ميشيم شما هم بياين قرار ما فردا شب ساعت 20 30

  96. امیر

    به نظر من که گرفتن کمک داوطلبانه و قوی تر کردن تبلیغات مثلا اینکه تو صفحه های مختلف شکل های مختلفی از تبلیغات باشه یا یه چیزی مثل این بهتره چون سایت از خبرهای کاربران استفاده می کنه و نمی تونه بابت این از اون ها پولی دریافت کنه
    دوستان اگه کسی می تونه برام دعوتنامه بفرسته ممنون می شم 😦

  97. رها

    حالا هي من خودم رو بكشم بگم من عضو شدم اما نميتونم وارد سايت بشم
    حالا هي خون به جيگر من بريزيد
    اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    بالاترين جون هر كي دوست داري من گناه دااااااااااااااااارم

  98. postal

    سلام.
    آقا من تو بالاگردون دارم خودمو جررررررررررررر میدم الان اینهمه امتیاز گرفتم.چرا دعوتنامه نمیدین نامردا به من آخه.الان یعنی کلا به هیشکیی دعوتنامه نمیدین؟؟؟؟؟؟؟
    یکی نیست جواب منو بده.
    دوستان بابا چطوری میشه پس عضو شد.من دانشجوی یه دانشگاهیم میخوام اخبار دانشگاهمو بزارم.آخه بچه های دانشگاه ما اینقد فعالیت میکنن اصلا انعکاس پیدا نمیکنه.یکی منو راهنمایی کنه.جوننننننننننننننن مادرتون.کمککککککککککککککککککککککککککککککککک

  99. کاژيره

    درود
    آقا جدي اين دعوتنامه ديگه خيلي داره مشکل ساز ميشه
    بالاخره يه فکري بکنيد…

    حالا با دونيت| بي دونيت| محدود| تاييد شونده| مدت دار| پولي| عرفي| محضري| خلاصه فعال کنيد…
    ملت ديگه دارن خسته ميشن

    اي داد…

  100. سی یا سی

    پولیش کنید همه میرن یه سایت دیگه، اگه نمیتونید ادامه بدید من میتونم سایت رو ازتون خریداری کنم.

  101. sokotetarik

    درود بر شما …

    بارها با ارسال ایمیل و خواهش از دوستان سعی در عضویت بالاترین کردم اما موفق نشدم …

    من برای فعالیت در این سایت با پتانسیل زیبادی اشتیاق به خرج دادم اما این اشتیاق را دارم از دست میدم …

    خواهش میکنم برای عضویت من را راهنمایی کنید …

    از دوستان پرسیدم گفتند دعوتنامه بسته است …

    طفاً برای بنده به آدرس fallen.lifeless@gmail.com دعوتنامه بفرستید …

    قبلاً متشکرم …

  102. arash232

    به نظر من پرداخت وجه اشتراک ماهیانه برای کسانی که در خارج از ایران زندگی می کنند یک پیشنهاد معقول است. کسانی که در خارج از ایران ادعا می کنند که می خواهند از جنبش سبز حمایت کنند فکر نمی کنم که پرداخت چند دلار از ته جیبشان کار بزرگی باشد. ولی عضویت برای افرادی که داخل ایران هستند باید کاملا مجانی باشد. به نظر من این راه عادلانه است و به پیشبرد دموکراسی در ایران نیز کمک می کند.

  103. محسن

    من یه دعوتنامه یا حساب بالاترین می خوام هر کی میتونه بهم کمک کنه بهم ایمیل بده

  104. سیاوش

    بابا تورو خدا اگر کسی دعوتنامه بالاترین داره یدونه واسه من بفرسته. خسته شدم از بس تو وبلاگهای مختلف گدائی کردم و خودم و شخصیتم رو آوردم پائین. بابا یه فکری به حال این قضیه عضویت بکنید .

  105. شبکه دروغ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام زحمت کشان در بالاترین ا عم از (مدیران و کاربران)

    و سپاس فراوان از مدیران برای زحمتشان در بالاترین مخصوصا امروز که این لیست پخش زنده هم دیدم کلی‌ حال کردم واقعا عالیه مخصوصا اگه بخوایم تو وبلاگ هامون هم قرار بدیم و بازم تشکر

    در خصوص هزینه بندی سایت باید بگم که نه اینکه موافق نباشم‌ها ، نه ، که آقای بالاترین برگرده به من بگه (مرتیکه تو ، تو خونتون نشستی داری با بالاترین حال میکنی‌ اون موقع من از جیبم خرج کنم که تو حالشو ببری) نه ، بالاخره شما که نمیتونی‌ هم زحمت بکشی و هم از جیب مایه بذاری که ما حال کنیم و نمی‌شه که شما مفتی مفتی زحمت بکشی و شما هم نمیتونی‌ که تمام هزینه هارو از جیب خودت بدی بالاخره ما داریم از این سایت استفاده می‌کنیم، ولی‌ آقای بالاترین با مرام ، لوطی ، قربون اون تفکرات جالبت برم آخه این وضع که شما برای بالاترین درست کردی و میخواهی‌ درست کنی‌ ، اولن که سایت‌ها اکثرا یا رایگان هستن و یا ثپت نامی‌ ، بله هستن سایت‌هایی‌ که هم باید درونشون ثپت نام کنی‌ و هم هزینه پرداخت کنی‌ ولی‌ فرقش اینجاست که این سایت‌ها بجای مسدود کردن ثپت نامشون مثل (بالاترین) اومدن امکانات سایت رو طبقه بندی کردن اونم اینکه شما با ثپت نام از امکانات کمی‌ بر خورداری ولی‌ با ثپت نام و پرداخت هزینه از امکانات بالایی‌ بر خوردار خواهی‌ بود و نه اینکه بزنن چشم سایترو در بیارن و (ثپت نامشو) به کلّ از کار بندازن حالا شاید هم شما بگی‌ که من به جاهای دیگر کاری ندارم من هر جور عشقم بکشه کار می‌کنم خوب بابا قربون اون عشق مخملیت یه فکری برای این سایت بکن دیگه اینکه شما هم ثپت نامشو بستی و هم فکر جدیدتو ارائه نمیدی که نشد حداقل مگه نمی‌خوای پولیش کنی‌ باشه بکن ما هم رو چشم با کله میدیم ولی‌ تا اون موقع که می‌خوای این فکر بکرتو ارائه بدی این ثپت نامو باز کن بعدش هر موقع فکرتون رو ارائه دادی بعد پولی‌ کن حالا یا همرو یا از اون لحظه که این فکرو ارائه دادی ولی‌ اینکه می‌خوای یه برنامهٔ جدید برای سایت ارائه بدی و اصلا معلوم نیست که کی‌ این برنامه‌رو می‌خوای ارائه بدی (فقط حرفشو زدین) و از این طرف هم تا وقتی‌ که می‌خوای این برنامه‌رو ارائه بدین زدین چشم سایترو در اوردین که نمیشه و این کاملا حیف است که نمونش خود بنده در بالاترین عضو نیستم ولی‌ اینجانب یه شخصی‌ هستم که در ۲۴ ساعت شبانه روز حدودا ۱۰-۱۱ ساعت در اینترنت هستم و تو این ۱۰-۱۱ ساعت حدود شاید بیشتر از ۱۰۰۰ بار به بالاترین میام ولی‌ هیچ عملی‌ نمیتونم توش انجام بدم و هیچ کاری نمیتونم توش بکنم و تمامی کسانی‌ همچون بنده که خیلی‌ زیاد به سایت بالاترین میان و وارد هم میشن و مطالبی هم میخونن ولی‌ از این که هیچ عملی‌ نمی‌تونن انجام بدن ناراحتن و همین ناراحتی‌ باعث می‌شه که این افراد از بالاترین به عنوانه یک مکان کسل کننده خسته بشن و روی به سایت‌های دیگر که دقیقا روقبای شما هستن روی بیاورن فقط به چه دلیل به این دلیل که در اون سایت‌های می‌تونن عملی‌ انجام دهند و مطالب خود را برای دیگران لینک کنند ولی‌ بالاترین این امکانو از کاربرانش گرفته و هیچ فکری هم نمی‌کنه

    و باز هم با تشکر فراوان از تمامی زحمتکشان بخصوص مدیران بالاترین و به امید راه حل و حل سریع این مشکل

  106. ماهان

    برای عضویت خوبه .ولی اینکه از کاربر قدیمی که خودش در اعتبار سایت نقش زیادی داشته بخواید پول بگیرید یا همون حق اشتراک مخالفم