بالانامه:‌ نشریه روزانه بالاترین

یکی از دوستداران بالاترین و آزادی بیان که دوست دارد با نام «اکبر» از او نام ببریم در چند هفته گذشته در زمینه برنامه‌نویسی به کمک بالاترین آمده است. یکی از کارهایی که او انجام داده است ایجاد «بالانامه» است. بالانامه نشریه‌ای است که روزانه بطور اتوماتیک از مطالب بالاترین درست می‌شود( دانلود مستقیم ). شما می‌توانید براحتی این نشریه را پرینت گرفته و به دوست و همسایه بدهید. پیشنهاد چنین کاری توسط خود کاربران بالاترین داده شده بود. اکبر توانسته تمام لینکها را بصورت کوتاه در فایل پی‌دی‌اف بگذارد. در نتیجه اگر کسی بخواهد خود مطلب را هم ببیند براحتی می‌تواند از لینک کوتاه استفاده کند.

اکبر برای درست کردن این نشریه از نرم‌افزار لِی تک استفاده کرده است. او برای درست کردن این نشریه اتوماتیک نزدیک به دو هفته زحمت کشیده است. از او بسیار متشکریم. امیدواریم که شما هم با چاپ و پخش بالانامه به دسترسی افراد بیشتری به بالاترین کمک کنید.

همچنین جا دارد از کاربر دیگری که هفته‌نامه ای برای بالاترین با انتخاب تعدادی از مطالب مهم هفته درست کرده بود تشکر کنیم. ما تصمیم گرفتیم که تنها از بالانامه حمایت رسمی کنیم. چون که ما می‌خواهیم بیشتر کارهای بالاترین اتوماتیک بماند و ما وارد کار سردبیری و انتخاب مطالب نشویم. از دوستانی هم که دست به فعالیتهایی در حمایت از بالاترین بدون تایید رسمی ما می‌زنند خواهشمندیم که از لوگوی بالاترین استفاده نکنند و ترجیحا قید کنند که فعالیتشان مستقل از وبسایت بالاترین است. ما چنین فعالیتهایی را با توجه به این نکته ذکر شده تشویق می‌کنیم.

یک دیدگاه

  1. mirhosin

    خیلی ممنون منتها باید کاری بکنید که اطلاعات لازم رو به ایمیل دوستان روزانه برسونی تا اونها یی که بخاطر فیلتر نمیتونن اخبار رو کسب کنند بتونند کسب کنند. حالا یه ماچ بده بیاد .

  2. Fading

    من فکر می کنم خودداری شما در انتصاب تعدادی مدراتور فعال برای سایت کوتاهی بزرگیه که در مدت زمان نه چندان طولانی تبعات اون گریباگیر این رسانه کاربر محور خواهد شد.

  3. bahram

    Mamnoon az kare khoobe shoma.
    Ehsase ghoroor mikonam ke chetor nobughe Irani dare yavash yavash dar zamine democracy shorow be kar mikone. Pishnahad mikonam ba yek barnameye computery Balaname betore otomatik be e-maile mardom dar Iran ersal beshe.
    man motasefane ozve balatarin nustam vali har komaki az dastam bar biyad mikonam. ba e-mailam tamas begirid

  4. محمدرضا

    ايده خوبي است، فقط شماره مسلسل ندارد. دليل خاصي دارد كه نوشته نشده؟
    ——-

    خواستم درد دلي بكنم. چندي قبل صفحه اي در فيس بوك كه احتمالا متعلق به خانم آقا سلطان بود رو شير كردم، بعد از دو امتياز لينك پاك شد و حساب بنده به علت تجاوز به حريم شخصي به مدتي تعطيل شد. خب، دو سال كمبود فعاليت ناآشنايي با قوانين جديد رو توجيه مي كرد. اما امروز لينكي بيش از دويست راي آورده كه متعلق صفحه سهراب اعرابي در فيس بوك است. خواهشمنديم مانند تمامي دولت ها و حكومت هاي استبدادي متناقض عمل نكنيد.

  5. harfehesaaby

    مهدی جان و اکبر جان خیلی خیلی کار خوبی است و خیلی ممنون. ولی با اجازه ایرادها را (از نظر خودم) بگویم تا بهتر هم بشود. عذر می خوام ولی صفحه آرای و فونت زیاد جالب نیست. ستون ها خیلی به هم نزدیک است و فاصله ی خطوط نسبت به اندازه ی فونت کم است. شاید بهتر باشد لینک هایی که مرجع لینک متن بسیار طولانی دارند حذف بشوند و یا به خلاصه بسنده شود.

    و یک پیش نهاد: لطفا اگر ممکن است یک بالاخبرنامه ی یک صفحه ای هم از عناوین لینک ها به عنوان سرخط اخبار تهیه کنید که در یک کاغذ A4 قابل چاپ باشه.

  6. sima12

    I tried my best to work within Balagardoon’s framework, but found it taxing, had several problems and got no response, so, I did know what to do and joined other outlets, but would love to be part of Balatarin community. This is the best weblog I have found where I can sort out the news and receive good information.

  7. aturpatgan

    اکبر جان بسیار کار زیبایی کردید دست شما درد نکند
    به نظرم اگر – در صورت امکان – از عکس و کاریکاتور نیز استفاده شود، تاثیر گذاری بیشتری هم خواهد داشت

  8. نگاه

    سلام. ممنون از زحمت تون. می شود لطف کنید مرا به عضویت در بالاترین دعوت کنید؟
    با آرزوی پیروزی جنبش سبزمان

  9. kaveh

    کار جالبیه
    اما همونطور که یکی از دوستان گفتند، اگر به مشترک ایمیلی نداشته باشه نسبتا بی فایده ست.
    تشکر از زحمتی که کشیدید

  10. Nasim

    لطفا متن حرف های سازگارا را چاپ کنید. من با یو تیوب مشکل دارم. خسته نباشید

  11. Sasan

    پیشنهاد می‌کنم بالاترین تغیراتی‌ در صفحه «لینک‌های ستاره دار» (bookmarked page) بدهد که هر کاربر بتواند لیست خبر‌های جالب از دید خودش را در یک صفحه شخصی‌ داشته باشد. در این صورت کاربران میتوانند خبر‌های منتخب خود را با استفاده RSS feed به نرم افزار‌های تهیه PDF منتقل کنند و یک بولتن خبری به سلیقه خود و برای مخاطبی که در نظر دارد تهیه کند، با استفاده از نرم افزار‌های PDF Edit و Publishing به آنها تصویر اضافه کند و هر شکلی‌ که مناسب دید انتشار بدهد. فکر می‌کنم کاربرهای زیادی هستند که میتوانند بین خود یک تیم انتشاراتی تشکیل دهند و همکاری کنند. بالاترین فقط کافی‌ هست امکان خروجی لیست اخبار منتخب را از راه RSS به هر کاربر بدهد، و بقیه کار تبدیل فید به شکل PDF و Print را افراد فعال و علاقه مند میتوانند انجام دهند و طرز کار این گونه نرم افزار و افزونه‌های فایرفاکس بین خود یا در یک وبلاگ جمع کنند. برای دادن این امکان حد اقل این تغیرات در طرز کار صفحه «لینک‌های ستاره دار» لازم است:
    اضافه کردن تعداد تیتر‌های صفحه ستاره دار، از ۱۰ به عددی بالاتر مثلا ۳۰ یا اینکه خروجی RSS آن صفحه تمامی‌ خبر‌های ستاره دار را شامل شود نه فقط ۱۰ خبر اول. همچنین تغییر RSS آن صفحه طوری که تیتر‌های خروجی فید لینک به منبع اصلی‌ خبر بدهد (نه به شکل کنونی که تیتر خبر لینک به صفحه بالاترین مربوط به خبر است). لازم است فید با استاندارد RSS ۲ آزمایش شود تا با بیشترین نرم افزار‌های RSS کار کند. ممنون.

  12. ebrat

    سلام آقا مهدی
    چرا با وجود اینکه من از امیتاز لازم برخوردار هستم نمی توانم لینکهای داغ بگذارم و یا لینک به داغ های صفحه 1 اضافه کنم

  13. میم

    من خیلی دوست دارم که یک وبلاگ هم همیشه برای نظر سنجی آماده باشد تا نظر اکثریت کاربران بالاترین را در مورد وقایع روز مطلع شویم . این کار آگاهی لازم را برای جهت گیری درست و دقیق تر به ما خواهد داد . فقط در انجام این کار نیازمند کمک شما نیز می باشم . فعلا هنوز یک وب سایت مجزا طراحی نکرده ام و در حال حاضر یک وبلاگ خیلی ساده را راه اندازی کرده ام . هدف من ایجاد یک سایت تخصصی فقط برای نظر سنجی است و امیدوارم در آینده ای نزدیک نایل به انجام آن شوم

  14. علي

    سلام
    خيلي عاليه دستتون درد نكنه – لطف كنيد امكان ارسال به ايميل مشتركين نيز پيش بيني گردد

  15. اصغر

    عالی … واقعا کار با ارزش و بی نظیری هست. باید visibility بهتری تو صفحه اصلی بالاترین بهش داده بشه تا مردم راحت اونرو پیدا کنند.

  16. مسعود-بالا

    هر گونه حرکتی برای رساندن هرچه بیشتر صدای مردم به یکدیگر قابل تقدیر است و همه باید در پیشرفتش بسهم خود کمک کنیم.

  17. پيمان

    خوب بود. ولی يكی از كاربرا خودش مطالبی رو انتخاب و پخش كرده بود كه هم رنگين بود و هم مطالبش گلچين بود

  18. بالاترینی

    با سلام،

    من از دیروز می خواهم برای یکی از دوستانم که فرد مورد اعتمادی هست دعوتنامه بالاترین بفرستم ولی وقتی بر روی «دعوت کاربر جدید» کلیک میکنم با :

    «مشکلی برای برنامه بالاترین پیش آمده است.

    لطفا پس از چند ثانیه دوباره تلاش کنید و در صورت ادامه مشکل به ما خبر دهید. سپاسگزاریم.»

    مواجه می شوم. کسی میتواند من را راهنمایی کنه؟

  19. نويد

    خيلي كار خوبيه. دست همه اون هايي كه انجامش دادند بخصوص اكبر و بالاترين درد نكنه. من فضايي رو آماده كرده بودم براي آرشيو و در نتيجه آپلود و دانلود فايل هاي نسبتا رسمي توليد شده از طرف بچه هاي بالاترين يا وب براي جنبش سبز. توضيحاتش توي بلاگم هست و البته لينكش توي بالاترين خيلي امتياز نيورد. 1- نمي دونم بالانامه چه جور آرشيو خواهد شد ولي من هم مي تونم به عنوان يك آرشيو جداگونه براي بالانامه كمك كنم. 2- اگر هم كه بشه اتوماتيك با ايميل نسخه پي دي افش رو دريافت كرد كه خيلي هم بهتر مي شه. مي تونه اين سرويس براي همه فراهم باشه. 3- خيلي از بچه ها مشكل فضا براي آپلود فايل هاي پي دي اف، صوتي يا تصويري رو دارند كه معمولا از سرويس هاي با درد سر از استفاده مي كنند. آيا بالاترين مي تونه وبسايت http://www.greenvote.info رو تبليغ كنه كه كار بچه هاي رسانه اي راحت تر بشه؟ البته سعي مي كنم در يك پست ديگه اون وبسايت رو به همه معرفي كنم ولي معمولا خبراي اون جوري زير كوه خبر هاي تازه صرفا خبري گم مي شه !!

  20. Patrick

    یک اشکال اساسی در این کار وجود دارد که ظاهرن کسی به آن توجه نمی کند. بالا بودن امتیاز یک لینک دلیل بر درستی و ارزشمند بودن خبر نیست. این نشریه به راحتی می تواند موجبات یک خبر رسانی نادرست و مسموم را فراهم بیاورد. بارها شاهد بوده ایم که اخبار نادرست امتیازهای بسیار بالا در بالاترین گرفته اند. بارها شاهد بوده ایم که مطالبی که پر از غلط املایی و عقاید خطناک بوده اند امتیازهایی بالاتر از 600 و 700 گرفته اند.
    اگر گروهی مسئول بررسی و تشخیص صحت اخبار نباشند، خیلی زود این کار ابزاری خواهد شد برای شایعه پراکنی. این کار بیشتر به اطلاع رسانی ضربه خواهد زد تا کمک به آند.

  21. امیرسالار

    هیچ سایتی به گرد پای بالاترین نمیرسه.
    فقط باید چند تا از مشکلای اساسی رو که همه رو گرفتار کرده مثل انرژی روزانه و انتقال آن توسط کاربران به همدیگر رو حل کنید

  22. امیرسالار

    راستی اگر بشه برای دوستان ایمیل کرد لینکش رو عالی میشه.
    همچنین اگر بشه در بالاترین یه امکان برای دوست شدن هم فراهم کنید عالیه.
    مثلا یکی از یکی دیگه خوشش میاد به جمع دوستانش اضافش میکنه

  23. sima12

    I am still trying to find a way to get balatarin membership. I have been away from home for a long time and do not know any subscribers. Any volunteers? I would love to join the site. Would someone please help me? Thanks.

  24. سراب

    اينم باحاله داغش كنين! طرف جوش آورده انقدر تو سايتهاي جمهوري اسلامي نظرش درج نميشه!

  25. tafakkor azad

    ندا 2 Neda
    ..
    ندا را بی ندا کردی بسیجی
    جهانی ، بر عزا کردی بسیجی
    نگاه ِ آهوی معصوم ، ندا ، شد
    نماد مردم ِ ایران ، بسیجی

    نگاه ِ تو سخن می گفت با ما
    کجائید ای جوانان ، نسل ِ فردا
    نگاهش جستجو ، ندای ِ ایران
    که همکاری کنید ، پیکار ما را

    صدا ، از بَهر ِ آزادی بلند شد
    ندا ها را ، ز ِ خون ها ، جامه ، تر شد
    ندایت را بلند ، آزاد سَر د ِه
    ندا های جهان ، همراه تر شد

    که دزدان جملگی با هم نشستند
    به غارت ، مال ما ، پیمان به بستند
    ستان مام ِ وطن از بردیا ها
    نشان ، نیکان که آزاده پرستند

  26. بازتاب: بالانامه:‌ نشریه روزانه بالاترین | EIONA
  27. kaspim

    سلام
    الان 1 ساعته بالاترین باز نمیشه و از کار افتاده
    لطفا پیگیری کنید تا ما دوباره بتونیم به اطلاعات دسته اول دسترسی داشته باشیم

  28. sima12

    kaspim, I have been on Balatarin for more than an hour, but it has been slow. I had to try several times to get in. Just keep trying over and over and you will get in. it took me about 5 minutes of trying. Good luck.

    • ادی جعفری

      عزیزم اگه هنوز سی بهت جواب نداده به من بگو تا برات دعوتنامه بفرستم اما چه جوری میتونی به من ثابت کنی که از عوامل کودتا نیستی؟

    • sima

      Edie,
      I, like Amir would like to be a member of Balatarin. I live in the US and am not part of the coup d’etat– I guess you have to believe me since there is no other way that I can prove to you that I am not part of that camp. I have been away from Iran for Eons. I have written several times asking if anyone would invite me so that I could become a member. As you may already know Iran is in and out of the news in the foreign media and I rely on Balatarin to get information and see what is going on in Iran. I would very much appreciate if you could extend me an invitation. Thank you.

    • sina

      ادی جان اگه ممکنه لطف کن برای من دعوتنامه بفرست از لطفت ممنونم.sinatamadon@gmail.com

  29. آریا

    سلام
    احساس می کنم که بالاترین امروز مورد حمله قرار گرفته،
    از صبح که بسیار کند شده بود، الان هم که دیگه بالا نمی آد.
    سایت دنباله هم بسیار کند شده.
    امیدوارم سریع تر این مشکل حل بشه و بتونیم اخبار رو دنبال کنیم.
    پیروزی با ماست !

  30. آریا

    آقای بالاترین لطفا از طریق این وبلاگ اطلاع رسانی کنید ببینیم باز چه بلایی سر بالاترین اومده.
    امیدوارم مشکل رو هر چه سریع تر حل کنید.

  31. نيلوفــــــــر

    گفته شده بود که بالاترین در روزهای ۴شنبه و ۵ شنبه قراره روی سرور جديد منتقل بشه و برای همين هم ممکنه که ساعاتی در دسترس نباشه، امروز که نه ۴ شنبه بود، نه ۵ شنبه، پس چرا دوباره بالاترين از دسترس خارج شده؟!
    ای کاش مديران گرامی بالاترين زحمت بکشن و در اين رابطه اطلاع رسانی انجام بدن.
    با تشکر

  32. Sima

    Niloofar, I have been on Balatarin since this morning but it has been slow and for the most part, I do not have access to the link due to the amount of time it takes to get connected. This is not necessarily Balatarin’s fault. On eventful days such as today, a huge number of people are trying to access information via Balatarin and that is probably why some people have not been able to get to it or at best it has been slow for others like me. We are lucky to have such an outlet. Even though I am in the US and have access to all sort of media, the best news from Iran comes out of Balatarin and I am grateful that there is such a news media outlet. I can appreciate that it is frustrating not to know what is happening, but more likely, a bit later, we can see what went on Iran today.

  33. Sima

    Please note that Iranians visiting Iran have been asked for their facebook account info. And if they say that they don’t have any, a name search is done and all information including list of friends on the facebook is recorded. I asked google to take my name out of its search engine and was told that I need to get in touch with facebook. So far I have been unable to locate customer service for facebook to make this request. If anyone out there knows how to go about this, please let me know. Also, since I am not a member of Balatarin, would you please post this info on Balatarin for all to see. At the end, I would appreciate if someone could send me an invitation to join balatarin. Thank you.

  34. ادی جعفری

    بلاترین را چه میشود ؟ الان 4ساعت هم بیشتر شده اگر چه نوشته 2ساعت. دق کردیم از بیخبری

  35. ali

    سلام ما که بخاطر اینکه با فیلتر شکن وارد میشویم نمیتونیم لینک و نظر بگذاریم و امتیاز بدیم یه فکری به ما بکنید
    بعدش پیشنهاد ها :
    امتیاز لینک های تکراری در 2 یا 3 روز را توسط بالایارها و یا اتوماتیک به لینک اولی منتقل کنید و اون لینک را با یک امتیاز بگذارید بماند و علامت تکراری بودن را جلویش گذاشته و امتیاز گیری مجددش را غیر فعال کنید
    ضمنا بالافعالها توصیه کنید لینکها را از پایین به بالا بخوانند تا امتیاز دهی خود به خود در لینکهای تکراری به قدیمیترین لینک برسد –
    لینکهای تکراری خیلی زیاد شده –
    لینکهای پرامتیازی که بعدا تکذیب شده اند و شایعه بودند را تغییر رنگ دهید و نوعی معلق کرده و یا در لیست دیگری قرار دهید -حداقل برای شایعات بزرگ اینکار را بکنید
    ضمنا برای آرای مخالف نظر جمع میتوانید نظر منفی با دلیل مخالفت شخصی یا فکری بگذارید که هم امتیاز بیاورند و هم مخالف خوانی از بین نرود تا یکدست نشود این بالاترین محبوب کامپیوتری ما ! ممنون

  36. Sadeq_6980

    خطاب به مدیران بالاترین
    بابا ایمیل های سایت رو چک کنید مردم بس که ایمیل زدم
    حسابمو الکی بستید حالا جوابم نمی دید برید تو ایمیلها بخونید چی گفتم اه

  37. shahdad

    درود
    من با آیدی shahdad 3 روزه که انرژی روزانم شده -65 و اصلا هم تغیر نمیکنه متاسفانه لینک تماس با ما کار نمیکنه و ناچار شدم اینجا مطلب بگذارم.لطفا رسیدگی کنید.

  38. charshakh

    همچنين انرژي من ، بعد از انتقال به سرور جديد منفي مونده و بالا نمياد!

  39. John Smith

    سلام
    اقایون ، خانوما
    یکی برام دعوتنامه بفرسته!
    مرام اشته باشید!
    میخوام 2 بالاترین عضو بشم
    SOS

  40. ادی جعفری

    عزیزان وارد سایت گوگل شوید و جمله ahmadinejad is Not my president را برای جستجو تایپ کنید. اگر چند هزار نفر اینکار را انجام دهند، هنگام تایپ نام احمدی نژاد این جمله جزو پیشنهادات گوگل ظاهر می شود. هرچقدر تعداد افرادی که این جمله را تایپ کنند بیشتر باشد این پیشنهاد بیشتر در صدر پیشنهادات قرار می گیرد – اين كار مهم را جدي بگيريد، حتی در ياهو هم اين عبارت رو جستجو كنيد.با یکبار جستجو در میابید که بسیاری از منو تو زودتر اقدام نموده اند

  41. پوریا

    سلام اقا من با یوزرpoorya71عضو بالاترین هستم اما 3 روز انرژی من -167چه کنم

  42. sima

    Balatarin, I received am invitation from you and have tried so many times to sign in but I get a «Page Load Error» message. I would very much appreciate if you would fix the problem with you sign up page so that I could become a member. Thank you.

  43. من و زری

    سلام بچه ها

    اول یه سری به وبلاگم بزنید
    بعد
    یکی دعوتنامه بالاترین رو واسه ما بفرسه
    واقعا لازمه
    manozari_blogfa@yahoo.com

    نظر فراموش نشه
    اگر کسی تونست این عکسای ما رو هم لینک کنه

    با تشکر از همههههههههههههههههههه

  44. ali

    لطفا اگر میشود امکان عضویت برای دریافت بالا نامه را فراهم کنید، تا هر کسی‌ از بیرون ایران بتواند ایمیل دوستانش را وارد کند و آنها هر روز بالا نامه را دریافت کنند.

  45. Sima

    I tried again several times to get into sign up page of balatarin and I could not. One suggestion, why doesn’t balatarin provide a temporary password and user id, that way I can register and change the user ID and password? Please let me know if this can be done. I have the invitation, but it seems to work as I can not get to the sign up page. Please do something to enable us to enroll in balatarin. Please note that I have written to balatarin directly several times but have not heard back. Could anyone please help and give me some suggestions? Thank you.

  46. hariva

    پس از مدتی که به دعوت یکی از دوستان ویکی پدیایی ام در بالاترین عضویت یافتم خواستم کمی فعالیت داشته باشم. با گذاشتن سه لینک و دادن چند نظر میانه روانه اعتبار روزانه من به منفی 74 رسید و الان نه می توانم لینکی اضافه کنم نه نظر و یا رایی بدهم. این را اینجا برای این نوشتم که بگویم بابا خیلی باحالید!
    عزت زیاد

  47. ali

    salam لطفا قسمت پخش زنده را هم فیلترپذیر کنید مثلا نمایش لینک های تازه – نظر به لینکها – لینکهای سیاسی
    چون اینطوری لینکها تکراری دیده میشوند و از حوصله خارج میکنند و در ضمن تعداد لینکها در پخش زنده کم هست

  48. green iran

    دوستان سبز
    سلام
    متاسفانه چون عضو بالاترين نيستم نميتونم اين طرح رو اونجا بذارم.
    مرداد، ماه قوت يافتن تجمعات اعتراض آميز و آغاز دور جديدي از اعتراضات مدنيست.پس از سوم مرداد -روز تحليف ا.ن- روز هايي در پيش است كه ميتوانيم از آنها بهترين استفاده را ببريم.
    4 مرداد. {ولادت امام حسين}
    5 مرداد. ولادت حضرت ابوالفضل
    12 مرداد.{ولادت حضرت علي اكبر و ازهمه مهمتر روز جوان.}
    14 مرداد. روز صدور فرمان مشروطيت
    16 مرداد.{نيمه شعبان}
    ويژگيهاي اين طرح:
    1.دولت كودتا خواهد فهميد كه با آغاز دولت وي ذره اي از اعتراضات ما كم نخواهد شد و اين جنبش سرد نخواهد شد.
    2.استفاده از اين مناسبتها، براي رساندن صداي اعتراضاتمان داراي بهترين مشروعيت و مقبوليت خواهد بود.

    پيشنهادهايي در خصوص اين طرح:
    #سعي كنيم مكانها و محله هايي را كه داراي شرايط بهتري براي تجمع است شناسايي كنيم و در سايت ها و وبلاگهاي خود اطلاع رساني كنيم

    و در آخر:اين طرح ممكن است اشكالاتي داشته باشد.بنابراين از همه ميخواهم براي بهتر شدن اين طرح تلاش كنند.

    ××سبز باشيد××

  49. sabzmimanim

    mohamadsd هستم دوهفته است به اشتباه امتیاز منو منفی کردید درست نمی کنید هر چی هو ایمیل می زنم جواب نمی دید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  50. paintarini

    سلام.من هم همین مشکل این دوست بالایی رو دارم
    یعنی 4 روز هست که امتیازم منفی هست و نمیتونم مطلب بنویسم چرا اینجور میشه؟یه بار هم 3 روز منفی بود و بعد شد مثبت 60 اما وقتی دو تا مطلب گذاشتم شد منفی 30 و از اون موقع تا الان هم مثبت نشده.میخوام ببینم مشکل از چیه؟
    اگه میشه جواب بدید.
    ########################################################################################################################################################################################################################این ستاره ها رو گذاشتم که این درخواستم دیده بشه

  51. saman88

    دوستان تقاضا دارم به مشکلات رسیدگی کنید.
    همینطور که خیلی از دوستان گفتند.حدود دو هفته هستش که اعتبار من هیچ افزایشی نداشته و امتیازها هم مشکل داره.حتی ایمیل هم دادم اما متاسفانه جوابی داده نشده.
    واقعا از بالایارهای عزیز تقاضا دارم که جواب دوستان رو بدن.
    سپاسگذارم.

  52. sima

    Balatarin, You have invited me to join but I cannot get to sign up. Last week I was asked about the pages that the links takes me to, but since Friday I have not heard from Balatarin. Please help me sign upi. Thank you.

  53. sima12

    I email balatarin and don’t get a response. I had an invitation and someone from Balatarin was working on it via email to sort it out so that I could become a member. Balatarin no longer responds to my email Would you please let me know what is the status of my membership? Thank you.

  54. Ali

    یک ماه پیش همه ما به این ویدئو خندیده ایم و نمیدانستیم که یک روزی در آینده این میتواند صحت داشته باشد، حالا باید بخندیم یا گریه کنیم؟
    please shear this video I don’t have a balatarin account and I’ll be happy you share this video:

  55. بهنام

    —من چندتا پیشنهاد دارم برای بالاترین:
    1.چند تا TAB جدید اضافه کنین مثل: عکس+ویدئو+صوتی اینجوری میشه عکسها و ویئو ها و فایلهای صوتی رو که درصد زیادی از لینکها رو تشکیل میدن از بقیه لینکها جدا کرد. و تازه میشه از ورود اونها به صفحه اول هم جلوگیری کرد —-که دیگه نیازی نباشه حتماً به صفحه اول برن.
    2. لینکهای هر بخش رو با رنگ خاصی نشون بدین تا ما هم راحتتر و با وقت کمتری دنبالشون بگردیم
    —3.برچسبهای جدیدی هم اضافه کنین(خشونت گرا+قابل حذف+نژادپرستانه ) مثل پیشنهاد حذف بعضی از لینکهائی
    —که مثلاً برچسب «توهین آمیز» یا «خشونتگرا» یا «غیرواقعی» دارن کاربرها
    –بتونن حذفشون بکنن
    —4. امکان گذاشتن لینک از توی بعضی از سایتها مثل توییتر رو کمتر کنین . چون
    –بعضی کاربرها 1-2 خط مینویسن و بعد لینک میدن در حالیکه خیلیها از خودشون کلی مطلب مینویسن که باعث افزایش کیفیت سایت و آگاهی بخشی
    –میشه که باید تقدیر بشه
    —5. امتیازها برای لینکهای مختلف یکسان نباشه و یا حتی کسانی که در طول — یک هفته لینکهاشون برچسبهای خاصی (مثلاً توهین آمیز+تکراری یا هر برچسبی که صلاح باشه و به نفع افزایش کیفیت کار بالاترین باشه) به حدنصاب معینی برسه علاوه بر انرژی ، تا مدت زمان معینی نتونن لینک بذارن یا امتیاز بدن و فقط بتونن نظر بدن
    —6. امکان حذف لینکهای شخصی رو تا زمان معینی به هر کاربر (مثلاً 48 ساعت) بدین تا اگه کسی لینکهاش تکراری بود یا برچسبهای نامناسب دیگه ای دریافت کرد بتونه اونو خودش حذف کنه. اینجوری یه پالایش هم توسط کاربرها انجام میشه.
    —7.از راه دادن لینکهایی که تیتر و عنوانشون طولانیتر از خود متن باشه، حتی اگه امتیاز زیادی گرفته باشن. اینکار باعث میشه که کاربرها لینکهای مناسبتر و بهتری پیدا کنن. نه اینکه لینک بدن به توییترشون. میشه مثلاً حداقل تعداد
    —کاراکتر رو در قسمت «خلاصه متن» در نظر گرفت.

  56. Sima

    Balatarin,
    I have sent you several emails regarding the sign up and registration on your site but have not heard back for more than a week. Please get back to me so that we could resolve the issue. Thank you.

  57. sima12

    Balatarin, You informed me that I could join, but I have not heard from you regarding membership.. I now have more than 1,000 point in balagardoon. would you please send me another invitation? Thank you.

  58. sima12

    balatarin,
    You invited me to balatarin but for technical problems I could not sign up. I have gained 1000 points in Balagardoon, Can I become a member now? Please respond and send me another invitation. Thank you.

  59. sima12

    This video is tells the stories of political prisoners from the years 1981 through some time in early 90s. These former prisoners tell their stories about their imprisonment and the tortures they endured. Please take the URL below and put it on Balatarin. Thank you. Here it is:

    http://www.kanoon-zendanian.org/Movies/witnesses.swf

    It takes about 1/2 an hour to watch this and it is quite hard to watch, so you may want to warn the audience.

  60. علی

    اکبر جون سلام

    اقا دستت درد نکند. خسته نباشی.
    در صورت امکان مطالب زیر را در یکی از شماره ها چاپ کن. این مطالب را در وبلاگ خودم هم

    قرار دادم.((www.kelidasrar.blogspot.com ))

    راستی خواندن قران به زبانی که متوجه نشویم سودی یا ثوابی دارد
    سلام
    بچه ها یک پیشنهاد داشتم بیایید ماه رضان امسال برای بیشتر پی بردن به ماهیت این حکومت قران را فارسی بخوانیم.
    راستی چرا این حکومت میگه قران را عربی بخوانیم।

    1- برای اینکه نفهمیم چی میگه.

    2- برای ازبین بردن زبان فارسی.

    پس برای فهم بیشتر قران را فارسی می خوانیم.
    برای حفظ زبان فارسی قران را فارسی می خوانیم.

  61. sima12

    Below is the URL for the article on Rafsanjani that follows: Would someone please post it on Balatarin? I am not a member

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8216533.stm

    Rafsanjani in ‹conciliatory› move
    Mr Rafsanjani delivers a sermon at Tehran University 17 July
    The influential former leader has defied calls to back the disputed election

    Former President Ali Akbar Rafsanjani has urged Iran’s political factions to follow orders from the supreme leader, in an apparent conciliatory move.

  62. yadollah

    joke-an amrican talking to an iranian said as yousee we are somuch advanced
    that we has elected a black as our president the iranian guy says now look how dnace we are that we have elected a monkey as president

  63. sima

    I have more than 1000 points in Balagardoon. Would you please send me an invitation for membership at Balatarin. I have written couple of times but have not received any responses yet.

  64. agah

    خبر داغ داغ : کشور طالبان هدیه جدیدی ست از استعمار غرب به جغرافیای خاور میانه

  65. ايراني

    ضمن تشكر از زحمات شما اگه ميشه فايل word بالانامه را هم بزارين تا بشه اونا رو بهتر گسترش داد و اطلاع رساني كرد.

  66. ايراني

    درود بر شما

    ضمن تشكر مي خواستم درخواست كنم در صورت امكان فايل word بالانامه را هم در جايي قرار دهيد تا راحت تر بشه اطلاع رساني كرد.

  67. پیربابا

    من کاربر پیربابا در بالاترین هستم ، دیشب اکانتم مسدود شد
    علت مسدود شدن آن ، تهیه و ارسال گزارش تخلف از گروه کمونیستی هست که به محض ثبت یک لینک همگی به آن رای داده و داغش می کنند، گزارش من مبنی بر توهین این افراد به دین اسلام بود که مدیر بالاترین نه تنها با آنها برخورد نکرد ، بلکه بدلیل غیر درستی مانند استفاده از بالاترین بعنوان وبلاگ اکانت بنده را مسدود نمود

  68. SAEED

    با سلام کار بسیار خوبی جهت ثبت نام کرده اید

    دست شما همه ی تلاشگران سبز را یکی یکی مبوسم و خاک پای موسوی و شما را سرمه چشمانم میکنم
    با سپاس
    به آرزوی ایرانی آباد و آزاد آزاد آزاد

  69. کوروش

    باسلام خدمت مدیر محترم سایت بالاتری:
    بسیار بسیار سایت جالبی است وخیلی عالی اطلاع رسانی میشه اما لطفا دوباره عضوگیری کنید من خیلی مشتاقم که در سایت بالاترین عضو شوم میدانم که کاربران بالاترین خیلی نگران سایت هستند اما خواهش می کنم تقاضا میکنم که به من دعوتنامه بدید به خدا من از این رزیم
    نیستم ما هربار در تظاهرات را از نزدیک میبینیم بناباین خوب می تونم اطلاع رسانی کنم
    از کاربران خواهش میکنم که دعوتنامه ای رو به آدرس ایمیل کنن:
    kabirk54@yahoo.com
    لطفا دعوتنامه ای به من بدید به خدااگر دیدید که من خبر بدی منتشر می کنم حساب کاربری ام رو پاک میکنم لطفا خواهش میکنم تمنا میکنم please

  70. کوروش

    باسلام خدمت مدیر محترم سایت بالاترین:
    بسیار بسیار سایت جالبی است وخیلی عالی اطلاع رسانی میشه اما لطفا دوباره عضوگیری کنید من خیلی مشتاقم که در سایت بالاترین عضو شوم میدانم که کاربران بالاترین خیلی نگران سایت هستند اما خواهش می کنم تقاضا میکنم که به من دعوتنامه بدید به خدا من از این رزیم
    نیستم ما هربار در تظاهرات را از نزدیک میبینیم بناباین خوب می تونم اطلاع رسانی کنم
    از کاربران خواهش میکنم که دعوتنامه ای رو به آدرس ایمیل کنن:
    kabirk54@yahoo.com
    لطفا دعوتنامه ای به من بدید به خدااگر دیدید که من خبر بدی منتشر می کنم حساب کاربری ام رو پاک میکنم لطفا خواهش میکنم تمنا میکنم please