بیانیه دوم

همان طور که در بیانیه رسمی بالاترین آمده بود، بالاترین در ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ مورد حمله قرار گرفت. سارقان با دزدیدن هویت یکی از مدیران بالاترین، مهدی یحیی‌نژاد، و فریفتن شرکت‌های خدمات‌دهنده به بالاترین، کنترل دومین بالاترین را در دست گرفته و از سرویس‌دهنده بالاترین درخواست فرمت سرور را کرده‌ بودند.

سارقان به چندین دومین و سرور دیگر که در اجاره مهدی یحیی‌نژاد بوده نیز حمله کرده‌اند. مهدی یحیی‌نژاد چهار سرور از دو شرکت سرویس‌دهنده اینترنتی در اجاره داشته که تنها یک سرور متعلق به بالاترین بوده است و سه سرور دیگر برای کارهای تجاری و پروژه‌های وب دیگری بوده که هیچ ربطی به بالاترین یا ایران نداشته‌اند و تنها بخشی از مالکیت آنها تحت مالکیت یحیی‌نژاد بوده است. این خرابکاران موفق به درخواست فرمت سرورهای مذکور از سرویس‌دهنده‌ها شده‌اند. در این پیش‌آمد نه تنها به کار بالاترین صدمه وارد شده، بلکه خسارتهای مالی دیگری مستقل از بالاترین به بار آمده است که با همکاری وکیل این خسارت‌ها برآورد شده و مساله از طرق قانونی دنبال خواهد شد.

۱- تحقیقات ما نشان می‌دهند که سارق از روشی که ما آن را «دزدی به کمک آتش‌نشانی» می‌نامیم، اقدام به این کار کرده است. توضیح این روش به زبان ساده و غیرفنی بدین شکل است: در این روش دزد ناموفق از باز کردن در خانه به آتش‌نشانی (شرکت ‌خدمات‌دهنده سرور) مراجعه می‌کند و با اطلاعاتی که در مورد صاحب خانه جمع کرده خود را یا بجای او یا دوست نزدیک او جا می زند. آتش نشانی هم به دلیل بی‌دقتی مدارک جعلی دزد را به دقت کنترل نمی‌کند و باگذاشتن نردبان کمک می‌کند دزد به خانه وارد شود. در مورد بالاترین دزد پس از ورود به خانه با چهار گاوصندوق بسته مواجه شده که بدلیل عدم موفقیت در بازکردن گاوصندوق‌ها کل خانه را به آتش کشیده و گاوصندوق‌ها را با تمام اطلاعات موجود در آتش از بین برده است (تقاضای فرمت سرورها را از شرکت سرویس دهنده کرده است). گاوصندوق‌ها حاوی کپی اطلاعات موجود در دیگر گاوصندوق‌ها بودند تا در صورت ضربه به یکی از گاوصندوق‌ها مطالب از کپی‌های دیگر بازیافت شود. متاسفانه ما انتظار ورود دزد با همکاری آتش‌نشانی و آتش‌سوزی کل خانه را نداشتیم، و در این واقعه اطلاعات قابل توجهی را از دست داده ایم. تنها مرجع ما برای بازیافت کپی‌های دیگری است که به مکان‌های امن‌تری برده شده بود و لزوما روزآمد نبوده‌اند. آخرین بک‌آپ بالاترین مربوط به ساعت ۴:۳۰ صبح روز حمله به وقت گرینویچ بوده است.

۲- ما تا به امروز در مورد به راه انداختن بالاترین و صدور این بیانیه صبر کردیم. دلیل اول این بوده که می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که شرکت سرویس‌دهنده سرورها دوباره فریب سارقان را نخواهند خورد. بالاخره در نامه دریافتی از یکی از سرویس‌دهنده‌ها به ما اطمینان کامل داده شده که این نوع دزدی نادر را بسیار جدی گرفته‌اند و کمال مراقبت را از سرورهای ما خواهند کرد. دلیل دوم این بود که مبنای بیانیه ما اطلاعات مستند باشد و نمی‌خواستیم تنها براساس گمانه‌‌زنی‌ها یا اعلامیه‌هایی که از طریق افراد گمنام در اینترنت منتشر می‌شود، کسی را متهم کنیم. در نتیجه تا به امروز صبر کردیم تا اطلاعات بند بعدی کامل شود.

۳- دو شرکت امریکایی که سرورها از آن‌ها اجاره شده بود دو آی‌پی 93.110.101.178 و 93.110.101.243 را به عنوان آی‌پی سارقان در اختیار ما قرار داده‌اند. این آی‌پی‌ها به نام یک شرکت خدمات دهنده اینترنت ایرانی بنام لایزر با آدرس تهران ثبت شده اند. ما این آی‌پی‌ها را در اختیار این شرکت قرار داده و از این شرکت تقاضای پیگیری کرده ایم، اما تا این لحظه با گذشت بیش از هفت روز از این درخواست هنوز جوابی دریافت نکرده ایم. وکیل بالاترین در حال تهیه شکایتی به RIPE، نهادی بین‌المللی که آی‌پی‌های این شرکت از طریق آنها ثبت شده‌اند، است.

۴- تیم مدیریت بالاترین مداوم مورد انواع تهدیدات قرار گرفته، اما از آن‌جا که بالاترین راهی برای تعیین صحت یا سقم این ادعا‌ها ندارد، همیشه از کنارشان به آرامی گذشته است. در این ماجرا نیز اعضای تیم مدیریت بالاترین مورد تهدید قرار گرفتند، اما تصمیم گرفتیم که در آرامش و تنها از طرق قانونی مسائل فنی پی‌گیری شود. عشق و علاقه ما کار وب و به وجود آوردن فضای آزاد اطلاع‌رسانی برای همه است و به این کار با جدیت ادامه خواهیم داد.

۵- با تمام این اتفاقات، تا هفته آینده سایت را دوباره راه اندازی می کنیم. مشکلاتی فنی با یکی از خدمات‌دهندگان کارمان را عقب انداخته است. امیدواریم آن چه رخ داده تاثیر منفی روی فضای حاکم بر بالاترین نگذارد، بلکه بیش از پیش باعث توانمندی و بالندگی جامعه بالاترین شود. ما همه کاربران بالاترین را دعوت به خویشتنداری و عدم پیشداوری می‌کنیم.

۶- در آینده نه تنها وب‌سایت بالاترین را بهتر خواهیم کرد، بلکه به زودی وب‌سایت جدیدی هم به راه خواهیم انداخت.

تمام تلاش روزانه ما در تیم بالاترین برای بالاترینی بهتر، مفیدتر و جذاب‌تر است. بالاترین با پشتوانه و حمایت شما کاربرانش بالاترین است و بالاترین خواهد ماند.

به روز رسانی
در نظرات وبلاگ و سرویس‌های لینک‌دهی برخی به اشتباه شرکت مذکور را به عنوان متهم فرض کرده‌اند، شرکت لایزر یک شرکت خدمات دهنده اینترنت است که قطعا اطلاعات بیشتری در مورد سارق دارد و ما امید داریم با ما همکاری کند و پاسخگو باشد.

یک دیدگاه

  1. kianosh

    بیانیه بالاترین نکته جدیدی نداشت. بیشتر شرح ماجرایی بود که تقریبا همه از کم و کیف آن آگاه بودند. تنها نکته این بود که راه اندازی سایت باز هم به تاخیر افتاد.

  2. فرید

    اینو یادم رفت بگم اینجور که بوش میاد شاید هنوز به امنیت سایت مطمین نیستید که می خواهید وب سایت دیگری هم راه بندازید؟؟؟؟

  3. kianosh

    به نظر میرسد مدیران بالاترین تمام سعی خود رامیکنند تا قبل از راه اندازی مجددسایت فرد متخلف دستگیر شود. اگر این فرد یا افراد در ایران باشند این از محالات است . همچنین معلوم نیست چه اصراری بوده که این مسایل دقیقا در یک زمان مشخص مطرح شود و اینقدر به سرگردانی و بلاتکلیفی مشتاقان اضافه شود؟

  4. Kamran

    In adres va shakhs bayad dahaneshun servis beshe!

    person: Reza AliBolandi
    address: No. 19,Laser Building,Adadi Alley,South of Saie Park, VAli-e-Asr Ave,Tehran, Iran
    phone: +982188331755
    nic-hdl: LNDN1-Ripe
    source: RIPE # Filtered

  5. محمد

    والا این لایزر (لیزر به گمان من!) ظاهرا یه دی اس ال پرووایدر هست
    که عموما از ای پی های داینامیک استفاده می کنن که مشترکا توسط چند کاربر استفاده میشه!
    در بهترین حالت اگه ساعت دقیق حمله رو بدونین و اونها لاگ کامل داشته باشن میشه دید چه یوزرهایی با اون ای پی آنلاین بودن

  6. سیاوش راد

    خدا رحم کنه یه سایت دیگه هم کنار بالاترین میخوان بیارن بالا.
    اقا همین رو که داری بیار بالا سایت جدید پیشکش
    چی بگم والا!!!!!!!!!
    بلاخره 1 هفته هم میگذره بهتره چیزی باشه که ارزش اینقدر انتظار رو داشته باشه وگرنه واقعا تعداد زیادی از کاربرانتون رو از دست میدید.

  7. مهدا

    ممنون اميدوارم با قدرت بازگرديد. شماره تلفن شركت لايزر را بگيريم و به اين عمل زشت اعتراض كنيم

  8. ساناز

    موفق باشين ..كاربران بالاترين هيچ وقت تنهاش نميذارن …. تاكور شود هرآنكه نتواند ديد…

  9. یادش بخیر، با بالاترین چه عشق بازی میکردم

    واقعا که دیگه شما شورش را درآوردید. خب نمیشد این تو این چند روز تو فیدتون بگید! عجب بساطی داریم ها. آقا کی بود این بساط را دفعه پیش راه اندخته بود، بگه کجاست؟ تا راه بیفتم بیام اونجا عشق دنیا را ببریم!……………………………………………………………..
    ………………………………………………………………………………………….
    ………………………………………………………………………………………….
    ………………………………………………………………………………………….
    ………………………………………………………………………………………….
    ………………………………………………………………………………………….
    ………………………………………………………………………………………….

  10. حمیدرضا

    منتظریم تا دوباره بالاترین فعال بشه و امیدوارم بتونیم فعال تر از قبل کارمون رو دنبال کنیم.
    جا داره از این جا از مدیران سایت هم که مطمین هستم در این مدت هر چه در توان داشته اند رو انجام داده اند تشکر کنم .

  11. غریبه، آشنا

    باز هم یه هفته دیگه،
    خوب این که بیانیه نمی خواست ، خلاصه این چبز ها رو در بیانیه های قبلی و اطلاعیه ها و … بار ها گفته و شنیده بودیم
    ایکاش امشب حداقل یه جوری مشتاقان به بالاترین رو راضی می کردید نه اینکه باز هم …
    در هر صورت ،
    با اینکه می دانم شما هم کار و زندگی خودتان را دارید و این سایت جزء شاید یکی از کارهای فرعی شما باشد، اما بهتر بود حداقل امشب یه کاری برای اهالی بالاترین که تا این موقع شب منتظر بودن می کردید، نه اینکه یه بیانیه با خلاصه همه اون چیزهایی که همه می دونن و …
    اما چه میشه کرد
    خیلی ها منتظرن …. خیلی طولانی شده
    خودتان را جای مشتاقان بالاترین بگذارید…………….. به آنها هم حق بدهید که وقتی که منتظر هستن که سایت بالاخره بالا بیاید و این بیانیه را دوباره می بینن به چه فکر می کنن و …
    دیگر نمی دانم چه بگویم

  12. میلاد ع

    من امیدوارم این حرفها در رابطه با اینکه این سایتشون ایمن خواهد بود و …ا درست باشه.

    درضمن بالاترین هم شده مثل رجال دولت نهم که یک مساله رو پیچش میدن و سکرت می‌کنن بعد میگذار تو یك دتسمال ابریشم و کلی‌ القاب مختلف با مخلفات میگذار کنارش تحویل ملت میدن.

    بیانیه دوم و اول یعنی‌ چی‌ ؟ واقعا نمی‌شد با صداقت بالاترینی همون اول حقیقت رو گفت.

    همچین اعلام بیانیه کردین که گفتیم امشب یک خبری می‌شه حتمن ؛

    ولی‌ انگار دوباره انتظار و وعده و وعيد و خلاصه اینکه امیدوارم بالاترینی که می‌خواد برگرده همون بالاترین قبلی‌ ، یا بهتر بگم بالاترین مورد اعتماد ما باشه .

  13. Boushveg2

    خسته نباشید….دلمون برا همه بالاترینیها از تمام احزاب و گروه تنگ شده ؛)

  14. مجید

    با توجه به موقعیت و آدرس شرکت ، و همچنین زمینه فعالیت آن ، این شرکت یکی از دهها شرکت اقماری سازمان انرژی اتمی ایران است. بهمین دلیل به نظر می رسد که این حمله کاملا حساب شده و سیستماتیک بوده است. فقط فکر میکنم که حمله کنندگان با استفاده از این آپی و آدرس کمی بی احتیاطی کرده اند…
    پیگیری هیچ فایده ای ندارد چون در ایران به حمله کننده جایزه هم می دهند فقط آی پی مسدود می شود که انهم اصلا مهم نیست …

  15. مجله خبری Gajamoo

    گر جهنم میروی مردانه رو
    این همه صبر کردیم بازم صبر خواهیم کرد،گر چه همسر مون حکم سه طلاقه کردن ما رو از دادگاه خانواده گرفته 😀 ،اما انگار چاره ای غیر این نداریم.
    باز هم صبر می کنیم

  16. حمید

    عزیز جان من یه پیشنهادی دارم. با توجه به اینکه مطمئنا شرکت لایزر جوابی به شما نخواهند داد شما از روابط خودتون با سایت های بزرگ ایرانی مثل پرشین تولز و پی سی سون و … استفاده کنید تا آی پی های مورد نظر رو بررسی کنند تا شاید اطلاعات مفیدی از این طریق به دست بیارید.

  17. hasan

    ازکجا مطمئنید که آقایون دزدها موفق به باز کردن گاو صندوق ها نشده اند?
    حتی اگر رمز گاو صندوق را نداشته اند, مطمئن باشید که قبل از پاک کردن و به آتش کشیدنشان, آنها را بروی کامپیوترشان کپی کرده اند و سربازان گمنام امام زمان با فراغت بال مشغول شکستن قفل ها هستند.

  18. میهمان

    امیدوارم در آینده محتاط تر رفتار کنید تا دیگه همچین وضعیتی پیش نیاد . هکر ها همیشه هستن و امنیتی در وب وجود نداره . فکر م یکنم هک سایت بالاترین تاثیرات بدی رو کاربرانش نداشته ، بلکه یه جور همدلی و البته قدر دونستن درشون بوجود اومده .

    امیدوارم موفق باشید (تا هفته بعد)

  19. پر رو

    یعنی دردان نتونستند به اطلاعات کاربران دست پیدا کنند؟
    فکر کنم دارید دروغ میگید .
    متنفرم از دروغگوها

  20. guest

    این آدرس و اسم شخصی هست که این ip ها را ثبت کرده نه کسی که حمله کرده !
    شرکت لایزر مثل پارس آنلاین و … ارایه دهنده اینترنت هستش. فکر کنم که بتونن ip اون شخص را در لحظه حمله پیدا کنند.

  21. مجید

    شرکت لایزر نه….شرکت لیزر….این شرکت ISP به اون مفهوم عمومی نیست..این شرکت به مشتری های محصوص سرویس میدهد……همه سازمانها و مراکز تحقیقاتی ، اموزشی و اداری خودشان مرکز IT دارند و به شکل ISP به کارمندان و یا شرکتهای تابعه سرویس میدهند.. با توجه به اینکه سرکت لیزر یک ISP شناخته شده تیست به احتمال زیاد از گروه شرکتهای اقماری یک سازمان دولتی است

  22. Kamran

    اون شرکت خیلی راحت مئ تونست این کار رو هفتهی پیش بکنه ولی نکرد. باید تا اونجایی که ممکن هست صاحب شرکت لیزر (رضا علی بلندی ) تحت فشار قرار بگیره.

  23. عزیز یکی از مدیران بالاترین در فرند فید گفت

    دوستان سوءتفاهم شده. لایزر متهم نیست اینجا. لایزر یک خدمات دهنده است که قطعا اطلاعات بیشتری در مورد سارق دارد و ما امید داریم با ما همکاری کند – Aziz

  24. Milad.Abadan

    دوستان تنش و درگیری و تلخی رو کنار بگذاریم.

    خوشحالم که بالاترین رو از هفته آینده در جمع خودمون میبینیم.

  25. پدرام

    آقا یا خانم نامحترم که داری با چندین و چند آی دی نظر مزخرف می زاری:

    خجالت بکش! خسته نشدی؟ وقتی می گند دسترسی به اطلاعات ممکن نبوده یعنی نبوده. تموم شد رفت. اگر نمی دونی بپرس اگر هم می دونی حرف مفت نزن. وقتی داده ها رمزنگاری می شه به این راحتی ها نمی شه اون اطلاعات رو رمزگشایی کرد. سربازان امام زمان یا هر کس دیگه ای سالهای سال طول می کشه که بتونن رمز اون فایلها رو باز کنند و تا اون زمان ان شاالله شما دیگه گور به گور شدین. با یه برنامه ساده مجانی TrueCrypt می شه هر فایلی رو طوری رمزنگاری کرد که سالها طول بکشه شکستن رمزش چه برسه پایگاه داده سایت خوش طرحی مثل بالاترین.
    سر ملت رو خوردی و حوصله همه رو سر بردی اینقدر مزخرف گفتی.

    آقای پدر پسر شجاع
    اگر اینقدر می ترسی از کجا معلوم که این سایت فیلتر شکنی که استفاده می کنی سالمه؟ یا از یه نسخه معیوب و مورددار فری گیت استفاده نمی کنی؟ اینقدر می ترسی برو بشین گوشه خونه از ترس بمیر…دلت هم به حال مردم نسوزه.

  26. hasan

    آقای پدرام خان! آیا شما همان وکیلی هستید که بالاترین در پی استخدامش بود؟
    چه ریگی توی کفش شماست که از بازگویی حقایق و شفافیت وحشت دارید و در هراسید؟چرا ماله کشی؟
    حقیقت امر اینه که این فایلها در اختیار سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی قرار گرفته اند, چرا که دزدها بنا به گفته مدیران کنترل سایت و تمامی فایل ها را در اختیار داشته اند.
    شاید جنابعالی بچه حرف گوش کنی هستید و «وقتی می گند دسترسی به اطلاعات ممکن نبوده یعنی نبوده» میگید: چشم , ولی من به دنبال پاسخ هستم.
    بلی بنده هم موافقم, دسترسی بهIP کاربران احتمالا خطری برای آنها ایجاد نمیکند ولی آیا اطلاعات ذخیره شده در فایل ها فقط IP است؟
    اجازه دهید مدیران سایت جوابگو باشند و نه شما (شما را کسی نمیشناسد و حرفهای شما سندیتی ندارد, شما میتوانید هرکسی باشید, حتی سربازی گمنام)
    آقایون مدیران گرامی و عزیز!
    آیا به هیچ صورتی امکان شکستن رمز فایلها نیست؟
    در صورت شکستن رمز فایلها توسط مامورین, آیا خطری کسی را تهدید خواهد کرد و یا نه؟
    آیا اطلاعات حساس در این فایل ها بوده و نه؟

  27. بالاترین

    دوست خوبم سعی کردیم با تشبیه مسائل فنی رو ساده تر توضیح دهیم ولی انگار مشکلتر شده است. عدم دسترسی به گاو صندوق‌ها در زبان فنی به معنای عدم امکان کپی کردن و یا مشاهده اطلاعات است. در ضمن بالاترین چه اطلاعات مهم و حیاتی را می‌خواهد ذخیره کند؟ بالاترین تنها لینک‌های ارسالی و نظرات و رای‌های شما را نگه‌داری می‌کند. مگر آدرس خونه و شماره کردیت کارت تون رو به بالاترین دادید؟

  28. احمد

    با سلام،
    این قضیه یه مقدار زیادی مشکوک میزنه ، یه نگاهی تو این سایت بزنین:
    http://whatismyipaddress.com/ و در قسمت lookup IP Address آی پی های اعلام شده رو وارد کنید ، نقشه ای که به ما میده مربوط به یه جایی اطراف نطنز هستش . که میتونه مربوط به انرژی هسته ای باشه. امید وارم که حدسی که میزنم اشتباه باشه.
    خدا به هممون رحم کنه……

  29. سياه سفيد

    نتيجه گيري من:
    1- اكانت ها
    2- لينك ها ي ارسال شده
    3- كامنت ها
    4- امتياز ها
    به طور كلي از بين رفته اند يا چند ماه به عقب برگشته اند.

  30. shamlu

    سیاه سفید!
    آخرین backup در ساعت ٤.٥ روز حمله انجام شده, این یعنی که حداکثر اطلاعات چند ساعت آخر از بین رفته و نه چند ماه…

  31. دوستدار بالاترين

    بچه ها بياييد همه مان شركت لايزر رو با تلفن و ايميل تحت فشار قرار بديم تا با بالاترين همكاري كند.
    من همين الان بهشون ايميل زدم. فرا صبح هم تلفن مي زنم.

  32. محمديان

    جناب Hasan !

    همه مي دانيم كاربران بالاترين با فيلترشكن وارد سايت مي شدند بنابراين اثري از IP خودشان بجا نگذاشته اند.
    پس هدف شما از به هراس انداختن كاربران بالاترين چيست؟ با اين كار چه نصيبتان مي شود؟ نكند خودِ شما مامور وزارت اطلاعات هستيد؟

  33. Adel

    وای! وحشتناکه! این آیدی مال نطنزه! اتم! یعنی می خوان همه ی بالاترینی ها رو با بمب اتم بزنن؟ بابا شمام دلتون خوشه. اون نقطه ای که این نقشه نشون میده نقطه ی مرکزی (طول و عرض جغرافیایی ایرانه).
    ضمنا به جای اینهمه خودخواهی و توقع بیجا بهتره یکی هم نگران مهدی باشه که به کار و زندگیش صدمه خورده به خاطر شما کاربران عزیز که کلی هم ازش طلبکارید. امیدوارم به مشکل بزرگی برنخوره مهدی.

  34. shamlu

    دوستدار بالاترين این چه توصیه ای که شما می کنید؟؟!!
    این شرکت وصله به وزارت اطلاعات! یعنی میگید داوطلبانه شماره تلفن و ایمیلمون رو بدیم به اینا؟

  35. Sareban

    Considering the hit rate that you get, and the number of enemies that you have, so much negligence is just plain stupid and unforgivable. THEY FORMAT OUR SERVERS!!! How can you even say that?! Why on earth don’t you have a mirror server in a different country with different ISP? Why didn’t you have a sever relocation contract at least for one single mirror server, so that you have your own server in the ISP space, then they couldn’t ask someone to format your server, only one person could, and that was you
    I just can’t believe this

  36. دوستدار بالاترين

    با شركت لايزر تماس بگيريد و درخواست همكاري براي يافتن هويت هكر بالاترين كنيد:

    شركت لايزر

    وبسايت: http://www.laser.ir

    آدرس پست الکترونیک: info@laser.ir

    تلفن: 82955555

    آدرس: تهران – خيابان خالد اسلامبولی، ضلع جنوبی پارک ساعی، خيابان بيستم، شماره 17، ساختمان لايزر، طبقه 6 – کد پستی: 15118

  37. آرتا هرمس

    رفقای نادیده، امیدوارم این مشکل را هم پشت سر بگذارید … همین که می گویید باز می گردید کافی است. خسته نباشید!

  38. احمد

    Adel عزیز ، نه نمی خوان بمباران کنن ولی همه جای ایران بالاترین فیلتره و همه با فیلتر شکن و عوض کردن آی پی وارد بالاترین میشن ، حالا این که یه شخصی تونسته با آی پی اصلی و از ایران این سایت رو بش حمله کنه ، احتمال دولتی بودن حمله زیاد تر میشه.
    نگران بمب و اینا نباش

  39. نوید

    خسته نباشین. به نظر من اگر عجله نکردن باعث پیگری خرابکارها و بهبود بالاترین می شه، عجله نکنین و در کمال آرامش کارتون رو ادامه بدین… امیدوارم به یحیی نژاد ضرر مادی غیرقابل جبرانی نخورده باشه..

  40. fdfd

    کاربران عادی لطفا به حرفهای این گوسفندی که میخواد بقیه رو بترسونه و با هزارتا ایدی نظر می ذاره گوش ندید.
    این یا واقعا ابلهه و ترس ورش داشته، که بهش می گم اگه چس مثقال سواد داره بره مقاله کریپتوگرافی ویکیپدیا رو بخونه.
    اگر نه، واقعا یکی از اون دیوثای وابسته به اطلاعاته و می خواد ارواح ننش بقیه رو بترسونه، شاشیدم تو هیکل خودش و امثالش. این عوضیا تا اینکه آخرین ذره ایرانو به گای جهالت و کثافت و خباثت ندن ول کن نیستن. ریدم دهنشون که حسرت یک کشور سربلند رو ازمون گرفتن.

  41. hassan

    جناب محمدیان!
    سؤالهای من از مدیران بالاترین بود. آیا شما از مدیران بالاترینید؟ و یا شما هم اخیرا به تیم وکلای بالاترین پیوسته اید؟
    همانطور که قبلا گفتم بگذارید مدیران جواب دهند, این حق من است که نگرانی و دغدغه خود را به صورت سؤال با مدیران در میان بگذارم.

    من هم سؤالی از شما داشتم: با توجه به اینکه جنابعالی از مدیران بالاترین نبوده و از کم و کیف اطلاعات ذخیره شده در database بالاترین بیخبرید, هدف شما از دادن اطمینان و احساس امنیت کاذب به کاربران بالاترین چیست؟ با اين كار چه نصيبتان مي شود؟ نكند خودِ شما مامور وزارت اطلاعات هستيد؟

  42. ساناز

    من نمیدونم اینهایی که نگران اطلاعاتشونند چه اطلاعاتی توی بالاترین هست که بدرد کسی بخوره من کمی خنگم میشه کسی بیاید بگه کجای بالاترین اطلاعاتی بوده مثلا لینک ارسالی-کامنت نمیدونم چی؟ اینها که همیشه در دسترس همه بوده چی میمونه من نمیدونم. ای پی هم که همه از فیلتر شکن استفاده میکنند اون هم ای پی داینامیک ایران از چی میترسید مگه چه چیزی تو بالاترین بوده لینک ابطحی و خزئلی رو گذاشتید توی بالاترین بابا اینها خودشون حی و حاضرند که مطلب رو نوشتند شما لینکش کردید و کامنت زیرش گذاشتید که نه اسمتون معلومه و نه ادرستون میترسید به خدا بس کنید هی میگید اطلاعات چی شد چی شد مسخرشو دراوردید

  43. hassan

    جناب پدرام و یاfdfd و…
    با شما موافقم, تا زمانی که لمپنی چون شما با عملیات محیرالعقول شاشیدن و ریدن و توهین, اپوزیسیون جمهوری اسلامی محسوب شود, حسرت یک کشور سربلند به دل همه مبارزین در راه آزادی و مدنیت و سیاست اخلاقی, میمونه!

  44. hassan

    ساناز خانوم! من هم مثل شما «نمیدونم… چه اطلاعاتی توی بالاترین هست که بدرد کسی بخوره». سؤال من برای دانستن این موضوع بود.
    آیا این سؤال توهین به مقدسات است؟ چرا بعضی سعی میکنند با توهین و شانتاژ و منحرف کردن موضوع از پاسخ به این پرسشها توسط مدیران بالاترین جلوگیری بشه؟

  45. fdfd

    و تا زمانی که دانشمندانی مثل تو تو این کشورن ما در راه پیشرفتیم…
    جمع کن بابا…
    در ضمن معنی لمپن و کاربردشو نمی دونی برو بگرد پیدا کن
    ابله لمپن تویی نم من

  46. hassan

    «ابله لمپن تویی نم من»
    قضاوت این موضوع با دوستانی که این مطالب رو میخونند!

  47. fdfd

    چی شد دیگه از «لو رفتن اطلاعات کاربران» دم نمی زنی مهندس؟
    داشتی نتورک سکیوریتی یادمون می دادی!

  48. ساناز

    آقای حسن اتفاقا اون نوشته من یه جورایی به امثال شما میرسید که داری اینجا هی داد میزنی اطلاعاتم میخوام بدونم چه چیزی توی بالاترین داشتی که نگرانشی؟ ادرس خونت اونجا بود؟ شماره تلفن وارد کرده بودی؟ چی بود بگو ما هم بدونیم.
    بغیر از لینک و کامنت چیزی نبود اون هم همیشه در دسترس بوده
    مسخره بازی در نیارید

  49. fdfd

    راستی مهندس یکی از «مدیران بالاترین» که اینقدر دنبالشونی، نظر حکیمانه حضرت عالی رو بعنوان جک سال انتخاب کرده! تبریکات! هم به تو هم به اون اژه ای که حقوقت رو میده!
    http://friendfeed.com/aziza

  50. ali

    الان من زنگ زدم به دفترشون و خواستم با مدیر شرکت صحبت کنم که نبود. ولی‌ خلاصه پیقامم رو گفتم که برسونن به مدیر (آقائ علی‌ بلندی) گفتن که مدیر چند ساعت دیگه میاد. من به دوستان از سراسر دنیا دعوت می‌کنم که تماس بگیرن و خواستار پیگیریه مساله بشوند.

    معلوم بود چند نفر دیگهم زنگ زدن. یارو میگفت آقا شما همونی هستی‌ که ساعت ۳ صبح زنگ زادی؟! فکر کنم سرایدر ساختمون بود که میگفت ۳ صبح زنگ زدم!

    اینم شماره دفتر:

    ۸۸۳۳۱۷۵۵

  51. balouch

    salam
    rastesh taghsire khodetoone
    chon balatarin shodeh bood payegahe basij va namayandegi hozeh elmieh ghom

    age bargashtin faghat basijiha ra inghadr meydoon nadid

    movafagh bashid

  52. AZFARDA

    با سلام خدمت بالاترینی های عزیز
    من با خوندم مقاله به نتایج زیر رسیدم
    1:هک بالاترین از درون ایران صورت پذیرفته.
    2:گروه هکر دارای اطلاعات نسبتا جامعی از صاحبان سایت بوده اند و کلیه مشخصات سجلی و تحصیلی و خانوادگی مدیران سایت رو داشته اند از دبیرستانهای دوران تحصیل تا دوستان وحتی مشخصات اعضای خانواده مادر پدر بزرگ و یا مادر بزرگ
    (معمولا شما زمانی که پسورد سایتتون رو گم میکنید یک سری سوال از شما در مورد مسائل شخصیتون پرسیده میشه تا هویت شما برای مسئولین سایت اثبات بشه)
    3:شرکت لیزر به عنوان ارائه دهنده خدمات اینترنتی میتواند اطلاعات کاملی از هکر ها مثل شماره تماس و یا ادرس اونها و حتی سایر ای پی ها هکر ها رو داشته باشه . البته اگه این اطلاعات مال مشترکین خاصش نباشه!
    4:شرکت لایزر نسبتا شرکت قدرتمند و دارای ارتباطات خاص در حوزه اینترنت در درون ایران هست.
    5:تقریبا هویت هکرها و یا حامیانشون برای من که مشخص شده.
    6:دلیل تاخیر بالاترین درراه اندازی مجدد احتمالا رسیدگی به مشکلات سایر سایتهایی بود که بهشون خدمات میدادند و کاملا منطقی هست که بخواند مشتریانشون تجاریشون رو راضی نگه بدارندهمونطور که میدونیم بالاترین فقط برای مسئولین سایت هزینه بود.
    6:هکر ها در اقدامی زیرکانه شروع به حمله به منافع اقتصادی تیم مدیریت بالاترین نمودند تا بالاترین و مسئولین اون رو تحت فشار قرار بدند. فکر میکنم تا حدودی موفق شدند.
    7:احتمالا دسترسی به اطلاعات اعضای سایت براشون امکان پذیر نیست.چون اکثر ای پی ها استفاده کننده ها متعلق به سرورهای خارج از ایران هست.
    8:گروه هکر وردپای اونها رو میشه در برخی تشکیلات دید.ولی نکته تاسف اور اینه که هک توسط گروهی انجام پذیرفته که معمولا اندیشه های سیاسی در عملکردشون جایگاهی نداشت و دوستان هکر باید بدوند در صورت اثبات هویت اونها در مراجع بین الملی پاسخگوباید باشند و تو مسافرت های خارج کشورشون مواظب گیتها باید باشنداین کار چندان هم بی هزینه برای هکر ها نیست .
    دنبال یک وکیل بودن توسط بالاترین برای من نشانه خوبی هست چرا که تا هویت متشاکی معلوم نباشه معمولا ضرورتی به اعلام شکایت نیست.
    امیدوارم تیم رهبری بالاترین از مشکلاتی که براش پیش اومده رهایی پیدا کنه که فکر کنم هک بالاترین کمترینش باشه
    از دوستان خواهشمندم صبر پیشه کنند تا تیم رهبری بتونه کارش رو در فضای بدون استرس ادامه بده.
    من نیز منتظر باز گشت بالاترین هستم.

  53. پرانتز

    با سلام و خسته نباشيد آتش كه چيزي نيست اگه كل خونه رو هم شخم مي زدند دوباره مي ساختيمش حتي يه جاي ديگه با يه دومين ديگه سرمايه بالاتريم كاربرانش هستند كه هيچ نميشه پاكشون كرد
    ————————————————
    پيشنهاد : يكي از دوستان كه خطش خوبه يه متن بنويسه در مورد اين شركت laser كه بدليل حمايت از تروريست هاي سايبر تحريمش كنيم تا زماني كه اطلاعات خواسته شده رو بده فعلا كه تنها مرجع قانوني در اين مورد در ايران مردم هستند اگه اين شركت چند تا از مشتركينش رو از دست بده قطعا همكاري مي كنه

  54. بدبخت

    این نظراتی که بیان می شود و حاوی برخی مسائلی است که طرف می گوید فرضا اطلاعات سایت لو رفته ……… هکرها اطلاعات دیتابیس را در اختیار گرفتند ……سربازان گم نام و با نام و …….
    در نتیجه من دیگه در بالاترین می ترسم بیام و غیره
    نشان دهنده این است که جامعه ما چقدر زیبا «خودسانسور» شده است.
    و این یعنی اینکه حتی اگر حکومت هم دیگه بی خیال بشه که زاغ سیاه ما را چوب بزنه، ما خودمون این کار را برایش به رایگان انجام می دهیم!
    خود سانسوری از سانسور هم بد تره. دردیست که درمانی برایش وجود نداره.
    بدبختیم ما ملت.
    بدبخت

  55. مسعود009

    من این شمشیر خونین را…
    عبا و ریش ننگین را…
    من این اهریمن آئین را…
    بدان هرگز نمی بخشم…

    من این آزار بر جان را
    طناب دار و مردان را
    سکوت سرد زندان را
    بدان هرگز نمی بخشم
    جهانبانی ، بدیعی را
    فروهرها و دشتی را
    شب قتل رحیمی را
    بدان هرگز نمی بخشم
    تن خونین فرخزاد
    زخاک و خون زند فریاد
    .
    .
    ادامه در وبلاگم

  56. samndar

    من یک وبگردم وبه دنبال مطالب جدید وقتی بالاترین رو پیداکردم فکر کردم بهترین است.ولی هرچه سعی کردم عضو شوم با یارگیری ها وسنگهای جلوی پا ممکن نشد وبعد از هک شدن هرچه منتظر خبر شدم دراین عصر سرعت خبری نشد وبعد دنباله را دیدم باهمان مشخصات ولی راحت تر ومن شدم یکی از خوانندگان پروپا قرص ان وحالا برای بالا ترین آرزوی برگشتن وبرای اعضای جنگجوی آن صبر ایوب آرزو میکنم

  57. lulivashe maghmum

    enghad natarsid baba. tars baradare marge. akharesh hame mimirim dige
    bemirid bemirid dar in eshgh bemirid, dar in eshgh cho mordid hame ruh pazirid

  58. سهیل

    با سلام و خسته نباشيد آتش كه چيزي نيست اگه كل خونه رو هم شخم مي زدند دوباره مي ساختيمش حتي يه جاي ديگه با يه دومين ديگه سرمايه بالاتريم كاربرانش هستند كه هيچ نميشه پاكشون كرد
    ————————————————
    پيشنهاد : يكي از دوستان كه خطش خوبه يه متن بنويسه در مورد اين شركت laser كه بدليل حمايت از تروريست هاي سايبر تحريمش كنيم تا زماني كه اطلاعات خواسته شده رو بده فعلا كه تنها مرجع قانوني در اين مورد در ايران مردم هستند اگه اين شركت چند تا از مشتركينش رو از دست بده قطعا همكاري مي كنه

    پرانتز جان همونجور که اولش گفتی میریم یک جای دیگه با یک دومین دیگه
    خب این شرتک لایزر هم پس فردا تغییر نام میده به «چس نت» مثلا!
    تحریم راه حل خوبیه ولی باید خیلی هوشمندانه تر اعمال کرد این تحریم ها را.

  59. مجيد

    ميگفتند هكر چيني است كه!؟
    شركت لايزر غول Wimax , Wifi است. شركت عظيمي محسوب ميشه. تنها دارنده پروانه وايمكس در ايران است. احتمالا اين هك بر ميگرده به و قضيه نيكو و مسخره كردن حسين مداحي و تهديد اون. حسين مداحي تهديدش رو عملي كرد. فكر نميكردم اين قدر جدي و پر نفوذ باشه.

  60. Detector

    خوب
    يک مراجعه کوچک به ضلع جنوبی پارک ساعی ؛ شما را به ساختمان ايران اسپيرال ميرساند. ساختمانی که شرکت لايزر در آن قرار دارد. با کمی کنکاش در سايت های لايزر و ايران اسپيرال ؛ کالوپ و فولاد کوهپايه ؛ متوجه ميشويد که اين چهار شرکت در اصل متعلق به برادران توتونچی و تمدن است که ايشان از بر و بچ باند هاشمی هستند.
    بسيار بعيد است که اطرافيان هاشمی ؛ مايل به بستن سايتی باشند که هر روز در آن دشمنشان ( رئيس حمهور محبوب ! ) به سخره گرفته ميشود.

  61. سعيد

    روش‌هاي ماموران اطلاعاتي
    الف) فحاشي مستقيم
    نمونه‌اش همين بالا هست!

    ب) اظهار اينكه فلان شخص دستگير شده …
    به چند دليل مزخرفه
    1- با وجود لينك ارسال به بالاترين، اشخاص ديگري بجز نويسنده‌ي بلاگ مطلب ارسال ميكنه. بنابراين گيرم كه IP هم ثبت بشه. متعلق به شخص نويسنده نيست!
    2- اكثر ISP ها IP ثابت به كسي نمي‌دن. گيرم كه IP من ثبت شده. خوب كه چي؟

  62. پتيشن

    لطفا يك نفر يك پتيشن بنويسه و لينكش كنه اينجا، بلكه اين لايزر مايل به همكاري بشه.

  63. پتيشن

    من الان زنگ زدم به لايزر.

    گفتن تا حكم قضايي نيارين همكاري نمي كنيم!

  64. حامد

    «Detector
    خوب
    يک مراجعه کوچک به ضلع جنوبی پارک ساعی ؛ شما را به ساختمان ايران اسپيرال ميرساند. ساختمانی که شرکت لايزر در آن قرار دارد. با کمی کنکاش در سايت های لايزر و ايران اسپيرال ؛ کالوپ و فولاد کوهپايه ؛ متوجه ميشويد که اين چهار شرکت در اصل متعلق به برادران توتونچی و تمدن است که ايشان از بر و بچ باند هاشمی هستند.»
    به مدیران بالاترین: امیدوارم هرچه زودتر شاهد بازگشت بالاترین باشیم با همان سرعت،قدرت و صلابت مثال زدنی مدیران و طراحانش.
    به جناب ردیاب عزیز:شرکت فوق متعلق به جناب آقای هاشمی نیست.بلکه شرکتیست با ظاهری شخصی و ماهیتی که متعلق به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران می باشد . این محض اطلاع شما و دوستان .
    ضمنا می خواستم به مدیران بالاترین بگویم که این شرکت یکی از شرکتهای سرویس دهنده قوی در ایران است که امتیازات و سرویس های ارائه شده توسط این شرکت متعلق به سپاه می باشد و عمده کاربران سرویس های این شرکت ، اکثرا برخی ارگانهای خاص حکومتی می باشند . فلذا به نظر نمیاید که در معرفی خرابکاران با شما همکاری کنند و به نوعی می توان حدس زد که هکرین تحت پوشش این مجموعه پرقدرت دست به این کار زده اند و شما نباید از شرکت لایزر توقع همکاری داشته باشید .
    برایتان آرزوی سلامتی دارم.

  65. سياه سفيد

    #

    نتيجه گيري من:
    1- اكانت ها
    2- لينك ها ي ارسال شده
    3- كامنت ها
    4- امتياز ها
    به طور كلي از بين رفته اند يا چند ماه به عقب برگشته اند.
    # shamlu می گوید:
    فوریه 21, 2009 در t 1:41 ق.ظ

    سیاه سفید!
    آخرین backup در ساعت ٤.٥ روز حمله انجام شده, این یعنی که حداکثر اطلاعات چند ساعت آخر از بین رفته و نه چند ماه…

    نه عزيز backup ساعت 4:30روز حمله در يكي از اون 3 تا سرور ديگه قرار داشته كه از بين رفته. backup كه قرار هست برگرده در جاهاي ديگر قرار داشته كه به گفته دوستان الزاما به روز نبوده. اگر backup همان روز موجود بود تا الان بالاترين برگشته بود. بالاترين يك دائره المعارف لينك بود . خدا كنه كه كامل برگرده اما اينطور به نظر نمي آد.

  66. باهوش!

    آقا جان یک سوال بی نهایت مهم مهم هم مهم!
    مگه این شرکت تو ایران بالاترین رو فیلتر نکرده بوده؟
    پس چجوری یکی بدون سرور واسطه از طریق این شرکت به بالاتریسن متصل شده ها؟؟؟

  67. باهوش!

    آقا جان یک سوال بی نهایت مهم مهم هم مهم!!
    مگه این شرکت تو ایران بالاترین رو فیلتر نکرده بوده؟
    پس چجوری یکی بدون سرور واسطه از طریق این شرکت به بالاتریسن متصل شده ها؟؟؟

  68. باهوش!

    ضمننا کسانی که چوش گاوصندوق ها رو می زنن
    بابا مگه باز بشه توش چیخ
    هر چی تو اونا در مورد اطلاعات کاربران باشه رو که همین جوری قبل از هک هم خرکی می تونست تو پروفایلتون ببینه بابا!!!

  69. باهوش!

    تنها چیزی که میشه با باز کردن گاوصندوق ها بدست آورد رمز اکانت هاست
    پس اگه رمز بالاترینتون با رمز ایمیل یا هرچیز دیگخ تون یکی هست فورا رمز اونا رو عوض کنید!

  70. america

    حالا این هکرهای محترم چه غلطی کردند با این کارشان؟ تنها نتیجهء عمل زشتشان این هست که از این به بعد جو بالاترین «رادیکال» می شود و دیگر فضایی برای مانور دادن عملهء مطلمه باقی نمی ماند. اگر کاربران بالاترین یک جو شرف داشته باشند نباید اجازه بدهند تا لینکهایی که کوچکترین وجه اشتراکی با تفکرات سیاسی و مذهبی هکرهای بالاترین دارند سر پا بمانند و بلافاصله باید با بمباران منفی های مختلف حذفشان کنند. اطلاعات عزیز و سایر مدیران بالاترین چسزی نیست که هر کسی آنها را در اختیار داشته باشد و نیازمند یک کار اطلاعاتی گسترده – از ایران تا آمریکا – بوده است . شرکت لایزر بیچاره هم که جرات این را ندارد که بخواهد بگوید هکرها از چه ساختمانی و از چه وزارتخانه ای این کار را انجام داده اند. ضمنا اینکه پیگیری حقوقی این کار بیهوده است . مگر پیگیری پروندهء قتل فروهرها به کجا رسید؟
    بهرحال امیدوارم که بالاترین دوباره و با قدرت و امکانات بیشتری راه بیفتد تا لااقل من یکی بتوانم بزنم خار و مادر همفکران هکرهای بالاترین را یکی بکنم.

  71. mohsen_f23

    یک لحظه تجسم کن..صاحبخونه شب از سر کار برگشته یه وقت می بینه سر کوچه شلوغه مردم جمع شدن..از ماشین پیاده میشه میره می بینه دم خونش ماشین آتش نشانی واستاده مامورا دارن نردبون و شلنگاشونو جمع می کن..آقا چی شده..چه خبره اینجا..خونم چرا آتیش گرفته…بیچاره شدم ..زندگیم رفت ..قضیه چیه؟؟ آی خدا هستیم رفت…زن همسایه میاد جلو ..آقا یحیی بازم خدا رو صد هزار مرتبه شکر کسی نبوده تو خونه ..یک صدقه ای …نذزی.. چیزی بدید..درست میشه خدا بزرگه…آخه حاج خانوم زندگی خودم به جهنم..گاو صندوقام..مال مردم…چک و سفته … سندای مردم..جواب ملتو چی بدم من(مامور آتش نشانی میاد جلو) اقا لطفا اینجا رو امضا کنید که زنگ زدید..ما مرخص شیم….چی؟؟ من؟؟؟..کی زنگ زده …آقا خودتون زنگ نزدید خونتون آتیش گرفته؟..حالا البته شرایط شما رو ما درک می کنیم….

  72. mohsen_f23

    یک ساعت بعد…
    آقا یحیی تو حیاط نشسته رو پله ها بدنش به یه طرف خم شده ونصف پیرهنش افتاده رو شلوار و دهنش وا زل زده به یک نقطه نامعلوم…پسرش میاد آهسته میگه..آقا جون ..آقا جون..آقا جون…… هااااا چیه؟ ..هستیم رفت…آی خدااا چه گناهی کرده بودم به درگاهت…آقاجون دزده طلا جواهرای مامانو نبرده……کاش اونار رو برده بود..جواب مردمو چی بدم من..ای خدااا….آقاجون آخه گاو صندوقارم نتونسته باز کنه……چرااا بازشون کرده بعدشم قرمساق رمزشو عوض کرده خون روبه آتیش کشیده….نه آقاجون گاو صندوقا رو نتونسته وا کنه…..یک دفعه آقا یحیی از جاش بلند میشه…..دست نزنید….دست نزنید…. چی رو دست نزنیم آقا جون؟ گاو صندوقا رو… باید مامور آگاهی بیاد انگشت نگاری کنه…بعد بلند میشه میره تو اطاق….

  73. Detector

    حامد عزيز
    شما هم تشريف بياوريد اصفهان ؛ هم صنايع دستی بخريد که چرخ کاسبی مغازه ما بهتر چرخد
    هم اينکه شما را با يک تور رايگان ببريم درب کارخانه ايران اسپيرال ؛ با آن تابلوی افتتاحيه کارخانه اش که » … بدست مقتدر و توانمند جناب آقای حجه الاسلام هاشمی ؛ در تاريخ … افتاح گرديد ……. » را از نزديک ببينيد. و توضيح بيشتری برايتان بدهم که …..

    ضمنا سپاه ؛ از طريق بنياد تعاون سپاه ؛ تشکيلات شبکه و اينترنت خاص خودش را دارد که اولا از لحاظ وسعت و پهنای باند ؛ مخابرات را قورط ميدهد و از لحاظ سخت افزاری هم که مستقيما از سوئد و ايتاليا ؛ هر آنچه که لازم داشته باشد وارد ميکند.
    ديگر نيازی به اين جنگولک بازی ها و شرکت هايي مثل لايزر ندارد.

  74. محمد

    ای کاش بالاترین همیاران و حامیان جدیی داشته باشه چه در زمینه مالی و چه در بقیه زمینه ها. هدف و ایده اولیه بالاترین اونو بالاترین کرده و نگه میداره اما امیدوارم که بتونید اینجور مسائلش رو هم پیدا کنید.
    پیروز و موفق باشید.

  75. محمد

    به هر حال بالاترین یکی از دوست داشتنی ترین محیط ها برای فارسی زبانان در دنیای وب بود
    به امید بازگشت

  76. mohsen_f23

    یک ساعت بعد…
    زن آقا یحیی بر گشته خونه..تا وارد حیاط میشه یکهو دستش رو میذاره رو گونه اش لپشو میکشه ول می کنه میزنه روش..وای خدا مرگم بده..رضااااا..عزیزززززز..رضا میدوه میاد بیرون رو تراس…مامان برگشتید..هیچی نشده اصلا خودتونو ناراحت نکنین….آقا یحیی آهسته میاد بیرون رو به زنش میکنه…اگه نشسته بودی تو خونه هوس سفره ابوالفضل آبجیت نکرده بودی حالا خونه زندگیمون الو نگرفته بود….ای مرده شور اون ابوالفضل رو ببرن..بعد برمیگرده تو اطاق…زنش از تو حیاط داد میزنه…تو لیاقتشو نداری..اگه بجایی رسیدی..اعتباری تو بازار داری واسه خاطر همین سفره های ابوالفضل و روضه و نذرای من بوده…یهو غش میکنه…رضا و عزیز میدون تو حیاط..مامان ..مامان…تو رو خدا غش نکنید..رضا بدووووو از خونه پری خانوم اینا یه آب قندی چیزی بیار..مامان..مامان…طلاهای شما رو دزد نبرده….یهو زن آقا یحیی یه چشمشو وا میکنه..چی؟ نبرده؟ سر جاشه؟ آره مامان..آقا جون فقط واسه گاوصنوقاش ناراحته…حالا فردا باید بیان وا کنن ببینن دزده چیزی ورداشته یا نه… دزد؟کدوم دزد….قضیه اش مفصله مامان شما جوش نزنین..درست میشه…بیاین ببرمتون خونه خاله جون….راستی دختره رو پسندید تو سفره…آره عزیزم..دختر نگو هلو بود..حالا فردا قراره با مامانش حرفامونو بزنیم….

  77. db

    کسایی که نگران هویت خودشون هست که لو نره بدونن تو دیتابیس تنها چیز مهمی که ثبت میشه از شما ایمیل و اسم و ip شما هستش
    پسوورد ها هم اکثر سیستم ها بصورت hash تو دیتابیس میره که اگه پسوورد ساده باشه مثلا 123456 راحت دیکد میشه اگه خیلی طولانی و پیچیده باشه با دیکشنری پسوورد ممکنه دیکد بشه
    اگه مثل خیلی ها پسووردی که دارید همه جا مثل هر سایتی عضو میشید یا هر ایمیلی که دارید یکی هست بهتره پسوورد ایمیل رو فقط عوض کنید
    ip هم از ایران که چون ip ثابت نیست نمیشه پیدا کنن فیلتر هم بوده اکثرا با فیلتر شکن اومدید پس نگرانی نداره

  78. آیراز

    بالاترین درست در روزهائی آماج حملات سربازان گمنام و ایضا” کوردل و شب پرست تاریکخانه اشباح قرار گرفت و از صفحات دنیای مجازی » وب » محو شد که در آستانه سی امین سالگرد انقلاب بهمن 57 قرارداشتیم و چه بسا لینکها و مقالات افشاگرانه ای که ممکن بود از سوی کاربران بالاترین به جهت تنویر افکار عمومی و بخصوص نسل پس از انقلاب در ویترین جهان نمای بالاترین قرار می گرفت و خواب راحت را از چشمان پلید این عالیجنابان سرخپوش و خاکستری پوش می ربود ، پس چه بهتر که به زعم این خفاشان شب پرست این فضا از دست کاربران آزاد اندیش خارج می شد تا به نوعی صدای آزادی خواهی برای مدتی در گلوی عاشقان میهن حبس شود.
    اما زهی خیال باطل که مرغ آزادی هیچگاه در قفس شب پرستان محبوس و محصور نخواهد ماند.

  79. mohsen_f23

    یک ساعت بعد….
    آقا یحیی نشسته تو اطاق نشیمن..اینجا هیچی آتیش نگرفته ولی بوی دود و آتیش و..تو اطاق پیچیده..آقا یحیی تکیه داده به دیوار یه دستش رو زانوشه یه دستش رو گذاشته رو سرش چشماشو بسته و هی ملایم خودشو تکون میده….رضا میاد می شینه کنارش… آقا جون همه چی درست میشه..گاو صندوقارو که نتونسته وا کنه…حالا ببینید….آقا یحیی که اصلا حال و حوصله این حرفا رو نداره بعد از یک مکث طولانی با صدای خش دار و خسته و آروم میگه..رضاااا..بله آقاجون…پاشو ماشینو وردار برو خیابون نیلوفر کوچه شهید بالانظر پلاک 24 خونه آق سلیمون..خودتو معرفی کن بگو بابام گفته یک چار لیتری زهر ماری مرحمت کنید…چشم اقاجون آق سلیمون که میشناسه منو نمی خواد معرفی کنم….یهو آق یحیی سرشو بلند میکنه..میشناست؟ از کجا کره خر؟..هیچی آقا جون اون یک سلیمون دیگه بود…
    بعد بلند میشه که بره میشنوه آقا یحیی با خودش میگه…ک..کش زنگ میزنی به آتیش نشانی ها…یک آتشی به زندگیت بندازم …

  80. نیما

    وقتی برمیدارین از هکرای ایرانی که نمیدونم سایتای وهابی و اسراییلی و غیره هک می کنن تعریف تمجید می کنید و براشون موضوع داغ میزنید، باید فکر اینجاشم باشید که یه روز میان سراغ خودتون.

  81. باهوش!

    هنوز کسی نفهمید قضیه چیه ؟ چرا آی پی شرکت لیزر ثبت شده؟
    مگه بالاترین فیلتر نبوده؟

    شاید به خاطر اینه که اکانت اختصاصی بوده برای بعضی ها!!!!! و فیلتر نداشته! ها؟ موافقید؟

  82. کاریا

    جدا برای بالاترین دلم یه ذره شده. بالاترینی که هر کاربرش رو به راستی از نظر معلومات درست بالاتر از همه قرار میداد. حتما میاد با اعتماد به نفس بیشتر و قویتر از همه. ما مثل درختها شاید زمستان بخوابیم اما نمی افتیم. جمله اخر شعر یکی از شعرای بزرگ کرد است.

  83. كمند

    دوستان اميدي به كمك شركت لايزر نداشته باشيد؛ چرا كه اين شركت يك ديوانه خانه محض است كه يك مشت آدم رواني زنجيري در آن كار مي‌كنند. چند سال پيش يكي از دوستان من آنجا كار مي‌كرد كه آخر فرار را بر قرار ترجيح داد! خود من از سال‌ها پيش كه حرف از سرويس دهي ADSL در تهران پيش آمد، بارها به خاطر تبليغاتشان كه قرار بود بزودي سرويس دهي را شروع كنند، منتظر ماندم و با آنها مرتب هم تماس ميگرفتم. نشان به آن نشان كه بعد از هفت هشت سال هنوز فقط تبليغ ميكنند و وعده سر خرمن مي‌دهند و هنوز عملاً نتوانسته‌اند درست و حسابي به يك منطقه كامل در تهران سرويس بدهند، به جز چند جاي كوچك در شهرستانها! الان خود من 4-5 ساله ADSL گرفتم از شركتي ديگرو كم مانده بقالي سر كوچه ما هم سرويس ADSL بدهد، به اينها زنگ بزني باز مي‌گويند هنوز سرويس راه نيفتاده ايشالا تا يك ماه ديگر تماس بگيريد !!!!

  84. farnazzzz

    mohsen_f23 ناقلا! گفتم ادبیات این یارو fdfd خیلی آشناست…نگو خودتی…
    عزیزم این کولیگری (چشمک) چیه اینجا راه انداختی!
    فدات

  85. III

    کسایی که هی غر میزننید: خفه
    دوست ندارید برید یه وبسایت دیگه!
    کسی مجبورتون نکرده بیاید اینجا

  86. III

    اصلا میدونستید صاحب دونباله کیه؟ خود بر بچ بسیجی! هر دفعه برید وبسایتشون ای پی تون رو قشنگ با هرچی که گفتید فایل میکنند

  87. mohsen_f23

    فرناز جان من نه fdfd هستم و نه یارو ..از زمانی هم که این جریان بالاترین شروع شده اولین برای هست که در اینجا کامنت میگذارم…. کولیگری هم در شان همونهائی است که می شناسند و بلدند و تشخیص میدند ..ممنون برای چشمک.مرحمت زیاد

  88. شیرعلی

    Mohsen_fdfd عزیز, این ماجرای کولیگری و چشمک چیه؟ میشه یه توضیح مختصر بدی!
    ربطی که به حزب کمونیست کولیگری نداره؟ دی

  89. خرچنگ زاده

    این کامنتها متعلق به بنده نمی باشند. کامنتهای من با آواتار مخصوص که عکس اینجانب می باشد نمایش داده خواهند شد. پیشاپیش از دوستان به خاطر عنایت ویژه ام نسبت به آنها در هنگام بازگشایی بالاترین عذر می خواهم!

  90. Weird Dude

    اگر با شما همکاری نشد همین جا اعلام کنید
    در کمتر از یک هفته مجوز کسب لایزر را باطل میکنم!

  91. يه دوست

    IQ باهوش! تو فرق هك مستقيم سايت و استفاده از اطلاعات مدير براي هك رو نمي دوني؟!!!
    با استفاده از اطلاعات مدير به طور غير مستقيم وب سايت هك شده نه اينكه اومده باشن سايت بالاترين رو مستقيم هك كرده باشن.
    اسم خودتو گذاشتي باهوش !!!
    اين همه رو خوندي نتونستي داستان آتش نشاني رو درك كني؟!!!
    خندم ميگره …

  92. بازتاب: links for 2009-02-21 | نیم خط وحید » انعکاس لینکهای جالب و خواندنی روز
  93. حسین درخشان

    بچه ها من توی بالاترین خیلی به خامنه ای و دار و دسته اش فحش دادم فکر کنم فردا حکم اعدامم بیاد در خونه!
    ای تف به گورت بالاترین با این امنیتت!

  94. mortimer

    شاید این جمعه بیاید شاید
    اکه انتظار موعود رو هم اینطوری مشتاقانه میکشیدیم تا حالا صد دفعه ظهور کرده بود

  95. سمیر

    اگه یک بار دیگر تبلیغی در نظرات این پست بنویسید سایت یا بلاگتان تبلیغ کننده را هک میکنیم.
    قابل توجه I r a n i a n Z.c o m با سایت مسخره اش.

  96. پیرمرد

    سلام.

    آقا چه فایده از برگشتن سایت؟

    همه می دونیم که تا یک سال تمام لینکهای صفحه اول در باره هک شدن بالاترین، فحش به هکرها،‌ ابراز احساسات برای بالاترین، « بالاترین خوش آمدی!» ، «امام آمد»، « دیو چو بیرون رود بالاترین به درآید»،‌ «دلم برای بالاترین تنگ شده بود»، « آمدی جانم به قربانت ولی حالا جرا؟»‌ « اومدم در خونه تون نیگام نکرررررررررررردی! » ، « من قربون بالاترین خودمون برم الهی !»‌ «‌بالاترین بیا تو بغلم!» پیشنهاد برای بهبود امنییت بالاترین و « وغیره » خواهد بود. تازه موضوع داغ «‌بازگشت بالاترین » هم خواهیم داشت…۱

    توضیح:

    « و غیره» = فخش خواهر و مادر کاربران بالاترین به یکدیگر و متهم کردن همدیگر به هک کردن بالاترین!

  97. ali51

    چرا انقدر به هم دیگه فحش و ناسزا میگین؟
    خب،بالاترین نشد اینهمه سایت خبری دیگه
    راه افتاد دوباره بهش سر بزنید
    اینهمه جار و جنجال و اطلاعات و سپاه و بگیر و ببر و اینا نداره که
    حالا سپاه و اطلاعات همه کارشون رو ول کردن بیان کامنت های شما رو بخونن؟!
    درود بر ایران و سربلند باد ایرانی

  98. Bullshit detector

    «شرکت لایزر یک شرکت خدمات دهنده اینترنت است که قطعا اطلاعات بیشتری در مورد سارق دارد و ما امید داریم با ما همکاری کند و پاسخگو باشد.»

    این یکی جوک سال بود! ایول, امشب ما رو حسابی خندوندی!

  99. همایون

    خاموشی
    تقوای ما نیست

    سکوت ِ آب
    می‌تواند خشکی باشد و فریاد ِ عطش
    سکوت ِ گندم
    می‌تواند گرسنه‌گی باشد و غریو ِ پیروزمند ِ قحط
    هم‌چنان که سکوت ِ آفتاب
    ظلمات است ــ
    اما سکوت ِ آدمی فقدان ِ جهان و خداست
    غریو را
    تصویر کن

    عصر ِ مرا
    در منحنی‌ تازیانه به نیش‌خط ِ رنج
    هم‌سایه‌ی مرا
    بیگانه با امید و خدا
    و حرمت ِ ما را
    که به دینار و درم برکشیده‌اند و فروخته

    تمامی‌ِ الفاظ ِ جهان را در اختیار داشتیم و
    آن نگفتیم
    که به کار آید

    چرا که تنها یک سخن
    یک سخن در میانه نبود

    «ــ آزادی»

    ما نگفتیم
    تو تصویرش کن
    ——-
    شاملو

  100. fdfd

    حسن کجایی… می بینم که منه لمپن توی فرهیخته دانشمند قویدل رو ناراحت کردم…
    بیخیال بابا…بیا یه خورده تفسیر گاوصندوقی کن دلمون وا شه… به نظرت دزدا بهتره گاوصندوقو منفجر کنن؟…نه… شاید توش پول باشه…با هر آیدی خواستی جواب بده…

    راستی به اون اژه ای آدمکش سلام برسون… امروز چند تا بدبخت دیگه رو کشت و چند تا بیچاره رو شکنجه کرد؟

  101. Bullshit detector

    «متاسفانه ما انتظار ورود دزد با همکاری آتش‌نشانی و آتش‌سوزی کل خانه را نداشتیم»

    انتظار نداشتید یا اطلاع نداشتید و گر نه این متد متداولترین شیوه دزدی دامینه!

  102. علی

    صبحانه به زودی با تغییرات اساسی باز میگردد. فعلا لطفا از آشپزخانه ی وبسایت دوست و برادر، «بالاترین»، استفاده کنید. دخترانی که دروغ را ترجیح می دهند: گزارشی …

  103. امان

    هکرهای سایت بالاترین شناسایی شدند

    مدیران بالاترین در جدیدترین خبر خود گفتند : تا یک هفته دیگر فعالیتشان را آغاز می کنند

    به گزارش پایگاه خبررسانی عبرت تیم مدیریت سایت بالاترین، روز جمعه، دوم اسفندماه 87 با انتشار بیانیه‌ای رسمی در وبلاگ این سایت اعلام کرد که تا یک هفته آینده سایت بالاترین مجدداً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، در این بیانیه، جزئیات بیشتری از چگونگی هک شدن این سایت ارائه شده که بر اساس این اطلاعات، هکرها از روشی که اصطلاحاً «دزدی به کمک آتش‌نشانی» نامیده می‌شود، اقدام به این کار کرده‌اند

  104. blondisecret

    امام حسین این طور مظلومانه کشته نشد که امروز شاهد هک کردن بالاترین باشیم .مرگ براسراییل و امریکای جهان خوار

  105. پارسا

    آقای » امان «خان !
    اگه شما این خبر رو نمی دادی ما از کجا باید می فهمیدیم که چه اتفاقی واسه بالاترین افتاده ؟!!!!!!!

  106. مجله ایرانیان مالزی

    در این روزها بیشترین فشار بر روی مدیران بالاترین است. کسانی که سایت دارند و مطلب مینویسند میدونند که مدیریت سایتهایی چون بالاترین چقدر سخت است. امیدوارم که این روزها با تمام سختی هایش تمام شود و این بار بزرگ از دوش مدیران برداشته شود.
    من ندیدم جایی که مدیران بالاترین توقعی از کاربران داشته باشند ولی خودمان باید بدانیم که باید یار روزهای سخت بود. یادمان نرود حرفهای قشنگی که در نوشته هایمان میآوریم. امروز را عمل کنیم. نه با خرج سکه ای. تنها با صبر و شکیبایی

  107. Sigari

    جایی میخواندم که نرم افزارهایی هستند که با آنها میتوانی آی پی اصلی را مخفی کنی و هر آپی دروغین و دلخواهی که میخواهی برای خودت نشان بدهی.

  108. fdfd

    آهان حالا شد.. زبون باز کن عوضی…
    هی ادمکش، یه سووال… اون یه لا قبای یه دست، ولی شنیع، روزی دستور کشتن چند تا آدمو می ده؟ زندگی چند تا رو نابود می کنه؟ چند متر اون خاک عزیزو زیر خروارا حماقت و کثافت می بره؟
    شنیدم اعتقاد دارین وقتی حاکم عادل نیست باید از حاکم فاسق حمایت کرد… به نظرت از حاکم آدمکش ضحاک صفت هم باید حمایت کرد؟
    هر چی باشه شماها بهتر می دونین…بالاخره از آخور اون می خورین

  109. بدبخت

    اقا این روزها غیر از هکرها همسر من هم خیلی خوشحاله چون از شر من و کامپیوترم و بالاترین راحت شد راه به راه مهمونی و خرید و پارک و بچه ها و پیک نیک و الی ماشاالله همه هم توسط من بی بالاترین برای پر کردن جای خالی بالاترین تازه داره به خاطر این پیروزی بزرگ سفره امام حسن می ندازهحالا حی بگید بالاترین فقط هکرها دشمنشن تازه دیروز که گفتم عشقم هفته دیگه می اید گفت دروغه گفتم چرا گفت میگن گاو صندوقاش را اتش زدند دم و ایناشونم دزدیدن گفتم از کجا فهمیدی گفت مامانم می گه تازه فهمیدم بابا قضیه خیلی بیخدار تر از این حرفا بود و ما خبر نداشتیم

  110. حسن آقا

    احساس مي كنم وضعيت از لحاظ تاريخي مشابه وضعيت مسلمين است هنگام غيبت كه همه به جان هم افتاده اند. اينجا هم شده چاه جمكران. خدا قوت.

  111. abbas

    اوهوی fdfd !
    «عزیز» من, «عزیز» ما, «عزیز» بالاترین (چشمک), یه کم آروم باش!
    قرص آبیاتو صبح یادت نره, تنها چاره بیماری پارانویا و اسکیزوفرنیته!
    راستی کتاب Dr Jekyll Aziz and Mr. Hyde fdfd رو خوندی؟

  112. رمضون یخی

    کی حرفای منو فیلتر کرد؟ می خواستم حساب این آتیش نشون قلابی رو برسم ..کوش این mohsen با آ پی های دزدی….

  113. Basiji

    تلفن: 82955555

    آدرس: تهران – خيابان خالد اسلامبولی، ضلع جنوبی پارک ساعی، خيابان بيستم، شماره 17، ساختمان لايزر، طبقه 6

    کد پستی: 15118
    آدرس پست الکترونیک: info@laser.ir

  114. Farhad Rad

    If you have valid backups on tape, why is it taking you so long to restore from tapes. Companies do this kind of restore after disaster situations within a day or so. What is taking you guys so long? I understand if you have other work that you need to do (like your full time paying employment) and time must be limited. But be honest and tell people that. Restoring a website and loading your database isn’t rocket science. Again, if you did have backups as of the morning of the day of the attack, you should have been back in service a couple of days after you regained control of the domain. So, bottom line is you are not being honest still. SOmething is being left out apparently!

  115. بازتاب: .: Arash Sigarchi :. » Blog Archive » خوش آمدی بالاترین
  116. بازتاب: هکر بالاترین در هنگام استفاده از نردبان آتش نشانی شناسائی و دستگیر شد! « روح سرگردان